Jak dbać, serwisować, ustawiać motocykl, jakie płyny lać itp
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
hmm to dziwne moze po prostu ci się rozkręciła i nie była dokręcona ? jak ja u siebie ostatnio CR czysciłem to własnie dysza jedna byłu bardzo luźna. ale to mozliwo że tak jest napewno zalezy od gaźnika firma/model bo są rózne rozwiązania.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
nie chodzi mi jak zabezpieczyć.. tylko ile obrotów mniej więcej powinna być wkręcona. Jak motor odpali to nie będę miał problemów z regulacją:)
Problem w tym że chłopak rozkręcił gaźnik w drobny mak, pogubił części i po 4 tygodniach złożył i nie może odpalić. Złożony jest w 100% poprawnie bo patrzyłem i poprawiałem go jak zaczynał robić coś źle... Poprostu chłopak się uczy...
Regulacja to mimo to mozolna praca jak nie ma poprzednich ustawień.. a kopać, czyścić świece bo się zaleje itd. przy tej temperaturze nie należy do przyjemności...
Dlatego stÄ…d moje pytanko;)
Problem w tym że chłopak rozkręcił gaźnik w drobny mak, pogubił części i po 4 tygodniach złożył i nie może odpalić. Złożony jest w 100% poprawnie bo patrzyłem i poprawiałem go jak zaczynał robić coś źle... Poprostu chłopak się uczy...
Regulacja to mimo to mozolna praca jak nie ma poprzednich ustawień.. a kopać, czyścić świece bo się zaleje itd. przy tej temperaturze nie należy do przyjemności...
Dlatego stÄ…d moje pytanko;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
juz napisałem kazdy moto jak sam ty pisałes ma inne ustawienie, tak więc weź wszystkie srubki ustaw na połowe i motor ma odpalic jak nie odpali znaczy że wina nie stoi po stronie gaźnika. jak odpali trzeba podkręcic obroty wyregulowac potem dopływ powietrza żeby nie za duzo nie za mało. bo tak to się nie da powiedziec ile obrotów co i jak. śrubke od powietrza wkręca się do konca i w zaleznosci od motocykla 2-3 obroty sięwykreca i potem od tego punktu zaczepienia powinno się dokonywac regulacji. jak moto na tym ustawieniu nie odpali moze byc wina czegos innego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
w wr 400 srubka od regulacji dopływu powietrza powinna być odkrecona o 1 i 1/4 obrotu , tak zaleca serwisówka wiec 2,3oborty to za duzo , kazdy motocykl zyje jakby wlasnym zyciem i gaźnik reguluje sie pod dana maszyne bo w jednym bedzie miodzio a w drugim moze byc kaszana
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
nom to napewno tylko napisałem że moto na tych ustawieniach czyli te 2 obroty moto musi odpalic ;d i po odpaleniu od razu da się ustawic mniej więcej obroty i dopływy powietrza itp ;P wykręc u siebie na 2 obroty i zobaczysz że na 100% odpali ;D nie będzie sie moze tak wkręcał a na wysokoich przerywal ale odpalac powinien odpalac ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam, mam pare pytan co do mieszanki, uzywam oleju: MOTUL 800 ESTER 2T SYNTETYCZNY
1. mieszanke robic według serwisowki, czy proporcji na oleju?
2. jaka mieszanke robic do kawasaki kx 125 (uzywam oleju napisanego wyzej)
to tyle, dzieki
1. mieszanke robic według serwisowki, czy proporcji na oleju?
2. jaka mieszanke robic do kawasaki kx 125 (uzywam oleju napisanego wyzej)
to tyle, dzieki
- Apollo11
- Świeżak
- Posty: 101
- Dołączył(a): 31/7/2010, 21:14
- Lokalizacja: apollo
ja do cr 250 lalem 1:20 i bylo dobrze ale lej tyle ile mówi serwisówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale luz w sensie jakim? góra dół? czy na boki, lewo prawo?
prawdopodobnie tak, lożyska do wymiany
ps: kolego, jeżeli zadałeś już pytanie to nie zadawaj tego samego w 10 innych tematach
pozdro
prawdopodobnie tak, lożyska do wymiany
ps: kolego, jeżeli zadałeś już pytanie to nie zadawaj tego samego w 10 innych tematach
pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
na 80% to luzy na łozyskach skoro wczesniej było wszystko ok. ale moze jeszcze to kwestia dokręcenia ośki z lewej strony ( tą duzą nakrętką, po poluzowaniu tych małych na lagach )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości