Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 11/5/2011, 19:42

No tak ale dzis odpalilem na wolnycgh obrotach pochodzila wyjechalem gaz i jedzie fajnie pieknei na spodzie pare dolkow popodbijalo i zaczelo tka szarpac na niskich a jak wzialem manete do spodu to zaczynala gasnac (jakbym trzymal gaz i przycisk engine stop)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez henio12323 » 11/5/2011, 20:51

spusc paliwo i zobacz czy to paliwo :D czy moze gdzies ze zbiornika na stacji wody nie zaciągneło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez wawzon » 13/5/2011, 13:39

Spuscilem nalalem wysoko oktanowego i smiga

thx za pomoc
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez tilt2 » 13/5/2011, 21:16

Mam kolejny problem. Moja dtka po dodaniu gazu buczy i gaśnie na ssaniu wszystko jest ok co to może byc?
tilt2
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/4/2011, 19:51
Lokalizacja: Łomża

Postprzez henio12323 » 13/5/2011, 21:49

źle wyregulowany gaźnik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 14/5/2011, 11:28

pasek na nowej oponie ma być z prawej strony?
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 14/5/2011, 12:42

hmm tego nie wiem czy strony pasków maja jakies znaczenie :P wiem ze na pewno z boku opony jest narysowana strzałka z kierunkiem jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 14/5/2011, 13:07

powinna byc strzalka chociaz teraz mam pirelli scorpion i ona ani paska nie ma ani strzalki wiec zakladam byle jak a zamiast paska pisze na oponie jaki typ itp


jak najlepiej zaczac robic wheelie np z 2 biegu lepiej czy z pierwszego?i zeby sie za bardzo nie rozpedzac trzeba kontrowac hamulcem?i lepiej siedziec na samym koncu kanapy czy na srodku?trzymac go nogami mocno czy nogami balansowac na boki?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez lukas90MX » 14/5/2011, 14:26

myslalem, ze pasek tez informuje o kierunku.. strzalki nie ma dlatego pytam.
Co do wheelie- poczytaj sobie w odpowiednich tematach :wink:
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 14/5/2011, 14:52

musi byc strzałka :D nigdy w zyciu nie widziałem opony która nie ma paska :P chyba ze jest idealnei symetryczna moze wtedy nie mieć xd ale nie wiem czy takie są :P


co do łili to sam sobie znajdź technike kazdy ma inna. mój kumpel odkrecał gaz do konca 1 bieg strzelał ze sprzęgła wiec momentalnie był na gumie i wbijał kolejne biegi i ciagle miał gaz odkręcone do oporu z kolei hamował ciagle hamulce tylnym. ja mam technike że pulsacyjnie odkręcam gaz bo jakos nie moge naciskac hamulca :P kwestia techniki :D i motocykla. mysle ze lepiej zaczynac z 2 biegu. łatwo tez ie naucyzc z 3 biegu ale nie z miejsca tylko przy predkosci pewnej :D tylko trzeba miec kawałek na prawde równego pola czy cos :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 14/5/2011, 17:47

Ni ma strzałki i koniec :roll: Pasek jest, strzałki brak.. Ale mniejsza, bo to niby nie jest kierunkowa
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez barek253 » 14/5/2011, 17:50

chodzi wam o te kolorowe paski na oponie?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez lukas90MX » 14/5/2011, 17:54

Taa..
A co do jazdy na kółku.. Potrafi ktos tutaj dobrze latac na kole na stojaco?
bo dzisiaj sie wkrecilem i probowalem. Wydaje mi sie, ze na siedzaco "wygodniej" i mozna lepiej heblem sie poratowac jak cos..
Jak sie dobrze ulozyc na stojaco? :wink: trzeba moto nogami scisnac dobrze czy jak? wyprostowane nogi calkiem czy jak? Cos tam sie jechalo ale balem sie bo na stojaco wyczucia nie ma w ogole :roll:
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez zbyho222 » 14/5/2011, 18:20

No Ja niestety Próbowałem na stojącą Za Kazdym mnie przeciepało i gleba...... Wydaje sie mi ze mam opanowane i to 2t jazde nakole ale jednak inna rzecz całkowicie
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 14/5/2011, 18:48

no czyli jest tak jak mowie mam scorpiona i inna 2 pirelli i zadna nie ma paska ani strzalki

lukas/zbyho na siedzaco jaka macie technike?
bo dzis probowalem na kole na siedzaco to jak mnie ciaglo do tylu to odpuszczalem jakos sie boje ze przelece w tyl
jest to lawte sie kopyrtnac?czy od tego jak postawimy na kolo duzo jeszcze do gleby do tylu?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 14/5/2011, 18:57

Barek To Jest zajebiscie proste sie Kopyrtnąc :) Ja sie nauczyłem nasiedząco tak 4 Pełny gaz redukcja na 3 i samo stawia tylko ze ja mam 250 2t CR....... ja chyba z pare miesiecy zanim sie nauczyłe poprawnie.... tak przeciepało mnie chyba z 1ooo razy...... jak juz cie postawi na kolo staraj sie gaz utrzymywac na poziomie jak czujesz ze leci to dodajesz gazu minimalnie a jak czujesz ze do tylu cie bierze to odpuszczasz na tyle ze mozesz dodac troche gazu jak znowu leci..... Dosc opornie to opisałem ale u mnie to sprawdza się na 5 z +
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 14/5/2011, 19:43

na siedząco łatwiej :D tak sie lepiej nauczyc a potem kombinowac i bez rąk jeździc xd :P mi np na 250 było sie o dziwo łatwiej nauczyc niz na 125. wieksza moc i nie trzeba było sie martwic czy nagle mi strzeli obrotami i bedzie za mocno czy obrotów bedzie za mało i zdechnie :P w 250 w 2T ciagnie praktycznie od razu i jakos po prostu mi było łatwiej. ja podobnie jeździłem gaz do oporu jak juz byłem to pulsacyjnie gazu dodawałem ale zwykle bieg sie konczył ja za wolno jechałem i nastepny bieg zmulał troche. a na tym samym sie konczył. wiec teraz stosunkowo 250 w 2T a 510 w 4T to w 4T lata sie bajecznie łatwo. niby moto wiecej mocy i na koło rwie własciwie ciągle to do opanowania jest duzo łatwiejszy. i nawet jak siadłem i polatałem troche na kole na 525 a potem siadłem na kumpla CR 125 to i na niej umiałem troche nawet :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 15/5/2011, 13:15

może mi ktoś zrobić jakieś zdjęcia albo filmik, na którym widać cały mechanizm podnośnika do moto.? Chcę zrobić sam, ale nie wiem dokładnie jak wygląda cały mechanizm z tym kółkiem
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez domin195 » 15/5/2011, 14:03

wheelie wcale nie takie trudne. ja na pierwszej jeździe w moim życiu na enduro już na gumie jeździłem. dla mnie najlepiej z 2 biegu na 1 biegu trochę mnie na boki przechyla ale też jakoś idzie.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 15/5/2011, 15:28

nie jest trudne na 4T :D które ciagnie liniowo i od dołu i ma ciagle duzo momentu obrotowego :P w 2T to masakra jest :D trzeba dobrze jeździc zeby ogarniac gume w 2T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr