Zobacz wątek - Pytanie o SUZUKI GSX-R 600 27-konną
NAS Analytics TAG

Pytanie o SUZUKI GSX-R 600 27-konną

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Pytanie o SUZUKI GSX-R 600 27-konną

Postprzez mocuk » 16/5/2009, 14:35

Chciałbym kupić pierwsze moto, tak i chodzi mi właśnie o SUZUKI GSX-R 600, tyle tylko że o wersję 27-konną. W tym artykule
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2396183.html
pisze że jest dostępna taka wersja. Po co wydawać kasę na słabszą maszynę na początek, a potem ją sprzedawać i kupować coś lepszego jak od razu można sobie kupić wersję słabszą, z której po małej przeróbce wyciągniesz już bardziej konkretną moc. I tu moje pytanie, bo trochę szukałem taką wersję 27-konną ale nigdzie nie można jej znaleźć. Czy jest taka możliwość żeby kupić sobie SUZUKI GSX-R 600 z pełną mocą, a następnie, przykładowo pojechać do salonu suzuki żeby mi ja przytłumili do 27-konnej wersji, a np. po dwóch sezonach, przywrócili by mi pełna moc??
I tu następne pytanie, czy jest taka możliwość z każdym motorem tego typu, np. Hondą CBR 600 F4i??
mocuk
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/5/2009, 14:20
Lokalizacja: Jasło


Postprzez C-bool » 16/5/2009, 14:40

W tym artykule chyba chodzi o to, że różnica między GSXR 600 a 750 to 28 KM i 16 Nm.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez MaRRiusz » 16/5/2009, 14:50

Jak znajdziesz 27konnego GSXR'a to wrzuć tu link chyba nie jedna osoba się skusi i nie jedną zadziwisz tym fenomenem :)
cyt.:"Za "600" przemawia jeszcze jeden fakt. Może być potraktowana jako motocykl dla początkującego. Tak, tak. Jak najbardziej można polecić GSX-R 600 początkującym z jednym tylko zastrzeżeniem. Musieliby zamówić specjalną, 27-konną wersję, dostępną w Polsce na specjalne życzenie. Odzyskanie pełnej mocy nie stanowi problemu. Wystarczy przeprowadzić prosty zabieg przy module zapłonowym i "600" zacznie żyć pełnią życia, kiedy już jego kierowca będzie na to gotowy."
Ma ktoś taką ewolucje 600'tki?
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kosta » 16/5/2009, 15:53

aż sprawdze taką wersje u siebie w salonie czy jest coś takiego dostępne bo aż nie chce mi sie wierzyć :shock:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez dambandit » 16/5/2009, 16:23

Ale w tyn artykule zastanawiają się czy warto płacić 5 tys drożej za 27 koni więcej :)
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez mocuk » 16/5/2009, 16:25

zwróćcie uwagę na datę tego artykułu: 2004-11-17, więc to nie jest jakaś nowość, jak ktoś coś będzie o tym wiedział niech pisze. A wiecie chociaż czy taka przeróbka jest możliwa, żeby przytłumić trochę jakąś 600tke, a potem znowu wrócić do pełnej mocy??
mocuk
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/5/2009, 14:20
Lokalizacja: Jasło

Postprzez SHVAYA » 16/5/2009, 16:40

to jest powszechne w Niemczech, gdzie dla poczatkujacych jest ograniczenie mocy. tam wlasnie blokuje sie 600-tki do bodajze 27hp. wiec na pewno taki znajdziesz
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez mocuk » 16/5/2009, 16:44

ale interesuje mnie właśnie coś takiego że jakbym np. kupił CBRke lub inną 600tke to czy mógłbym podjechać do mechanika, czy do serwisu Hondy i poprosić o ograniczenie mocy, czy gość popatrzyłby na mnie jak na głupiego i wyśmiał :D
mocuk
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/5/2009, 14:20
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Konig » 16/5/2009, 18:43

Da się motocykl zdławić ale nie sportową 600 do 27koni! :O
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez laser » 16/5/2009, 18:51

tu chodzi o różnicę między 600 a 750
750 jest mocniejsza o 27 koni i droższa o 5 tysięcy
Ostatnio edytowano 16/5/2009, 20:05 przez laser, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez Invi » 16/5/2009, 19:26

Tu chodzi o wtórny analfabetyzm.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez mocuk » 16/5/2009, 21:21

a czy jest taka możliwość żeby ze sportowej CBRki zrobić motor dla początkującego przez przytłumienie go trochę?? Gdzie mógłbym się dowiedzieć coś konkretnego o tym, a może ktoś z was miał styczność z czymś takim
mocuk
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/5/2009, 14:20
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Invi » 16/5/2009, 21:31

Ze sportowej CBRki da się i ma to sens. Oczywiście jeśli chodzi ci o CBR 125.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez _BARTEK_ » 16/5/2009, 21:51

Przecież sportowa cbr 600 to właśnie jest moto dla początkującego :)
_BARTEK_
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5/11/2008, 20:24
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Postprzez Raczek_6 » 16/5/2009, 21:55

Jak nie kręcisz na obrotach to dasz radę, z czasem odkręcając manetkę coraz mocniej będzie szybciej :-)

Czasami z Europy można sprowadzić motocykl o poj. 600ccm i mocy 25kW (Włochy, Niemcy, Francja ...)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez gelo007 » 17/5/2009, 07:11

Przecież są np. motocykle z dojczlandii sprowadzane zblokowane do bodajże 34 koni (25kW bodajże). Kiedyś mnie dziwił np. 34 konny gsxr. Wystarczy poczytać i poprzeglądać niektóre ogłoszenia np. z motoscout24.de
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez kondraxk » 17/5/2009, 07:47

Słyszałem plotkę, że u nas można bez większych problemów ustawić silnik tak, żeby miał jedynie jakąś część nominalnej mocy, i że kosztuje to kilkaset złotych. Jest na forum specjalista który może tę plotkę potwierdzić?

Haya ma 3 mapy zapłonu. Działa to na zasadzie zmniejszania mocy silnika, czy chodzi o coś innego?
RSV
Avatar użytkownika
kondraxk
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19

Postprzez laser » 17/5/2009, 09:20

tak hayabusa ma 3 tryby pracy A B i C
Tryb A normalne dostarczanie mocy. B bardziej liniowe dostarczanie mocy. C jeszcze większe zestrojenie momentu obrotowego tak, aby moc była dostarczana liniowo praktycznie w całym zakresie obrotów.
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez mar111cin » 17/5/2009, 10:52

widze żę wszyscy są bardzo w temacie i dostarczają bardzo rzeczowych porad. Jak ktoś odpowiada na to czy są motocykle 27 czy też 34konne to powinien coś na ten temat wiedzieć, a nie pisać głupoty-nieprawde. Chyba zaraz polecą za to warny.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Leitho » 17/5/2009, 10:57

Oprocz inaczej oddawanego momentu tryby te roznia sie jeszcze % mocy maksymalnej uzyskiwanej w danym trybie.
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości




na gr