Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
pas nerkowy to podstawa. ja czasem zdejmuje buzer itp ale pas mam zawsze. szczególnie do buzera - bo zbroja zwykle ma pas nerkowy połączony z resztą co do tego jaki, weź byle jaki do motocrossu, kolega miał flya nawet najtanszy jakosciowo też nie był najlepszy ale spełniał role. jeden znajomy nawet ganiał w takim lekarskim pasie za 15-20 zł do kupienia w aptece. ja mam np 661 i jest ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
czy Å‚atwo jest przerzucic siÄ™ z 2t na 4 t? chodzi mi np z fulla 125 na 250 czy lepiej jak najpierw kupilo sie np 2t to juz ciagle jezdzic na 2t ?
aktualnie bez motoru
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
Tylko że jak przerzucisz się z 125 2t na 250 4t to nie poczujesz wielkiej różnicy, lepiej kup 250 2t albo 450 4t.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Słyszałem o czymś takim jak dolewanie oleju do cylindra w celu zwiększenia tarcia tłoka i zwiększenia kompresji. Czy wgl coś takiego da sie zrobić w DT 125 i czy sie z tym nic nie stanie, w sensie olej sie nie zapali ?
Yamaha DT 125 - I'am WANTED
-
anders1998 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 5/11/2012, 18:31
- Lokalizacja: Limanowa
miałem cr 250 - siadłem na kumpla yzfke 450 i moto nie jechało podemną ;D myslałem że trup, po kilku kółkach obczaiłem że tego moto nie kręci sie jak 2T że niski bieg i gaz do konca tylko im szybciej zmienie bieg tym szybciej jade. mało co mu silnika nie rozsadziłem obrotami ciagle przy odcince. z kolei kumpel po cr 125 siadł na yzf 250 i jeździł dobrze, dobrze mu sie smigało na nowym moto, ale nie mógł sie wkręcic w jazde i pół sezonu uczył sie jeździc od nowa. wiec tak cyz siak łatwo nie jest. ale mysle że te pół sezonu polatania i moto bedzie do ogarniecia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Pewnie lepiej 98 ale zważając na ceny benzyny jeśli nalejesz 95 nic się nie stanie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Napisz do mnie na gadu: 5632953 dobierzemy zębatki.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Marcin1324 napisał(a):Pewnie lepiej 98 ale zważając na ceny benzyny jeśli nalejesz 95 nic się nie stanie.
Pewnie czy niepewnie?:)Bo ta roznica przy tych cenach to nie roznica przy ilosci mojego spalanego paliwa a bardziej mi zalezy na zywotnosci silnika.A czy jest tu ktos doswiadczony kto moglby mi polecic na jakiej stacji jest wg niego najlepsze paliwo to bylbym bardzo wdzieczny:)
- Arnold23
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/1/2013, 10:51
Bierz 95, na 98 wg mnie szkoda kasy wziąłem kiedyś sobie 98 żadnej absolutnie róznicy nie poczułem.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
od 200 zł w góre i spoko cos kupisz, byle nie jakis tani fly .
co do benzyny - jeżeli nie ma zadnego tuningu i serwisówka nie nakazuje lać 98 spoko mozna lac nieco mniejszą liczbe oktanową.
co do benzyny - jeżeli nie ma zadnego tuningu i serwisówka nie nakazuje lać 98 spoko mozna lac nieco mniejszą liczbe oktanową.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Arnold nwm. jakie masz moto ale te różnice która zostanie ci z kupowania 95 lepiej przeznacz na dobry olej to zwiększy żywotność.
A co do buzera to nie lepiej kupić od razu zbroje, nawet henio powiedział że pas nerkowy to podstawa a w zbroi go masz i nie musisz kupować osobno.
A co do buzera to nie lepiej kupić od razu zbroje, nawet henio powiedział że pas nerkowy to podstawa a w zbroi go masz i nie musisz kupować osobno.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Ja bym zbroi na siatce nie kupował...
kazdy woli co innego ale jak dla mnie za gorÄ…co jest w takim czyms a raczej wiekszosc przejezdzimy w cieple dni +20-23stopnie to sie zagotujesz w tym
kazdy woli co innego ale jak dla mnie za gorÄ…co jest w takim czyms a raczej wiekszosc przejezdzimy w cieple dni +20-23stopnie to sie zagotujesz w tym
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości