Zobacz wątek - prędkość ładowania się w zakręt
NAS Analytics TAG

prędkość ładowania się w zakręt

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez YZF R1 » 4/7/2009, 03:08

WeWonItThreeTimes - również polecam pilot powery obecnie je posiadam a wcześniej miałem roady porażka również miałem sporo uślizgów i za cholerę nie chciały się rozgrzać.

Kam25 a co powiesz o kolesiach którzy ćwiczą pochyły i robią kółeczka pod marketami a tam więcej białych pasów niż asfaltu na tych placach.... ja miałem niemiły poślizg na R6 na mokrych pasach skończyło się tylko paciakiem prawie z zerową prędością ale nauczyło mnie to wiele teraz jak lecę w jakimś zakręcie dość złożony i widzę pasy to mnie mrozi.... i celuje między nie...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez eBuch » 4/7/2009, 10:14

Nie powiem ze jezdze przepisowo ale staram sie smigac z glowa... na Toruńskiej ostatnio mam jakies 110-120km/h. Wiec bez szalenstw (ale zdaza sie tez odkrecic :D ).

Pzdr
Pzdr

Yamaha Majesty 250
eBuch
Świeżak
 
Posty: 342
Dołączył(a): 26/3/2009, 10:48
Lokalizacja: Wawa


Postprzez kocurek1 » 4/7/2009, 16:11

zainteresował mnie temat i chciałem spytać o minimalną prędkość do składania, nie chodzi mi o wzory matematyczne :D ale o wasze doświadczenie, jeżdżę na górskich, wąskich i bardzo krętych drogach, gdzie od zakrętu do zakrętu może jest ze 30-50m i przeważnie są to winkle 90* i więcej, v-max na takiej drodze dla mnie to ok 40-50km/h i często mam pietra do złożenia się przy tej prękości.dodam że na drodze często są okruchy skalne i sporo idiotów w puszkach którzy dają po gazie i wywala ich na drugi pas, muszę więc ciąć jak najciaśniej ale niechciałbym hamować do 20km/h
Avatar użytkownika
kocurek1
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 17/12/2008, 10:08
Lokalizacja: spain

Postprzez YZF R1 » 5/7/2009, 12:10

z tego co piszesz to lepiej tam nie kombinuj...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez hugo2003 » 5/7/2009, 18:36

widze ze prowokacja kolegi blancika sie powiodla.... ;>
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez hugo2003 » 5/7/2009, 18:36

widze ze prowokacja kolegi blancika sie powiodla.... ;>
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez blackbird1200 » 5/7/2009, 20:50

powiodła się powiodła :lol: a co do prędkości składania się w zakręty to jest na to reguła tylko jedna..musisz czuć dobrze swoją maszyne,a aby tak było to musisz na niej jeżdzić,i to sporo...doświadczenie zdobywasz jedynie poprzez trening i samozaparcie,a jedynie doświadczeni zostają mistrzami :roll:
no oczywiste jest ,że nie wpadniesz w zakret ciasny z zamknietym blatem
-Jechałem 90 ...
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
Avatar użytkownika
blackbird1200
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 20/10/2008, 18:38

Postprzez pan_blancik 15 » 6/7/2009, 02:27

czemu prowokacja. temat zboczył ciut ale w pozytywnym kierunku :) sporo przydatnych informacji o oponach, na pewno ktoś skorzysta, ja już skorzystałem :)
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Poprzednia strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê
cron