[Porady dla motocyklistów] Mechanika motocyklowa
Witam. Zamontowałem do swej Magny radyjko CB. Działa elegacko tylko te zakłócenia. Po uruchomieniu silnika słychać w radiu delikatne tykanie (przewody WN) ale to nie jest uciążliwe. Ok. 5 sek. po uruchomieniu silnika zaczyna się wycie coś w stylu "OuOuOu" Co to jest? Stosowałem różne filtry z ferytami włącznie i nic. Proszę o pomoc.<br><hr>Tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
RATUNKU!!!! kupilem ktm 250exc 2002 i nie chcemi latac no, a dokladnie jak dodam mu gazu to tak jak by go cos dusilo i zgasnie no, chyba ze dodaje gazu pomalu ,stopniowo no to wtwdy jest niezle ,ale po terenie jest lipa bo nie zawsze moge sie rozpedzic zeby pod jakas gurke podjechac a z mjejsca to nie ma szans wymienilem swiece i wyczyscilem gaznik i NIC!!! prosze podpowiedzcje cos a i sorki za bledy<br><hr>ziomek77-sarna83
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rozgrzej moto a jak nie pomaga to zbyt duża mieszanka trafia do silnika i nie przerabia tego rozgrzej go <br><hr>eRłanKomentatorzy napisał(a):RATUNKU!!!! kupilem ktm 250exc 2002 i nie chcemi latac no, a dokladnie jak dodam mu gazu to tak jak by go cos dusilo i zgasnie no, chyba ze dodaje gazu pomalu ,stopniowo no to wtwdy jest niezle ,ale po terenie jest lipa bo nie zawsze moge sie rozpedzic zeby pod jakas gurke podjechac a z mjejsca to nie ma szans wymienilem swiece i wyczyscilem gaznik i NIC!!! prosze podpowiedzcje cos a i sorki za bledy<br><hr>ziomek77-sarna83<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ok ale ktora dysza za ta mieszanke odpowiada?<br><hr>ziom77Komentatorzy napisał(a):RATUNKU!!!! kupilem ktm 250exc 2002 i nie chcemi latac no, a dokladnie jak dodam mu gazu to tak jak by go cos dusilo i zgasnie no, chyba ze dodaje gazu pomalu ,stopniowo no to wtwdy jest niezle ,ale po terenie jest lipa bo nie zawsze moge sie rozpedzic zeby pod jakas gurke podjechac a z mjejsca to nie ma szans wymienilem swiece i wyczyscilem gaznik i NIC!!! prosze podpowiedzcje cos a i sorki za bledy<br><hr>ziomek77-sarna83<br>Komentatorzy napisał(a):Rozgrzej moto a jak nie pomaga to zbyt duża mieszanka trafia do silnika i nie przerabia tego rozgrzej go <br><hr>eRłan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oddaj moto w dobre ręce cr500r@wp.pl okolice olsztyna<br><hr>cr500rKomentatorzy napisał(a):RATUNKU!!!! kupilem ktm 250exc 2002 i nie chcemi latac no, a dokladnie jak dodam mu gazu to tak jak by go cos dusilo i zgasnie no, chyba ze dodaje gazu pomalu ,stopniowo no to wtwdy jest niezle ,ale po terenie jest lipa bo nie zawsze moge sie rozpedzic zeby pod jakas gurke podjechac a z mjejsca to nie ma szans wymienilem swiece i wyczyscilem gaznik i NIC!!! prosze podpowiedzcje cos a i sorki za bledy<br><hr>ziomek77-sarna83<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam takie pytanie czy jak zostawilem na poare dni odkrecony kranik paliwa na przelewie w pozycji PRI w suzuki gsx 600f przelalo mi gazniki czy paliwo nie dostalo sie do silnika i oleju?<br><hr>Pawiu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie powinno pływak w gaźniku powinien zamknąć zawór iglicowy i zarazem dopływ paliwa do gaźnika.<br><hr>marwinKomentatorzy napisał(a):mam takie pytanie czy jak zostawilem na poare dni odkrecony kranik paliwa na przelewie w pozycji PRI w suzuki gsx 600f przelalo mi gazniki czy paliwo nie dostalo sie do silnika i oleju?<br><hr>Pawiu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzieki wielkie wiem ze nie powinno ale jest taka mozliwosc i chyba lepiej wymienic olej i filtr,pozdrawiam!<br><hr>pawiuKomentatorzy napisał(a):mam takie pytanie czy jak zostawilem na poare dni odkrecony kranik paliwa na przelewie w pozycji PRI w suzuki gsx 600f przelalo mi gazniki czy paliwo nie dostalo sie do silnika i oleju?<br><hr>Pawiu<br>Komentatorzy napisał(a):Nie powinno pływak w gaźniku powinien zamknąć zawór iglicowy i zarazem dopływ paliwa do gaźnika.<br><hr>marwin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam...posiadam quada Yamaha Yfz...nie włącza się wentylator...co trzeba zrobić?? <br><hr>Yamaha Yfz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cześć, mam duży problem z suzuki GSX- R 750, jak odpalę motor to po chwili leci paliwo do filtra powierza i gaśnie. paliwo w szybkim tempie ubywa ze zbiornika . Proszę o poradę ,co to może być PILNE !!!!!!!!!!!<br><hr>JERZY1950
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam serdecznie wszystkich.Kupiłem niedawno suzuki gsx 750 f z 1991r i wszystko by było pięknie gdyby nie mały problem z elektryką , otóż mój motorek rano pięknie odpala ale po krótkiej jeżdzie ciężko go odpalić.rozrusznik ciężko kręci tak jakby aku padało ale jak odczekam około 30 min. znów ładnie pali kupiłem nowe aku sprawdziłem ładowanie wszystko ładnie działa a odpala ciężko czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być dlaczego na ciepłym silniku ciężko pali. pozdrawiam<br><hr>pawel891
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam ,moim zdaniem problem mogą powodować gażniki ,ponieważ przy rozgrzanym silniku ustawiony jest zbyt duży poziom paliwa na pływakach i może właśnie występować taki problem z odpalaniem.Sprawdz czy jak się silnik rozgrzeje i mocno przygazujesz z tłumika nie wydobywa się czarny dym ale tylko na bardzo wysokich obrotach,lub wykręć jedną świece i zobacz jakie ma spalanie ,jeśli świeca jest czarna czyli okopcona znaczy to że gażniki maja ustawiony zbyt wielki poziom paliwa,należy wtedy ustawić poziom paliwa na pływakach i zrobić synchronizację gażnikówKomentatorzy napisał(a):witam serdecznie wszystkich.Kupiłem niedawno suzuki gsx 750 f z 1991r i wszystko by było pięknie gdyby nie mały problem z elektryką , otóż mój motorek rano pięknie odpala ale po krótkiej jeżdzie ciężko go odpalić.rozrusznik ciężko kręci tak jakby aku padało ale jak odczekam około 30 min. znów ładnie pali kupiłem nowe aku sprawdziłem ładowanie wszystko ładnie działa a odpala ciężko czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być dlaczego na ciepłym silniku ciężko pali. pozdrawiam<br><hr>pawel891<br>
pozdrawiam
piotr<br><hr>Piotr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam
niedawno zakupilem Honde CBF 600 NA z 2009 roku
na ostatniej trasie gdzie zlapal mnie deszcz, stojac na swiatlach zauwazylem ze paruje z chlodnicy, pomyslalem ze to normalne gdyz silnik jest cieply a wiadomo ze naleciala na niego woda. Na drugi dzien gdy go umylem odpalilem silnik zeby silnik sie nagrzal i troche wysechl, parowanie sie powturzylo i stwierdzilem ze zapach pary jest troszke dziwny.
moje pytanie brzmi czy to normalne a dziwny zapach jest zapachem spowodowanym tym ze przy kolektorze zostalo troche brudu ktory poprostu inaczej pachnie niz zwykla para?<br><hr>forestcbf600
niedawno zakupilem Honde CBF 600 NA z 2009 roku
na ostatniej trasie gdzie zlapal mnie deszcz, stojac na swiatlach zauwazylem ze paruje z chlodnicy, pomyslalem ze to normalne gdyz silnik jest cieply a wiadomo ze naleciala na niego woda. Na drugi dzien gdy go umylem odpalilem silnik zeby silnik sie nagrzal i troche wysechl, parowanie sie powturzylo i stwierdzilem ze zapach pary jest troszke dziwny.
moje pytanie brzmi czy to normalne a dziwny zapach jest zapachem spowodowanym tym ze przy kolektorze zostalo troche brudu ktory poprostu inaczej pachnie niz zwykla para?<br><hr>forestcbf600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki za podpowiedz na pewno spróbuję i poinformuję o efektach. pozdrawiam<br><hr>pawel891Komentatorzy napisał(a):witam serdecznie wszystkich.Kupiłem niedawno suzuki gsx 750 f z 1991r i wszystko by było pięknie gdyby nie mały problem z elektryką , otóż mój motorek rano pięknie odpala ale po krótkiej jeżdzie ciężko go odpalić.rozrusznik ciężko kręci tak jakby aku padało ale jak odczekam około 30 min. znów ładnie pali kupiłem nowe aku sprawdziłem ładowanie wszystko ładnie działa a odpala ciężko czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być dlaczego na ciepłym silniku ciężko pali. pozdrawiam<br><hr>pawel891<br>Komentatorzy napisał(a):witam ,moim zdaniem problem mogą powodować gażniki ,ponieważ przy rozgrzanym silniku ustawiony jest zbyt duży poziom paliwa na pływakach i może właśnie występować taki problem z odpalaniem.Sprawdz czy jak się silnik rozgrzeje i mocno przygazujesz z tłumika nie wydobywa się czarny dym ale tylko na bardzo wysokich obrotach,lub wykręć jedną świece i zobacz jakie ma spalanie ,jeśli świeca jest czarna czyli okopcona znaczy to że gażniki maja ustawiony zbyt wielki poziom paliwa,należy wtedy ustawić poziom paliwa na pływakach i zrobić synchronizację gażników
pozdrawiam
piotr<br><hr>Piotr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak szybko powinien nagrzewac sie silnik w CBF 600 ?? temp na zewnatrz okolo 10 stopni<br><hr>forest
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
max 5 min ale po 3 ja bym ruszal pzdr...<br><hr>DavidKomentatorzy napisał(a):jak szybko powinien nagrzewac sie silnik w CBF 600 ?? temp na zewnatrz okolo 10 stopni<br><hr>forest<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no to ekstraKomentatorzy napisał(a):jak szybko powinien nagrzewac sie silnik w CBF 600 ?? temp na zewnatrz okolo 10 stopni<br><hr>forest<br>Komentatorzy napisał(a):max 5 min ale po 3 ja bym ruszal pzdr...<br><hr>David<br>
zakupilem pierwszy motocykl jakim jest CBF 600 z 2009 roku i sie zastanawialem czy czasem z chlodzeniem nie jest cos nie tak gdyz dosc szybko sie nagrzewa
ale mnie uspokoiles<br><hr>forest
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam,
pytanko.
Wiadomo, ze na zimnym silniku sie nie jezdzi, bo olej gesty, wszystko musi sie nasmarowac itd. Ale czy to nie meczace dla zimnego silnika kiedy wlaczamy ssanie i motor chodzi na obrotach okolo 3-5 tys? Czy ssanie nie szkodzi silnikowi?
Jak to dziala?
Czy chodzi tu tylko o to, aby NIE OBCIAZAC zimnego silnika, znaczy przenosic napedu na kola, ale wysokie obroty zimnego silnika nie powoduja szkody?
Pozdrawiam
Marcin<br><hr>madmadi
pytanko.
Wiadomo, ze na zimnym silniku sie nie jezdzi, bo olej gesty, wszystko musi sie nasmarowac itd. Ale czy to nie meczace dla zimnego silnika kiedy wlaczamy ssanie i motor chodzi na obrotach okolo 3-5 tys? Czy ssanie nie szkodzi silnikowi?
Jak to dziala?
Czy chodzi tu tylko o to, aby NIE OBCIAZAC zimnego silnika, znaczy przenosic napedu na kola, ale wysokie obroty zimnego silnika nie powoduja szkody?
Pozdrawiam
Marcin<br><hr>madmadi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości