Hamulec ZX9R-"problem"...
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Hamulec ZX9R-"problem"...
Witam mam lekki problem z moim przedni hebelkiem.. a mianowicie chodzi o to ze chwyta on na ok 1/3 odleglosci od manetki gazu.... myslalem ze jest zapowietrzony wiec dzis wymienilem plyn ...trosze sie poprawilo ale nie na tyle jak np u kumpla w CBR (chwyta na samym poczatku).... i tu pytanie jak mozna sprawic zeby pompa chwytala wyzej???
-klocki jeszcze sa ok 1/4grubosci
-przy pompie nie mam mozliwosci regulacji "wcisniecia tloka " pompy
-nie ma wyciekow
-regulacje przy klamie mam na 1-czyli maxymalnie wychylona w "tył"(inne polozenia przysuwaja klamke blizej-trace kompletnie heble)
Tak jak jest nie jest najgorzej.... Hamuje a nawet zrobie stoppie ale chcialbym zeby hebel byl mocniejszy i chwytal szybcirej.... macie jakies propozycje czy moze pompa prosi sie o uszczelniacze???
-klocki jeszcze sa ok 1/4grubosci
-przy pompie nie mam mozliwosci regulacji "wcisniecia tloka " pompy
-nie ma wyciekow
-regulacje przy klamie mam na 1-czyli maxymalnie wychylona w "tył"(inne polozenia przysuwaja klamke blizej-trace kompletnie heble)
Tak jak jest nie jest najgorzej.... Hamuje a nawet zrobie stoppie ale chcialbym zeby hebel byl mocniejszy i chwytal szybcirej.... macie jakies propozycje czy moze pompa prosi sie o uszczelniacze???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Jeśli masz gumowe przewody zamontuj w stalowym oplocie, do tego rozruszaj tłoki i sprawdź czy zaciski lekko się ruszają (czy nic ich nie blokuje).
Moim zdaniem jest to kwestia tłoków które zbyt mocno się chowają.
Moim zdaniem jest to kwestia tłoków które zbyt mocno się chowają.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
no wlasnie tak tez podejrzewam tylko przeciez one nie powinny sie az tyle chowac po puszczeniu klamy.... wszystko sie ladnie rusza..... wiec nie wiem co to moze byc..;/
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
BlokujÄ…ce gumki ?
A jamie masz przewody ?
A jamie masz przewody ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
U mojego kumpla jest to samo w ZX6-R 2001.
Regulacja tez na jedynce i klamka prawie sciska palce.
Dziwne zeby to byla norma przy szesciu tloczkach.
U mnie w F3 97' przy dwoch tloczkach i zacisku plywajacym bierze wczesniej i mocniej...
Regulacja tez na jedynce i klamka prawie sciska palce.
Dziwne zeby to byla norma przy szesciu tloczkach.
U mnie w F3 97' przy dwoch tloczkach i zacisku plywajacym bierze wczesniej i mocniej...
- inek01
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 29/2/2008, 06:22
- Lokalizacja: Ciechanów
w mojej r1 2001 polerowalem tloczki 3 razy chodza idealnie tyle samo razy wymienialem plyn zalozylem nowe klocki i odpowietrzalem tyle razy ze juz nawet zliczyc nie moge na wszystki opisane na tym forum sposoby i dalej mam miekki hebel takze to nie norma w 6 tloczkowych zaciskach... chetnie poslucham rad;) przewody mam gumowe nie zmienialem ich bo klamka jeszce w tamtym sezonie byla ok...
- mattR1
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 8/12/2008, 18:58
- Lokalizacja: Nysa
mysle ze tez nie warto zmieniac na stalowe ... owszem sa one "zbrojone"-wzmocnione.... ale gumowe tez sa stworzone do takiej a nie innej pracy wiec nie nalezy ich chyba skazywac na niepowodzenie.....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Przeważnie w manualu jest opisane co ile.
W niektórych motocyklach co 4-ry lata.
Po za tym warto sprawdzić czy tarcze hamulcowe nie są krzywe, jak będą to klamka hamulca może być miękka.
Kiedyś opisywałem ten problem i dopiero po 2-ch tygodniach walki ktoś doszedł do tego że tarcze były lekko skrzywione.
W niektórych motocyklach co 4-ry lata.
Po za tym warto sprawdzić czy tarcze hamulcowe nie są krzywe, jak będą to klamka hamulca może być miękka.
Kiedyś opisywałem ten problem i dopiero po 2-ch tygodniach walki ktoś doszedł do tego że tarcze były lekko skrzywione.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
juz wszystko sie wyjasnilo ... wczoraj troche polatalem z kumplami i cos mi zaczelo ocierac ....okazalo sie ze klcki sie skonczyly... wiec dzis wymienilem ... i hamulec stal sie znow twardy lapie na samej gorze i ostrzejszy niz byl .. wiec twmat nadaje sie do zamkniecia lub archiwum.... dzieki wszystkim ...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości