Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
No tak ale dzis odpalilem na wolnycgh obrotach pochodzila wyjechalem gaz i jedzie fajnie pieknei na spodzie pare dolkow popodbijalo i zaczelo tka szarpac na niskich a jak wzialem manete do spodu to zaczynala gasnac (jakbym trzymal gaz i przycisk engine stop)
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
spusc paliwo i zobacz czy to paliwo czy moze gdzies ze zbiornika na stacji wody nie zaciągneło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
źle wyregulowany gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm tego nie wiem czy strony pasków maja jakies znaczenie wiem ze na pewno z boku opony jest narysowana strzałka z kierunkiem jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
powinna byc strzalka chociaz teraz mam pirelli scorpion i ona ani paska nie ma ani strzalki wiec zakladam byle jak a zamiast paska pisze na oponie jaki typ itp
jak najlepiej zaczac robic wheelie np z 2 biegu lepiej czy z pierwszego?i zeby sie za bardzo nie rozpedzac trzeba kontrowac hamulcem?i lepiej siedziec na samym koncu kanapy czy na srodku?trzymac go nogami mocno czy nogami balansowac na boki?
jak najlepiej zaczac robic wheelie np z 2 biegu lepiej czy z pierwszego?i zeby sie za bardzo nie rozpedzac trzeba kontrowac hamulcem?i lepiej siedziec na samym koncu kanapy czy na srodku?trzymac go nogami mocno czy nogami balansowac na boki?
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
musi byc strzałka nigdy w zyciu nie widziałem opony która nie ma paska chyba ze jest idealnei symetryczna moze wtedy nie mieć xd ale nie wiem czy takie są
co do łili to sam sobie znajdź technike kazdy ma inna. mój kumpel odkrecał gaz do konca 1 bieg strzelał ze sprzęgła wiec momentalnie był na gumie i wbijał kolejne biegi i ciagle miał gaz odkręcone do oporu z kolei hamował ciagle hamulce tylnym. ja mam technike że pulsacyjnie odkręcam gaz bo jakos nie moge naciskac hamulca kwestia techniki i motocykla. mysle ze lepiej zaczynac z 2 biegu. łatwo tez ie naucyzc z 3 biegu ale nie z miejsca tylko przy predkosci pewnej tylko trzeba miec kawałek na prawde równego pola czy cos
co do łili to sam sobie znajdź technike kazdy ma inna. mój kumpel odkrecał gaz do konca 1 bieg strzelał ze sprzęgła wiec momentalnie był na gumie i wbijał kolejne biegi i ciagle miał gaz odkręcone do oporu z kolei hamował ciagle hamulce tylnym. ja mam technike że pulsacyjnie odkręcam gaz bo jakos nie moge naciskac hamulca kwestia techniki i motocykla. mysle ze lepiej zaczynac z 2 biegu. łatwo tez ie naucyzc z 3 biegu ale nie z miejsca tylko przy predkosci pewnej tylko trzeba miec kawałek na prawde równego pola czy cos
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Taa..
A co do jazdy na kółku.. Potrafi ktos tutaj dobrze latac na kole na stojaco?
bo dzisiaj sie wkrecilem i probowalem. Wydaje mi sie, ze na siedzaco "wygodniej" i mozna lepiej heblem sie poratowac jak cos..
Jak sie dobrze ulozyc na stojaco? trzeba moto nogami scisnac dobrze czy jak? wyprostowane nogi calkiem czy jak? Cos tam sie jechalo ale balem sie bo na stojaco wyczucia nie ma w ogole
A co do jazdy na kółku.. Potrafi ktos tutaj dobrze latac na kole na stojaco?
bo dzisiaj sie wkrecilem i probowalem. Wydaje mi sie, ze na siedzaco "wygodniej" i mozna lepiej heblem sie poratowac jak cos..
Jak sie dobrze ulozyc na stojaco? trzeba moto nogami scisnac dobrze czy jak? wyprostowane nogi calkiem czy jak? Cos tam sie jechalo ale balem sie bo na stojaco wyczucia nie ma w ogole
- lukas90MX
- Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19
no czyli jest tak jak mowie mam scorpiona i inna 2 pirelli i zadna nie ma paska ani strzalki
lukas/zbyho na siedzaco jaka macie technike?
bo dzis probowalem na kole na siedzaco to jak mnie ciaglo do tylu to odpuszczalem jakos sie boje ze przelece w tyl
jest to lawte sie kopyrtnac?czy od tego jak postawimy na kolo duzo jeszcze do gleby do tylu?
lukas/zbyho na siedzaco jaka macie technike?
bo dzis probowalem na kole na siedzaco to jak mnie ciaglo do tylu to odpuszczalem jakos sie boje ze przelece w tyl
jest to lawte sie kopyrtnac?czy od tego jak postawimy na kolo duzo jeszcze do gleby do tylu?
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Barek To Jest zajebiscie proste sie Kopyrtnąc Ja sie nauczyłem nasiedząco tak 4 Pełny gaz redukcja na 3 i samo stawia tylko ze ja mam 250 2t CR....... ja chyba z pare miesiecy zanim sie nauczyłe poprawnie.... tak przeciepało mnie chyba z 1ooo razy...... jak juz cie postawi na kolo staraj sie gaz utrzymywac na poziomie jak czujesz ze leci to dodajesz gazu minimalnie a jak czujesz ze do tylu cie bierze to odpuszczasz na tyle ze mozesz dodac troche gazu jak znowu leci..... Dosc opornie to opisałem ale u mnie to sprawdza się na 5 z +
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
na siedząco łatwiej tak sie lepiej nauczyc a potem kombinowac i bez rąk jeździc xd mi np na 250 było sie o dziwo łatwiej nauczyc niz na 125. wieksza moc i nie trzeba było sie martwic czy nagle mi strzeli obrotami i bedzie za mocno czy obrotów bedzie za mało i zdechnie w 250 w 2T ciagnie praktycznie od razu i jakos po prostu mi było łatwiej. ja podobnie jeździłem gaz do oporu jak juz byłem to pulsacyjnie gazu dodawałem ale zwykle bieg sie konczył ja za wolno jechałem i nastepny bieg zmulał troche. a na tym samym sie konczył. wiec teraz stosunkowo 250 w 2T a 510 w 4T to w 4T lata sie bajecznie łatwo. niby moto wiecej mocy i na koło rwie własciwie ciągle to do opanowania jest duzo łatwiejszy. i nawet jak siadłem i polatałem troche na kole na 525 a potem siadłem na kumpla CR 125 to i na niej umiałem troche nawet
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wheelie wcale nie takie trudne. ja na pierwszej jeździe w moim życiu na enduro już na gumie jeździłem. dla mnie najlepiej z 2 biegu na 1 biegu trochę mnie na boki przechyla ale też jakoś idzie.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
nie jest trudne na 4T które ciagnie liniowo i od dołu i ma ciagle duzo momentu obrotowego w 2T to masakra jest trzeba dobrze jeździc zeby ogarniac gume w 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość