pytanie o dt
Posty: 19
• Strona 1 z 1
pytanie o dt
witam planuje sprzedaz simka i kupno yamahy dt tylko ze chcialbym cos z wieksza pojemnoscia na karte motorowerowa czyli 80 badz 125. I teraz moje pytanie czy silnik od 80 / 125 bedzie pasowal do 50?? pyt2 czy wersja dt50 wytrzyma posiadajac inny silnik (chodzi mi o budowe ramy wzmocnienia itp ) czy to jest +/- to samo oraz co wedlug was sie bardziej oplaca ?? kupic 8-/50 czy kupic 50 i kupic silnik 125 / 80?? a moze macie jeszcze jakis inny pomysl pzdr 4 all
- Blackchart
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/12/2006, 22:24
Niewiem jak jest w tym modelu ale umnie w kawasaki silniki 50/80ccm idą w tą samą ramę to mozliwe ze DT rama jest taka sama, ale niejestem pewien. jak masz jakiś silnik od 125 to bierz go i wżócaj do ramy od 50, jak oczywiście pasuje. I drożej nie wyjdzie, niż kupić 125 zarejstrowane ne 50 ;].
-
kamil kawasakiAE - Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 3/12/2006, 15:56
- Lokalizacja: SUWAŁKI
oki tak my sie wydawalo ale chce miec pewnosc na 100% dt50 juz mam na oku za tys zl silnik moze troche zdechly ale i tak bedzie do wymiany plus 125 za 800 to chyba wyjde na swoje tylko chce miec 100% pewnosc ze to wszystko wytrzyma pzdr
- Blackchart
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/12/2006, 22:24
jak nie bedzie pasowała to dorobisz,u mnie silnik od wski do motorynki włozyli i jeździ tylko njagozej jest z wahaczem XD
-
Valentino-Rossi-46 - Bywalec
- Posty: 570
- Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
- Lokalizacja: Wyrzysk
Witam was potrzebuje waszej rady poniewarz są mi potrzebne pierścienie do yamahy dt 80 lc2. Proszę o jakieś informacje dotyczące sklepów które robią pierścienie na zamówienie lub inaczej obojętnie jak byle tylko można było je kupić. Mowa o pierścieniach nominalnych
-
Maxi16 - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 26/12/2006, 12:25
Kolego co za problem posiadać motocykl yamahe dt 80 zarejestrowaną na 50 ja sam mam 80 z rejestracją na 50. Sęk tkwi w tym ,że musisz mieć badanie techniczne zrobiona na 50 a rejestracja pujdzie bez żadnych ale ,chyba że nie masz tego badania , ale to nie konic świata masz jeszcze inne wyjście kupić dt 80 (z papierami nie zarejestrowaną) iść na przegląd techniczny z tym tylko ,że musisz zdiąć chłodnice i założyć cylinder od 50 i Ci zrobiom badanie na 50 TROCHE RYZYKO JEST ALE JAK CHCE SIĘ MIEĆ DT 80 ZAREJESTROWANĄ NA 50 TO TAK JUSZ JEST.
-
Maxi16 - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 26/12/2006, 12:25
Maxi16 napisał(a):nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice
LoL dobre sobie. Nie karzda jest chłodzona powietrzem, ale te nowsze cieczą.
Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/kuba9449/
-
kuba9449 - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
kuba9449 napisał(a):Maxi16 napisał(a):nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice
LoL dobre sobie. Nie karzda jest chłodzona powietrzem, ale te nowsze cieczą.
Pierwszy raz się z kolega Kubą zgadzam - szok!:)
A tak nawiasem mówiąc: to jest NIELEGALNE! Jazda motocyklem o pojemności większej niż 49ccm i osiągającym prędkość więcej niż 45km/h na kartę motorowerową jest wykroczeniem, za które mogę ostro zapłacić wasi rodzice.
Żeby jednak nie przynudzać to 125, 80 i 50 mają bardzo nie duże różnice w budowie silnika i można je bez problemu zamieniać. Tyczy się to zwłaszcza modeli LCII. Najlepiej jednak kup sobie 80ccm zarejestrowaną na motorower (a takich ofert jest masa!) i będziesz miał problem z głowy. Moim zdaniem 125ccm na 50ccm jest durnotą! Sory, ale 13latek latający "słabą" 20paro konną maszyną po drogach z możliwością osiągnięcia prędkości rzędu 130km/h jest niebezpieczny! Nie chce nikogo urazić, ale z tym wieku jest się nieodpowiedzialnym i na pewno nie powinno się jeździć takim sprzętem. Tyle z mojego kazania - pozdrawiam!
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Beavis napisał(a):kuba9449 napisał(a):Maxi16 napisał(a):nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice
LoL dobre sobie. Nie karzda jest chłodzona powietrzem, ale te nowsze cieczą.
Pierwszy raz się z kolega Kubą zgadzam - szok!:)
A tak nawiasem mówiąc: to jest NIELEGALNE! Jazda motocyklem o pojemności większej niż 49ccm i osiągającym prędkość więcej niż 45km/h na kartę motorowerową jest wykroczeniem, za które mogę ostro zapłacić wasi rodzice.
Żeby jednak nie przynudzać to 125, 80 i 50 mają bardzo nie duże różnice w budowie silnika i można je bez problemu zamieniać. Tyczy się to zwłaszcza modeli LCII. Najlepiej jednak kup sobie 80ccm zarejestrowaną na motorower (a takich ofert jest masa!) i będziesz miał problem z głowy. Moim zdaniem 125ccm na 50ccm jest durnotą! Sory, ale 13latek latający "słabą" 20paro konną maszyną po drogach z możliwością osiągnięcia prędkości rzędu 130km/h jest niebezpieczny! Nie chce nikogo urazić, ale z tym wieku jest się nieodpowiedzialnym i na pewno nie powinno się jeździć takim sprzętem. Tyle z mojego kazania - pozdrawiam!
No 125/50 to jest bardzo duże przegięcie ale 80 na 50 to może byc ja wogule nie rozumiem tego , zdawanie na karte motorowerową powinno byc bardziej profesjonalne i uprawniac do kierowania przynajmniej 80 bo jak ktoś ktoś ma pecha to nawet idąc chodnikiem to się zabije a takie 50ccm i prędkośc 45km/h to jest dobre na początek ale puzniej to już lipa zresztą każdy chyba wie że w polsce nie potrzeba żadnych uprawnien
bo wystarczy:
1.Mieszkac na wsi lub na jakimś zadupiu
2.Miec blisko las/pola/bezdroża
3.I można se smigac nawet na 500ccm pod grozbą 50 zł mandatu jeśli cie złapią w lesie
więc tak jak powiedziałem więcej wyrozumiałości i profesjonalizmu i by było o wiele lepiej
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
witam mam pytanko mam yamahe dt 80 lc2 i mam problem gdy z wyzszego biegu robie redukcjena nizszy podczas jazdy to mi yamaha gaśnie czego to moze byc przyczyna...regulacja gaźnika ? linka od gazu ?
-
SensitivE91 - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
- Lokalizacja: Lublin
ok problemik rozwiazany.. wystarczylo przeczyscic kranik ;P
http://bikepics.com/members/SensitivE91/98xtz750/ | Yamaha XTZ 750
-
SensitivE91 - Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości