Ustawienie zawieszenia
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Ustawienie zawieszenia
czy moglby mi ktos doradzic jak najlepiej ustawić zawieszenie do jazdy po drodze w R1 2001 dodam ze chodzi tu o dynamiczna jazde i jezeli to mozliwe choc złagodzenie "schimy"moja waga to 74 kg.
I jesli ktos miałby juz jakis pomysl to niech doda od ktorej strony liczyc te "klikniecia"bo nie jestem pewien: skrecac maksymalnie do lewej i odkrecajac w prawo zaczynbac liczyc???
I jesli ktos miałby juz jakis pomysl to niech doda od ktorej strony liczyc te "klikniecia"bo nie jestem pewien: skrecac maksymalnie do lewej i odkrecajac w prawo zaczynbac liczyc???
- mattR1
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
- Lokalizacja: Nysa
co do klikania - mawiają przeważnie OD MAXA - czyli od skręconego
btw - zakręcasz ( utwardzasz ) kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
6 od maxa - znaczy od max zakręconego zgodnie z ruchem wskazówek ( nie jak napisałeś miśq )
do przedniej zawiechy lepiej jedź do castoramy i kup śrubokręt pod wymiar szczelin w przednich śrubach górnych - łatwo je rozkalibrować - śrubokręt musi być szeroki z nie wązkim wybieraniem rowa .
looknij do serwisówki - i ustaw sobie najpierw tak jak fabryka dała - u mnie fabryka zestroiła to wszytko bardzo miękko - dziur nie czułem - ja preferuję sportowy zawias - dupa boli - ale człowiek nie pycici po nierównej drodze - za to jak się nawierzchnia poprawia - miód ... std nie naaje się do agresywnej jazdy - jak bedziesz chciał pycić na winklach std nie wybiera dobrze. łącznie z przodem któy za szybko nurkuje. - zobacz jak Ci przód dobija - na seryjnym dobijałem widelec do końća za często. jak źle wyregulujesz wg z dupy parametrów - jest gożej niż na seryjnym - polookasz - fajna zabawa
btw - zakręcasz ( utwardzasz ) kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
6 od maxa - znaczy od max zakręconego zgodnie z ruchem wskazówek ( nie jak napisałeś miśq )
do przedniej zawiechy lepiej jedź do castoramy i kup śrubokręt pod wymiar szczelin w przednich śrubach górnych - łatwo je rozkalibrować - śrubokręt musi być szeroki z nie wązkim wybieraniem rowa .
looknij do serwisówki - i ustaw sobie najpierw tak jak fabryka dała - u mnie fabryka zestroiła to wszytko bardzo miękko - dziur nie czułem - ja preferuję sportowy zawias - dupa boli - ale człowiek nie pycici po nierównej drodze - za to jak się nawierzchnia poprawia - miód ... std nie naaje się do agresywnej jazdy - jak bedziesz chciał pycić na winklach std nie wybiera dobrze. łącznie z przodem któy za szybko nurkuje. - zobacz jak Ci przód dobija - na seryjnym dobijałem widelec do końća za często. jak źle wyregulujesz wg z dupy parametrów - jest gożej niż na seryjnym - polookasz - fajna zabawa
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Wczoraj szukalem manula do FZR a dzis od rana bawilem sie ustawieniami przodu , warto ustawic pod siebie std jest za miekko nawet jak na jazde po drodze , wcale to nie jest takie trudne. Klikniecia sa ale tylko gdy ustawiasz srubokretem , tam gdzie ustawia sie kluczem sa rowki ale i tak wymierzylem suwmiarka zeby bylo idealnie rowno ustawione na lewym i prawym lagu , i jest o niebo lepiej . Ale trzeba poczytac bo w nie ktorych modelach yamachy jeden lag jest odbicie, drugi dobicie.
Ja będę wierzyć, będę grzeszyć
Będę cudze dusze leczyć i kaleczyć.
klickklick! (otwórz link)
Będę cudze dusze leczyć i kaleczyć.
klickklick! (otwórz link)
-
Lordzik - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 26/3/2009, 17:47
- Lokalizacja: Modlin
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość