Zobacz wątek - sprzęgło ?
NAS Analytics TAG

sprzęgło ?

i inne małe pojemności
_________

sprzęgło ?

Postprzez kajak94 » 29/5/2009, 18:54

Witam posiadam hondÄ™ ns1

Ma ona kopa od 9 tys obr , od paru dni często pojawia się taki problem że jak dochodzi już do tych 9 tys na wyższym biegu i dam więcej gazu to nagle obroty na maxa idą i prędkość ledwo się zwiększa ostatnio miałem 105km/h na liczniku i dałem więcej gazu to pojawiła się wtedy taka sytuacja , ale zawsze jest to powyżej 9 tysięcy , wiecie może czego to przyczyna?? Nie znam się na biegówkach za bardzo ale może tarcze sprzęgła do wymiany są??
kajak94
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5/5/2009, 17:55


Postprzez KAPELA911 » 30/5/2009, 07:58

Sprawdź sprzęgło. zaprzyj się o coś kołem np o sciane wcisnij przdni hamulec wrzuć jedynke puśc sprzegło i daj mu w opór i jak koło się będzie kręciło bezproblemowo i z dużą moca to sprzęgło jest oki, a jeśli nie bedzie się chciało zajebiście kręcić to pierwsze podstawy by zajrzeć do sprzęgła.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez kajak94 » 30/5/2009, 18:25

no niestety kręci :/ , więc co może jeszcze być?
kajak94
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5/5/2009, 17:55

Postprzez Harry16 » 30/5/2009, 19:00

mógł Ci sie poprostu gaźnik rozregulować, nie znam sie zbytnio na mechanice ale miałem podobny problem przy RSce, pokręciłem i jest git :D
Harry16
Świeżak
 
Posty: 128
Dołączył(a): 23/5/2009, 12:20
Lokalizacja: ok. Krakowa

Postprzez kajak94 » 30/5/2009, 19:02

no właśnie bo świeca była czarna , to na nową wymieniłem , i są jak by teraz mniejsze obroty , ale przed wymiana świecy to już było
kajak94
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5/5/2009, 17:55

Postprzez wojtasmazi1 » 30/5/2009, 19:28

Wyczysc i wyreguluj gażnik
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Kenio » 30/5/2009, 22:25

przede wszystkim to zmień człowieku przełożenia na oryginalne (16/38 ) bo o najważniejszym nie napisałeś i mącisz ludziom w głowach....
Zmiana przełożen to zmiana predkosci, przyspieszenia i sposobu przyspieszenia. Ja zmienilem zebatke z tylu n wieksza to po 200m wrzucalem piatke a o sposobie przyspieszania na 6'tce nie mowie....

U Ciebie przede wszystkim przelozenia pozniej wykrec swiece wyczysc ją porzadnie (zeby sie blyszczala jak psu jajca), wkrec spowrotem odpal moto i przejedz sie doslownie ze 100m. Wykręć swiece i sprawdz kolor. Jezeli bedzie mokra no to chyba wiesz co robic;p Zmniejsz dawke paliwa. Jezeli bedize sucha i czarnawa to więcej palliwa mu daj. Jezeli bedzie lekko szara a styki brązowawe to zostaw jest ok;))
Aha, przed tym wszystkim wyczysc wszystkie filtry i nasącz olejem filtr powietrza. A na ost. biegu na max. gazie ci zwalnia wlasnie przez złą regulacje. Dostaje za malo paliwa i nie ma sily pociągnąc motocykl wyzej. Przez co swieca ma taki kolor jaki ma. Zadna robota z tym wszystkim a efekt bedzie miodzio;D Ale przelozenia przede wszsytkim;)) Jezeli nie masz dostepu do jakis czesci pisz to Ci zalatwie wszystko co potrzebujesz;))

Przydalo by sie jeszcze modul sprawdzic bo w ns1 jest nietypowy. Ma zmienne mapy zaplonu robione specjalnie pod ten silnik. I nie gadac mi tu ze gowno prawda bo wiem co pisze. Nie zastanawialiscie sie kiedys czemu do 7tys. taka ns1 jedize w miare plynnie, a pozniej ją tak rwie, że asfald drapie( w przenosci...)? Przez wydech i rezo? Nie xD (znaczy sie nie tylko bo wydech daje tutaj wiekszosc, ale nie tylko) Bez tego modułu 100-110km/h byscie nie przekroczyli. Od 7 tys. jest inna mapa zaplonu przez co pali wtedy więcej, ma buta ladnego i tworzy sie efekt 'turbo dziury'. Nie wierzycie? A wezcie sobie podlaczcie modul z NSR 50. Na tym module silnik w kazdym zakresie obrotów chodzi ladnie i plynnie, ale za to ponad 100km/h nie pojedziecie. Wiem, bo robiłem takie podmianki i mam porównanie. Na module z nsr lepiej chodzi w trakcie jazdy, nie ma takiego rwania, ale za to tez ponad 90km/h to juz sie ledwo rozpedza...
Nie wierzycie? nie musicie... Nie zmuszam. Pisze tylko co wiem, cotestowałęm i jakiei są fakty.

pozdrawiam.
Honda...Pasja....
Kenio
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Postprzez kajak94 » 31/5/2009, 16:37

A nie przypadkiem 16/37?? Tak mam w papierach jak była z Niemiec sprowadzona . A wymiana opony ze 100 na 130 dużo zmieniła?
kajak94
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5/5/2009, 17:55

Postprzez Koval135 » 31/5/2009, 16:42

Nie,nie wierze.Mapa zaplonu jest jedna i tyle-to nie wtrysk gdzie steruje iloscia podawanego paliwa,to raz.Dwa,wszystkie wysilone dwusuwy dostaja kopa po przekroczeniu ok 8-9 tys rpm.Taka charakterystyka wyzylowanego silnika 2T.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez wojtasmazi1 » 31/5/2009, 16:42

Jezeli wsadzasz szersza opone to mozesz stracic na predkosci (v - max) i na konrofcie i bezpieczenistwie prowadzenia.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez kajak94 » 31/5/2009, 17:07

to to wiem ale pytam się ile mogłem stracić dodam że z przodu mam jeszcze 110
kajak94
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5/5/2009, 17:55

Postprzez Kenio » 31/5/2009, 20:49

z tego co wiem to 16/38.

I jak nie chcecie to tak jak pisałem nie wierzcie... A to, że każdy 2-suw ponad 7-8tys ma kopa to normlane bo tak jest wydeh liczony, taką ma charakterystyke silnika i dop. wtedy zyje. Ale np. takie rg max. moment obr. ma już przy 6600obr. i jego nie trzeba kręcić tak wysoko, że przyzwoicie przyspieszyc i to jest ogromny + tego silnika.

Jeszcze co do tych zmiennych map. To wcale wtrysk do tego nie jest potrzebny.... Nie chce mi sie tego tlumaczyc, bo sam dokladnie nie znam tej budowy, ale wsadzcie do takiej ns1 moduł od nsr. Więcej niż 100km/h baaaardzo cięzko, a na poszczegolnych biegach powyzej 8-9tys. to juz ospale sie rozpedza... Zauwazcie ze wydech zostaje ten sam jak i gaznik. Modul w tych silnikach daje bardzo duzo. Na module z nsr silnik pracuje plynnie i plynniej wchodzi na obr. ale tez nie wchodzi na te swoje ulubione obr.
Nie chce sie klucic. Ja tylko wyrazilem swoje zdanie....
Honda...Pasja....
Kenio
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê