Jak sprawdzić szczelność krućców ssących?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Jak sprawdzić szczelność krućców ssących?
Witam.
chcialbym sie dowiedziec jak sprawdzić szczelność krućców ssących w motocyklu yamaha fzs600?
widać że już są trochę popękane z zewnątrz (niewiem jak w srodku) ale silnik pracuje bez zarzutów,
chcialbym w jakis prosty sposób sprawdzić ich szelność nie sciągając tych króćców.
czy jest na to jakiś w miare prosty sposób bez ich sciagania?
PS. jakie sa objawy nie szczelnych kroccow?
pozdro
chcialbym sie dowiedziec jak sprawdzić szczelność krućców ssących w motocyklu yamaha fzs600?
widać że już są trochę popękane z zewnątrz (niewiem jak w srodku) ale silnik pracuje bez zarzutów,
chcialbym w jakis prosty sposób sprawdzić ich szelność nie sciągając tych króćców.
czy jest na to jakiś w miare prosty sposób bez ich sciagania?
PS. jakie sa objawy nie szczelnych kroccow?
pozdro
- karolek850
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 20/2/2009, 15:11
- Lokalizacja: swazedz
Nie szczelne króćce ssące lubia lapac lewe powietrze co powoduje wolniejsze schodzenie obrotow oraz nierowna prace silnika na niskich obrotach.
Jak sprawdzidz,najlepiej popryskac woda z mydlem,WD40 lub samostartem ,jak nastapi zmiana obrotow (samoczynnie)to krocce do wymiany
Jak sprawdzidz,najlepiej popryskac woda z mydlem,WD40 lub samostartem ,jak nastapi zmiana obrotow (samoczynnie)to krocce do wymiany
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
- karolek850
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 20/2/2009, 15:11
- Lokalizacja: swazedz
my zawsze zprawdzamy dymiacym sie papierosem lub czyms podobnym i jak pobieraja dym to znaczy ze sa na wylot pekniete pozdro
- ciosmaciej
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
dzis lookam na fazera, kiedy po przejechaniu jakies 15km sprawidzilem to sprayem do czyszczenia lancuchów.
popsikałem wszystkie po kolei i obroty wzrosly o jakies 200rpm na ok 10-20sekund
wnioskuje ze to oznacza nieszczelnosc
czy mozna z tym jezdzic fazerkiem?
popsikałem wszystkie po kolei i obroty wzrosly o jakies 200rpm na ok 10-20sekund
wnioskuje ze to oznacza nieszczelnosc
czy mozna z tym jezdzic fazerkiem?
- karolek850
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 20/2/2009, 15:11
- Lokalizacja: swazedz
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości