CBR919RR vs. CBR929RR
Posty: 11
• Strona 1 z 1
CBR919RR vs. CBR929RR
Witam
Chciałbym z góry przeprosić jeżeli podobny temat był wcześniej, ale jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie przejrzałem całego forum.
A co do tematu. Chciałbym zapytać jakie są różnice miedzy 919nastka a 929tką ? Czy warto dołożyć to 3-4 tys i mieć 929kę, czy jednak różnice są mikre ? Który z nich mi bardziej polecacie i dlaczego ?
Pozdrawiam
ROBERT
Chciałbym z góry przeprosić jeżeli podobny temat był wcześniej, ale jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie przejrzałem całego forum.
A co do tematu. Chciałbym zapytać jakie są różnice miedzy 919nastka a 929tką ? Czy warto dołożyć to 3-4 tys i mieć 929kę, czy jednak różnice są mikre ? Który z nich mi bardziej polecacie i dlaczego ?
Pozdrawiam
ROBERT
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
I jeszcze chciałbym dodać że motor będzie przeznaczony do Streetfightingu / Stuntu.
Ale żeby nie było nie obkroję go z plastików bo mi szkoda
Ale żeby nie było nie obkroję go z plastików bo mi szkoda
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
I jeszcze chciałbym zapytać bo nei chce tworzyć nowego tematu na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu ? Nie wiem jakie wycierające się miejsca do sprawdzenia lakieru ? Jakieś sposoby do tego modelu czy raczej takie jak przy każdym motorze co jest opisane w osobnym temacie?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Robson1903 napisał(a):I jeszcze chciałbym zapytać bo nei chce tworzyć nowego tematu na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu ? Nie wiem jakie wycierające się miejsca do sprawdzenia lakieru ? Jakieś sposoby do tego modelu czy raczej takie jak przy każdym motorze co jest opisane w osobnym temacie?
Troche nie rozumie tego pytania ? Chcesz moto przerobic na psa i pytasz sie o lakier. Sprawdz dokladnie wszystkie elementy mechaniczne, reszta i tak pojdzie do kosza, albo porysuje sie przy pierwszej glebie.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
lonewolf napisał(a):Ja dodam od siebie, że 919 jest na gaźnikach i ma standardowo 128km. 929 jest już na wtrysku i ma 148km. Jeśli chodzi o trwałość, to podobno 919 wytrzyma dłużej.
i nie podobno lone tylko na pewno więcej wytrzyma skorzystaj z szukajki tam na pewno znajdziesz dużo na temat Frania
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Chodzi mi o jakieś tricki do sprawdzenia motocykla, czy nie jest po dzwonie, czy nie przeleciał X kilometrów w rolce i nie był malowany "od stup do głów". A dokładniej jeśli chodzi o niego dokładnie 919.elcommendante napisał(a):Troche nie rozumie tego pytania ?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
SC33:
minusy:
gaźniki, przednia felga 16 co wiąże się z problemami przy zakupie opony, znaleźć używkę jest praktycznie niewykonalne.... poza tym mankament wszystkich fajer czyli panewki... no i graty do sc33 co raz droższe, kupić silnik to w ogóle kosmiczny koszt. do tego moto dość "tłuste" ostatnio miałem okazję porównywać w jednym garażu sc28/sc33(919)/sc44 i zadupek w sc33 jest najohydniejszy...
plusy:
honda, fajera, zajebiście trwałe ramy, małe spalanie, i ogólnie git moto jak każda fajera, ale trochę przestarzała konstrukcja.
co do 929:
plusy: jak dla mnie wszystko honda, fajera, wygodna, spalanie zależnie od jazdy od 7 do 11 litrów.
wtrysk paliwa, tanie części,zaje*iste hamulce (nawet bez oplotu) spory zapas mocy, liniowe jej oddawanie... i ogólnie wszystko czego ja potrzebuję
z minusów:
skrzynia biegów- przy katowanych motocyklach zdarza się że zdechnie 2gi bieg, exup lubi się spier*olić, i w powypadkowych moto może strzelić główka ramy wzdłóż, ew jak dzwon był bardzo mocny to wykrusza się kawałek ramy pod główką od strony silnika. poza tym silnik wydaje dość dziwne odgłosy, panewki też się zdarzają jak ktoś lata na długich wysokich gumach a ma za mało oleju...
ale za to 929 ciora nieziemsko.
no i pamiętaj że fajery nie są zbytnio poręczne jeśli chodzi o robienie tricków typu cyrkle itp... są po prostu zbyt toporne do tego.
odnośnie porównania tych 2ch fajer najwięcej dowiesz się na www.fireblade.pl
minusy:
gaźniki, przednia felga 16 co wiąże się z problemami przy zakupie opony, znaleźć używkę jest praktycznie niewykonalne.... poza tym mankament wszystkich fajer czyli panewki... no i graty do sc33 co raz droższe, kupić silnik to w ogóle kosmiczny koszt. do tego moto dość "tłuste" ostatnio miałem okazję porównywać w jednym garażu sc28/sc33(919)/sc44 i zadupek w sc33 jest najohydniejszy...
plusy:
honda, fajera, zajebiście trwałe ramy, małe spalanie, i ogólnie git moto jak każda fajera, ale trochę przestarzała konstrukcja.
co do 929:
plusy: jak dla mnie wszystko honda, fajera, wygodna, spalanie zależnie od jazdy od 7 do 11 litrów.
wtrysk paliwa, tanie części,zaje*iste hamulce (nawet bez oplotu) spory zapas mocy, liniowe jej oddawanie... i ogólnie wszystko czego ja potrzebuję
z minusów:
skrzynia biegów- przy katowanych motocyklach zdarza się że zdechnie 2gi bieg, exup lubi się spier*olić, i w powypadkowych moto może strzelić główka ramy wzdłóż, ew jak dzwon był bardzo mocny to wykrusza się kawałek ramy pod główką od strony silnika. poza tym silnik wydaje dość dziwne odgłosy, panewki też się zdarzają jak ktoś lata na długich wysokich gumach a ma za mało oleju...
ale za to 929 ciora nieziemsko.
no i pamiętaj że fajery nie są zbytnio poręczne jeśli chodzi o robienie tricków typu cyrkle itp... są po prostu zbyt toporne do tego.
odnośnie porównania tych 2ch fajer najwięcej dowiesz się na www.fireblade.pl
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości