Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez dawidsx » 16/2/2013, 16:44

Co myślicie o pasie nerkowym? Jest sens kupować taki pas jeśli mam buzer? Jak tak to jaki?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez henio12323 » 16/2/2013, 18:30

pas nerkowy to podstawa. ja czasem zdejmuje buzer itp ale pas mam zawsze. szczególnie do buzera - bo zbroja zwykle ma pas nerkowy połączony z resztą :) co do tego jaki, weź byle jaki do motocrossu, kolega miał flya nawet najtanszy jakosciowo też nie był najlepszy ale spełniał role. jeden znajomy nawet ganiał w takim lekarskim pasie za 15-20 zł do kupienia w aptece. ja mam np 661 i jest ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez dawidsx » 16/2/2013, 18:39

Ok dzieki to chyba poszukam jakiegoÅ› :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Scyzor1989 » 16/2/2013, 20:27

czy Å‚atwo jest przerzucic siÄ™ z 2t na 4 t? chodzi mi np z fulla 125 na 250 :) czy lepiej jak najpierw kupilo sie np 2t to juz ciagle jezdzic na 2t ?
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez dawidsx » 16/2/2013, 20:52

z 2t na 4t dosc latwo , gorzej moim zdaniem odwrotnie :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez Marcin1324 » 16/2/2013, 21:12

Tylko że jak przerzucisz się z 125 2t na 250 4t to nie poczujesz wielkiej różnicy, lepiej kup 250 2t albo 450 4t.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez anders1998 » 16/2/2013, 21:18

Słyszałem o czymś takim jak dolewanie oleju do cylindra w celu zwiększenia tarcia tłoka i zwiększenia kompresji. Czy wgl coś takiego da sie zrobić w DT 125 i czy sie z tym nic nie stanie, w sensie olej sie nie zapali ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
Avatar użytkownika
anders1998
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez henio12323 » 16/2/2013, 21:22

miałem cr 250 - siadłem na kumpla yzfke 450 i moto nie jechało podemną ;D myslałem że trup, po kilku kółkach obczaiłem że tego moto nie kręci sie jak 2T że niski bieg i gaz do konca tylko im szybciej zmienie bieg tym szybciej jade. mało co mu silnika nie rozsadziłem obrotami ciagle przy odcince. z kolei kumpel po cr 125 siadł na yzf 250 i jeździł dobrze, dobrze mu sie smigało na nowym moto, ale nie mógł sie wkręcic w jazde i pół sezonu uczył sie jeździc od nowa. wiec tak cyz siak łatwo nie jest. ale mysle że te pół sezonu polatania i moto bedzie do ogarniecia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Arnold23 » 17/2/2013, 11:49

jakie paliwo lac do yzf 250 lepiej 95 czy 98?
Arnold23
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/1/2013, 10:51

Postprzez Marcin1324 » 17/2/2013, 13:14

Pewnie lepiej 98 ale zważając na ceny benzyny jeśli nalejesz 95 nic się nie stanie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez kosa1231 » 17/2/2013, 14:19

Znacie może jakieś strony z zębatkami bo szukałem na allegro i nie ma żadnych do mojego crossa
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez MJR128 » 17/2/2013, 14:40

Napisz do mnie na gadu: 5632953 dobierzemy zębatki.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Arnold23 » 17/2/2013, 18:25

Marcin1324 napisał(a):Pewnie lepiej 98 ale zważając na ceny benzyny jeśli nalejesz 95 nic się nie stanie.


Pewnie czy niepewnie?:)Bo ta roznica przy tych cenach to nie roznica przy ilosci mojego spalanego paliwa a bardziej mi zalezy na zywotnosci silnika.A czy jest tu ktos doswiadczony kto moglby mi polecic na jakiej stacji jest wg niego najlepsze paliwo to bylbym bardzo wdzieczny:)
Arnold23
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/1/2013, 10:51

Postprzez Damianooo1998 » 17/2/2013, 20:57

Bierz 95, na 98 wg mnie szkoda kasy wziąłem kiedyś sobie 98 żadnej absolutnie róznicy nie poczułem.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez bartozi » 17/2/2013, 21:11

Jaki polecacie tani buzer z allegro na poczatek przygody z offroadem ? dzieki.
bartozi
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
Lokalizacja: FZ

Postprzez dawidsx » 17/2/2013, 21:42

Nie kupuje sie tani tylko bezpieczny.
tyle wg. mnie.
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez wawzon » 17/2/2013, 21:56

A co dla ciebie znaczy tani ? napisz ile masz kasy wtedy będzie łatwiej
dla jednego tanio jest 100 dla drugiego 300
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 17/2/2013, 23:31

od 200 zł w góre i spoko cos kupisz, byle nie jakis tani fly .

co do benzyny - jeżeli nie ma zadnego tuningu i serwisówka nie nakazuje lać 98 spoko mozna lac nieco mniejszą liczbe oktanową.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 18/2/2013, 09:28

Arnold nwm. jakie masz moto ale te różnice która zostanie ci z kupowania 95 lepiej przeznacz na dobry olej to zwiększy żywotność.

A co do buzera to nie lepiej kupić od razu zbroje, nawet henio powiedział że pas nerkowy to podstawa a w zbroi go masz i nie musisz kupować osobno.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez dawidsx » 18/2/2013, 10:41

Ja bym zbroi na siatce nie kupował...
kazdy woli co innego ale jak dla mnie za gorÄ…co jest w takim czyms a raczej wiekszosc przejezdzimy w cieple dni +20-23stopnie to sie zagotujesz w tym :D
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê