Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Sorry że pytam, ale czytałem tylko na temat full crossow. W tym Kacie co 60 mth serwis starczy.? Jak co każda jazde czyszczony i saczony filtr. I wymiana oleju co 20 mth. Wymiana tłoka co 150 mth jako amator?? I czy w kupnie Takiego Kata zmieszcze sie w 10k?
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam, wczoraj regulowałem zaworki w moto dziś poskręcałem i odpaliłem moto. Motocykl odpalił po chwili sie rozgrzał i się przejechałem może z 10min wróciłem i zobaczyłem ze tak jakby od góry leciał mi olej. Czy to może przez to ze źle skręciłem dekielki od zaworów?
Bo wcześniej nic nie leciało i nie było taki objawów bo zawsze po powrocie robie oględziny motocykla.
Dzięki za odpowiedź.
PS. Chciałem się zapytać co daje regulacja zaworów?
Bo wcześniej nic nie leciało i nie było taki objawów bo zawsze po powrocie robie oględziny motocykla.
Dzięki za odpowiedź.
PS. Chciałem się zapytać co daje regulacja zaworów?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada
Jeżeli nie będziesz regulował luzu zaworowego to z czasem będziesz miał problem z odpaleniem motocykla, mniejsza kompresja, zacznie częściej szczelać, będzie słabszy i beż "kopa" słabszy moment obrotowy aż w końcu może się zawór urwać a za tym idzie kilku tysięczna naprawa. Jeżeli masz 5 zaworowy silnik to masz 3 zawory ssące i 2 wydechowe wystarczy, że jeden będzie szwankował to silnik zacznie inaczej chodzić . Przy regulacji warto zajrzeć do rozrządu.
YAMAHA RACING TEAM
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
Ja w remont ktm'a wpakowałem 3-5 tys coś w tym przedziale. Własnie rozrząd to jedyna rzecz której chyba w tym roku nie zrobię. Ale ja mało latam może 3-4mht w miesiącu, jedynie dla rozrywki.
Na początku miałem problem z odpaleniem (ale ja zawsze miałem problem z odpaleniem kata). Ogolnie wydaje mi się ze zrobił się czulszy na manetkę i bardzo agresywny. A szczelanie? Hmm lekko szczela ale wydaje mi się ze może powietrze dostawać do tłumika i dlatego. Ogolnie jak znajdę wiecej czasu to pojeźdzę chociaż z godzinę.
A jeszcze mam pytanie czy układ chłodzący trzeba jakoś odpowietrzać? Bo do regulacji zdejmowałem chłodnice odkręciłęm srubkę w karterze i spuściłem cały płyn. A potem normalnie zalałem.
Dzięki za odpowiedź.
Na początku miałem problem z odpaleniem (ale ja zawsze miałem problem z odpaleniem kata). Ogolnie wydaje mi się ze zrobił się czulszy na manetkę i bardzo agresywny. A szczelanie? Hmm lekko szczela ale wydaje mi się ze może powietrze dostawać do tłumika i dlatego. Ogolnie jak znajdę wiecej czasu to pojeźdzę chociaż z godzinę.
A jeszcze mam pytanie czy układ chłodzący trzeba jakoś odpowietrzać? Bo do regulacji zdejmowałem chłodnice odkręciłęm srubkę w karterze i spuściłem cały płyn. A potem normalnie zalałem.
Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada
tak trzeba robi się to w ciekawy sposób
wlewasz płyn, zakrecasz wszystko i macasz, dusisz węże od chlodnicy, od strony chlodnicy prawej, pompy wody i cylindra
najlepiej co mozesz to ciskaj, sciskaj i duś, bd słyszał jak zasysa i przelewa się płyn, następnie dolewaj uzupelniaj plyn, a jak już to zrobisz to odpal maszynę i otworz korek wlewu w chlodnicy i sprawdź czy jest bulgotanie i czy dodając gazu bulgocze mocniej
jak taK to obieg jest i wszystko ok
co do bandita nie ogarniam za bardzo ale jak byś tak dobrze dopasował, mial miejsce i dobry materiał czemu nie, zawsze mozna cos dorobic
wlewasz płyn, zakrecasz wszystko i macasz, dusisz węże od chlodnicy, od strony chlodnicy prawej, pompy wody i cylindra
najlepiej co mozesz to ciskaj, sciskaj i duś, bd słyszał jak zasysa i przelewa się płyn, następnie dolewaj uzupelniaj plyn, a jak już to zrobisz to odpal maszynę i otworz korek wlewu w chlodnicy i sprawdź czy jest bulgotanie i czy dodając gazu bulgocze mocniej
jak taK to obieg jest i wszystko ok
co do bandita nie ogarniam za bardzo ale jak byś tak dobrze dopasował, mial miejsce i dobry materiał czemu nie, zawsze mozna cos dorobic
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
http://allegro.pl/motorhispania-am6-nie ... 11618.html
co myslicie o tym sprzecie
ma am6 czyli z silnikiem nie powinno byc problemu
ciekawi mnie jak tutaj z innym czesciamii np do ramy
co myslicie o tym sprzecie
ma am6 czyli z silnikiem nie powinno byc problemu
ciekawi mnie jak tutaj z innym czesciamii np do ramy
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
hiszpan, cos jak rieju derbi yamaha dt wszystko to podobne
czesci na necie sporo, mieloch tez
nie ma problemu, prosta w obsludze i serwisowaniu o ile ktos cos ogarnia podstawy
czesci na necie sporo, mieloch tez
nie ma problemu, prosta w obsludze i serwisowaniu o ile ktos cos ogarnia podstawy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Pytanie do mentorsct przyszła pora na remont mojego sx 520 wyciągłem go z garażu całego zakurzonego wymieniłem płyny oleje..... i tu pytanie sam remontowałes skrzynie biegów ? jak to wszystko cenowo wychodziło?...... Aha remontuje bo Wysuty 2 i 3 bieg.... Nie mowcie ze mam patrzec na allegro bo tak zrobiłem ..... ale chce wiedziec dodatkowo...
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
jeżeli sam składasz to nic innego jak dochodzą ceny uszczelek, uszczelniacze wszystkie powymieniaj, jak nie wymieniałeś łożysk na wale to sprawdź w jakim są stanie, a najlepiej wymienic, nie zaszkodzi
jeżeli rozpoławiasz silnik to powymieniaj wszystko co jest możliwe z uszczelniaczy i uszczelek, aby miec spokoj na kolejne lata
jeżeli rozpoławiasz silnik to powymieniaj wszystko co jest możliwe z uszczelniaczy i uszczelek, aby miec spokoj na kolejne lata
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Siema. Jak jest z remontami w EXC, WR i DRZ 400? Z tego co czytałem EXC ma silnik od 450 albo od 5-setki (różnie czytałem) i nie aż tak wyżyłowany silnik. Wiadome, sprzęt sprzętowi nie równy ale ile mniej więcej te motocykle przejadą na 1 tłoku?
- adhoc111222
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48
Nie mam żadnego z powyższych enduraków. Ale powiedzmy jeżdżone jak hard enduro - lasy, łąki, błota, od czasu do czasu tor. No i ile to by było ~km?
- adhoc111222
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48
mth nie przelicza sie na km, tylko czas pracy silnika
ktmy exc mają i tylko miały silniki od albo 250 2t albo 450 4t no i jeszcze 125 2t i 250 4t
ale exc to nic innego jak hard enduro, lekko zdławione i z bardziej miękkim zawieszeniem niż cross, troszkę dłuższą ma żywotnosc i mniejsze spalanie
dobre exc 450 zadbane odpowiednios serwisowane będzie służyło od wymiany do wymiany oleju
od regulacji zaworów do regulacji i naciągu łańcuszka
ktmy exc mają i tylko miały silniki od albo 250 2t albo 450 4t no i jeszcze 125 2t i 250 4t
ale exc to nic innego jak hard enduro, lekko zdławione i z bardziej miękkim zawieszeniem niż cross, troszkę dłuższą ma żywotnosc i mniejsze spalanie
dobre exc 450 zadbane odpowiednios serwisowane będzie służyło od wymiany do wymiany oleju
od regulacji zaworów do regulacji i naciągu łańcuszka
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
tez sie łancuszka nie reguluje bo wszystko to robi automatyka albo cisnieniowe albo automatyczny spręzynkowy napinacz mysle ze około 200-250 mth mozna wykręcic na 1 tłoczku. dlaczego nie wiecej ? a no polata i drugie tyle ale tłok potem zbyt szybko sie zuzywa i po 1 robi jajo z cylindra po 2 w oczach przeskakuje na kolejne selekcje. i tłok przetrzymany do 500tnej motogodziny w selekcji A moze wykończyć nicasil całkowicie. wiec czasem lepiej czesciej wymienic tłoczek niz potem cały zestaw. wiec powiedzmy 3 lata ganiania spoko 1 tłok wytrzyma oczywiscie jeszcze zalezy jak kto i ile gania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości