Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
pisze w imieniu kolegi. jego pytanie jest nastepujace:
czy cos bedzie sie dzialo z crossem ( suzuki rm 125) jezeli wyjme zawartosc tlumika? oprocz tego ze bedzie mocniejszy. jak beda na to reagowaly czesci silnika w motorze ?
czy cos bedzie sie dzialo z crossem ( suzuki rm 125) jezeli wyjme zawartosc tlumika? oprocz tego ze bedzie mocniejszy. jak beda na to reagowaly czesci silnika w motorze ?
aktualnie bez motoru
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
wyginajac klamke mozna podgrzac troche bedzie lżej szło
dawid - co do ustawienia moto, to łatwa sprawa nie jest .w SXie zalezy od rocznika, mozesz miec rózne kombinacje, są spręzynki na zaworach wydechowych, są regulacje srubkowe, w gaźniku jest cała masa regulacji ( skład mieszanki, poziom paliwa, ustawienia przepustnicy, dysze) ogólnie zestroic doskonale motocykl trzeba sie dobrze znać.
motohispania - to dział off road nie skuterki. moto jak moto nic specjalnego, po prostu soft enduro 50 ccm i tyled
scyzor - chodzi o wate ? moze za chętnie wydmuchiwać mieszanke, a jak wiesz w 2T spaliny sie praktycznie cofają, i na zbyt wolnym wydechu, może wypluwać mieszanke która powinna wrócić.
dawid - co do ustawienia moto, to łatwa sprawa nie jest .w SXie zalezy od rocznika, mozesz miec rózne kombinacje, są spręzynki na zaworach wydechowych, są regulacje srubkowe, w gaźniku jest cała masa regulacji ( skład mieszanki, poziom paliwa, ustawienia przepustnicy, dysze) ogólnie zestroic doskonale motocykl trzeba sie dobrze znać.
motohispania - to dział off road nie skuterki. moto jak moto nic specjalnego, po prostu soft enduro 50 ccm i tyled
scyzor - chodzi o wate ? moze za chętnie wydmuchiwać mieszanke, a jak wiesz w 2T spaliny sie praktycznie cofają, i na zbyt wolnym wydechu, może wypluwać mieszanke która powinna wrócić.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
henio koledze chodzi o to zeby wyjac wszystko, zeby tlumik byl pusty i zeby byl mocniejszy i glosniejszy takze lepiej tego nie robic ? ;/
aktualnie bez motoru
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
a jakie to moto ? zwykle to sensu nie ma... bo dzieje sie tak jak pisałem wyzej, i czasem zamiast lepiej isc, to idzie podobnie a pali sporo wiecej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
mi sie wydaje że tam jest wolny przelot wiec nie ma czego wybebeszać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ok przekaze koledze co napisales i mysle ze nie ma dalej sensu ciagnac tego tematu dzieki za pomoc w imieniu kolegi
aktualnie bez motoru
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
Jakie sa klasy w motocrossie i jakie motory sie do tych klas zaliczaja ? ( chodzi mi o poj i rodzaj silnika, 2t czy 4t)
aktualnie bez motoru
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
zamiast czekać tak długo na odpowiedź wystarczyło wpisać cos w google. wpisałem " klasy zawodów mx" pierwszy link
http://zawodymx.pl/_up_img/zasady_rozgr ... 88_str.pdf
38 strona
http://zawodymx.pl/_up_img/zasady_rozgr ... 88_str.pdf
38 strona
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
raczej Ci sie wydaje.. ale jest też takie coś że, moga byc rózne filtry. też kiedys miałem jednen oryginał KTM a drugi inny. jeden był sporo grubszy i miał grubszą gąbke z wiekszymi "otworami" drugi był cienszy. ja tam róznicy nie czułem. ale na pewno jakas była. też gdzies kiedys widziałem filtry pod błotniste warunki, czyli sporo grubszy od standardowego. moze ten twój też jest nieco inny i stąd jakas róznica
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
jezeli mówisz o swojej kawce to bedzie ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
po 1 wg mnie nie opłaca sie pchać w taka WRke
po 2 z tego co wiem za młody i za mało doswiadczony jestes na duże moto
po 3 jakbys miał super skilla to bys dał rade... ale bez doswiadczenia, z tym wzrostem bedzie ciezko ci sprzet opanować
po 4 moto mozna obnizyć.... ale to wpłynie tragicznie na prowadzenie
po 2 z tego co wiem za młody i za mało doswiadczony jestes na duże moto
po 3 jakbys miał super skilla to bys dał rade... ale bez doswiadczenia, z tym wzrostem bedzie ciezko ci sprzet opanować
po 4 moto mozna obnizyć.... ale to wpłynie tragicznie na prowadzenie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
to 4T wiec rzadziej... ale kosztownie. w skali roku w WR mozesz nie wsadzic złotówki, a w yz zrobic np remont za 500-1000zł ... z kolei jak przyjdzie robic generalke w WR czy yzf to wyjdzie kilka tysięcy. zwłaszcza że to stare moto w którym sypią sie juz wszystkie częsci, nie tylko typowo eksploataycjne jak tłok zawora korba czy łancuszek. wiec biorąc pod uwage np 2-3 sezony 2T i 4T wyjdzie podobnie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
było było było... wystarczy poszukać. w yzf remontujesz jak kazdą inna 250 w 4T. pali też przeciętnie. zalezy od rocznika, stanu technicznego i twojej jazdy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Więc mam ustawiony zawór wydechowy i gaźnik (były ok ustawione) a motor dalej słaby.
Jechałem cr 85 to na 2 bez problemu z gazu wstawał a ten z jedynki nie chce.
kompresje ma taką że odpalam ręką bez problemu.
czy zmiana tłoka powinna pomóc?
Jechałem cr 85 to na 2 bez problemu z gazu wstawał a ten z jedynki nie chce.
kompresje ma taką że odpalam ręką bez problemu.
czy zmiana tłoka powinna pomóc?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości