Czym mocno z dołu?
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Czym mocno z dołu?
Witam.
Chciałbym prosić o opinie i propozycje motocykli które są elastyczne i dużo oferują w niskich zakresach prędkości obrotowych. Z tego co wiadomo to najlepiej z dołu idą V potem R2 a na końcu R4. Interesuje mnie segment sportowo turystyczny. Plastiki wiadomo odpadają.
Z tego co wyczytałem do tej pory to w klasie 500 wygrywa Cb500 coś większego to Suzuki SV650 i SV1000. Jakie są wasze typy?
Chciałbym prosić o opinie i propozycje motocykli które są elastyczne i dużo oferują w niskich zakresach prędkości obrotowych. Z tego co wiadomo to najlepiej z dołu idą V potem R2 a na końcu R4. Interesuje mnie segment sportowo turystyczny. Plastiki wiadomo odpadają.
Z tego co wyczytałem do tej pory to w klasie 500 wygrywa Cb500 coś większego to Suzuki SV650 i SV1000. Jakie są wasze typy?
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
Moźe i pobiła ale napewno duży Bandit bardziej nada się do turystyki z racji wielkości a przy pełnym załadowaniu bagażem nie straci wigoru jak SV. W turystyce nic nie zastąpi dużej pojemności a suche dane nie zawsze odzwierciedlają rzeczywistość.
-
Kurt - Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
- Lokalizacja: Pabianice
Dlaczego sądzisz, że to suche dane?
Poza tym, to autor nic nie pisał o tym, że chce używać motor do turystyki, tylko, że chce coś sportowo - turystycznego. Co do elastyczności to SV 650 jest dużo lepsze od 4 - cylindrowego bandita.
Poza tym, to autor nic nie pisał o tym, że chce używać motor do turystyki, tylko, że chce coś sportowo - turystycznego. Co do elastyczności to SV 650 jest dużo lepsze od 4 - cylindrowego bandita.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
suzuki sv 650
Moc maksymalna: 73 KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 64 Nm przy 7200 obr/min
bandit 1200
Moc maksymalna: 98 KM/ 72 kW przy 8500 obr/min
Moment obrotowy: 91,7 Nm przy 6500 obr/min
Czy ty uważasz że 91 Nm przegrywa z 64 Nm??
Moc maksymalna: 73 KM przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 64 Nm przy 7200 obr/min
bandit 1200
Moc maksymalna: 98 KM/ 72 kW przy 8500 obr/min
Moment obrotowy: 91,7 Nm przy 6500 obr/min
Czy ty uważasz że 91 Nm przegrywa z 64 Nm??
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Nikogo tu nie interesuje max moment czy moc tylko ich przebieg w funkcji obrotów. SV650 może mieć 50Nm przy 3000rpm a bandit1200 30Nm przy 3000rpm...
Jeszcze nie teraz ale chodzi mi o coś dynamicznego i oszczędnego do latania koło domu. Wiadomo cb 1300 czy xjr 1300 będzie szło sprawnie ale to ciężkie i pali sporo.
Póki co chyba SV650 wygrywa.
Jeszcze nie teraz ale chodzi mi o coś dynamicznego i oszczędnego do latania koło domu. Wiadomo cb 1300 czy xjr 1300 będzie szło sprawnie ale to ciężkie i pali sporo.
Póki co chyba SV650 wygrywa.
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
Cb jest ok. Jestem z niej bardzo zadowolony bo jest idealna na miasto, mało pali i jak na 500 bardzo elastyczna ale... Jakbym miał trochę kasy to bym zakupił coś mocniejszego na wieczory, jako drugie moto, a że nie lubie kręcenia to pytam co zapier ładnie z dołu
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
Mike napisał(a):Honda VFR, pięknie się zbiera już od 2 tyś obrotów. Przy 40 km/h wrzucasz 6 bieg i też jedziesz
Do turystyki idealny, choć to plastik.
Przy 40km/h na 6 i 2 nizszych biegach troche szarpie ta maszyna i wcale nie zbiera sie tak gladko na wyzszych biegach. Nie mniej jednak to bardzo ciekawy silnik z, ktorego nie trzeba ciagnac na czerwonym polu aby w pelni wykrzesac z niego cala moc. Trzeba pamietac, ze jest to V4, ktore ma zupelnie inna charakterystyke niz V2.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Weź jeszcze pod uwagę Monstera. Jest trochę słabszy od SV ale dla niektórych nadrabia to wyglądem.
Z doświadczenia mogę powiedzieć że moto jest elastyczne i na ostatnim biegu można żwawo przyśpieszać od 70km/h.
Z doświadczenia mogę powiedzieć że moto jest elastyczne i na ostatnim biegu można żwawo przyśpieszać od 70km/h.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Po cb500 na tla bym się nie przesiadał, bo może to być bolesne doświadczenie. Natomiast polecam sv 1000 - to taki "łagodny" lytr w V (o niepowtarzalnym dźwięku). No i sportowo-turystyczny. Sam się za takim rozglądam
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
-
Redd - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Nikt jeszcze nie wymienił Fazerka 1000 Nawiasem, mocno z dołu faktycznie poleci SV 1000, ale 17 litrowy bak to jest nieporozumienie. Bandit 1200 wydaje się być bardzo fajną propozycją. Kolega takiego ma, i sobie go chwali właśnie za elastyczność, dobry zasięg, wygodę oraz niskie spalanie.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Faktycznie czytałem o teście, w którym mała sv ma lepszą elastyczność od dużego bandyty. Jednak tego testu nie widziałem, więc nie wiem czy na każdym biegu, czy tylko na np. 6. Jest to istotne, ponieważ w bandycie 1200 bieg nr 6 jest nazwany przez fabrykę nadbiegiem. Zatem z założenia nie służy do rewelacyjnych przyspieszeń, tylko redukcji spalania.
Co do 2 cylindrowców. Mają niższe obroty niż 4 i dlatego zwykło się mówić, że ciągną z dołu. Każdy, kto takim czymś jechał, wie, że jak jest za nisko lubi poszarpać łańcuchem. 4 cylindry pracują płynnej i rzadziej się to zdarza. A, że moc osiągają przy wyższych obrotach…
Duży bandzior t bardzo fajny sprzęt. Różnica do mojego jest powalająca. Zupełnie inne silniki.
Co do 2 cylindrowców. Mają niższe obroty niż 4 i dlatego zwykło się mówić, że ciągną z dołu. Każdy, kto takim czymś jechał, wie, że jak jest za nisko lubi poszarpać łańcuchem. 4 cylindry pracują płynnej i rzadziej się to zdarza. A, że moc osiągają przy wyższych obrotach…
Duży bandzior t bardzo fajny sprzęt. Różnica do mojego jest powalająca. Zupełnie inne silniki.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
elcommendante napisał(a):Mike napisał(a):Honda VFR, pięknie się zbiera już od 2 tyś obrotów. Przy 40 km/h wrzucasz 6 bieg i też jedziesz
Do turystyki idealny, choć to plastik.
Przy 40km/h na 6 i 2 nizszych biegach troche szarpie ta maszyna i wcale nie zbiera sie tak gladko na wyzszych biegach. Nie mniej jednak to bardzo ciekawy silnik z, ktorego nie trzeba ciagnac na czerwonym polu aby w pelni wykrzesac z niego cala moc. Trzeba pamietac, ze jest to V4, ktore ma zupelnie inna charakterystyke niz V2.
No napisałem, że się jedzie, oczywiście przyspieszenia brak i coś tam zawsze szarpnie...ale mam porównanie z CB500, gdzie jak zejdziesz poniżej 3000 to wogóle łańcuch dęba staje Jazda na 6 biegu przy 40 km/h wogóle nie jest możliwa na Cebuli.
Generalnie ja jestem pod wrażeniem i polecam! Nie wiem jak V2, ale wydaje mi się, że V4 jeśli chodzi o elastykę i płynność oddawania mocy będzie lepsza.
Honda VFR 800I
-
Mike - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 32
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości