Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez mikozniak » 5/4/2011, 15:52

Co Wy myślicie w Kawasaki Kmx 125 brakuje mi mocy. Myśle nad Ktm Exc 250 Co Wy na to dam rade?? Mam 184 cm i 85 kg
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez barek253 » 5/4/2011, 15:53

dlaczego nie
jak w pelni ogarniasz kmx to i na tym sobie dasz rade
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez mikozniak » 5/4/2011, 16:32

Sorry że pytam, ale czytałem tylko na temat full crossow. W tym Kacie co 60 mth serwis starczy.? Jak co każda jazde czyszczony i saczony filtr. I wymiana oleju co 20 mth. Wymiana tłoka co 150 mth jako amator?? I czy w kupnie Takiego Kata zmieszcze sie w 10k?
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Duriv » 5/4/2011, 16:37

"W pelni ogarniasz" Zaloze sie ze nie trzymasz caly czas na odcieciu. EXC to za duzo. Kup sobie fulla albo hard enduro 125.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mikozniak » 5/4/2011, 16:50

Sorry zle napisalem chodzi mi o Exc-f
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mentorsct » 5/4/2011, 19:07

Witam, wczoraj regulowałem zaworki w moto dziś poskręcałem i odpaliłem moto. Motocykl odpalił po chwili sie rozgrzał i się przejechałem może z 10min wróciłem i zobaczyłem ze tak jakby od góry leciał mi olej. Czy to może przez to ze źle skręciłem dekielki od zaworów?
Bo wcześniej nic nie leciało i nie było taki objawów bo zawsze po powrocie robie oględziny motocykla.
Dzięki za odpowiedź.
PS. Chciałem się zapytać co daje regulacja zaworów?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez Marcin65432105 » 5/4/2011, 19:34

Jeżeli nie będziesz regulował luzu zaworowego to z czasem będziesz miał problem z odpaleniem motocykla, mniejsza kompresja, zacznie częściej szczelać, będzie słabszy i beż "kopa" słabszy moment obrotowy aż w końcu może się zawór urwać a za tym idzie kilku tysięczna naprawa. Jeżeli masz 5 zaworowy silnik to masz 3 zawory ssące i 2 wydechowe wystarczy, że jeden będzie szwankował to silnik zacznie inaczej chodzić . Przy regulacji warto zajrzeć do rozrządu.
YAMAHA RACING TEAM
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez mentorsct » 5/4/2011, 19:55

Ja w remont ktm'a wpakowałem 3-5 tys coś w tym przedziale. Własnie rozrząd to jedyna rzecz której chyba w tym roku nie zrobię. Ale ja mało latam może 3-4mht w miesiącu, jedynie dla rozrywki.
Na początku miałem problem z odpaleniem (ale ja zawsze miałem problem z odpaleniem kata). Ogolnie wydaje mi się ze zrobił się czulszy na manetkę i bardzo agresywny. A szczelanie? Hmm lekko szczela ale wydaje mi się ze może powietrze dostawać do tłumika i dlatego. Ogolnie jak znajdę wiecej czasu to pojeźdzę chociaż z godzinę.

A jeszcze mam pytanie czy układ chłodzący trzeba jakoś odpowietrzać? Bo do regulacji zdejmowałem chłodnice odkręciłęm srubkę w karterze i spuściłem cały płyn. A potem normalnie zalałem.
Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez Bostorn » 5/4/2011, 21:08

tak trzeba robi się to w ciekawy sposób

wlewasz płyn, zakrecasz wszystko i macasz, dusisz węże od chlodnicy, od strony chlodnicy prawej, pompy wody i cylindra

najlepiej co mozesz to ciskaj, sciskaj i duś, bd słyszał jak zasysa i przelewa się płyn, następnie dolewaj uzupelniaj plyn, a jak już to zrobisz to odpal maszynę i otworz korek wlewu w chlodnicy i sprawdź czy jest bulgotanie i czy dodając gazu bulgocze mocniej

jak taK to obieg jest i wszystko ok


co do bandita nie ogarniam za bardzo ale jak byś tak dobrze dopasował, mial miejsce i dobry materiał czemu nie, zawsze mozna cos dorobic :)
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 6/4/2011, 16:57

http://allegro.pl/motorhispania-am6-nie ... 11618.html

co myslicie o tym sprzecie
ma am6 czyli z silnikiem nie powinno byc problemu
ciekawi mnie jak tutaj z innym czesciamii np do ramy
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 6/4/2011, 18:15

hiszpan, cos jak rieju derbi yamaha dt wszystko to podobne

czesci na necie sporo, mieloch tez

nie ma problemu, prosta w obsludze i serwisowaniu o ile ktos cos ogarnia podstawy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez grunder » 6/4/2011, 20:59

bardziej solidną ma rame niż Rieju RRX, czy jak mu tam.

Tak jak wyżej Bostorn napisał, części są dostępne.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez zbyho222 » 8/4/2011, 15:04

Pytanie do mentorsct ;) przyszła pora na remont mojego sx 520 wyciągłem go z garażu całego zakurzonego wymieniłem płyny oleje..... i tu pytanie sam remontowałes skrzynie biegów ? jak to wszystko cenowo wychodziło?...... Aha remontuje bo Wysuty 2 i 3 bieg.... Nie mowcie ze mam patrzec na allegro bo tak zrobiłem ..... ale chce wiedziec dodatkowo...
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Bostorn » 8/4/2011, 16:18

jeżeli sam składasz to nic innego jak dochodzą ceny uszczelek, uszczelniacze wszystkie powymieniaj, jak nie wymieniałeś łożysk na wale to sprawdź w jakim są stanie, a najlepiej wymienic, nie zaszkodzi

jeżeli rozpoławiasz silnik to powymieniaj wszystko co jest możliwe z uszczelniaczy i uszczelek, aby miec spokoj na kolejne lata
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez adhoc111222 » 9/4/2011, 00:40

Siema. Jak jest z remontami w EXC, WR i DRZ 400? Z tego co czytałem EXC ma silnik od 450 albo od 5-setki (różnie czytałem) i nie aż tak wyżyłowany silnik. Wiadome, sprzęt sprzętowi nie równy ale ile mniej więcej te motocykle przejadą na 1 tłoku?
adhoc111222
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48

Postprzez magik2208 » 9/4/2011, 01:18

A gdzie latasz? to najważniejsza kwestia...
Jak lajtowe śmiganie po lesie itp to możesz śmigać 100-150mh
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez adhoc111222 » 9/4/2011, 13:24

Nie mam żadnego z powyższych enduraków. Ale powiedzmy jeżdżone jak hard enduro - lasy, łąki, błota, od czasu do czasu tor. No i ile to by było ~km?
adhoc111222
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48

Postprzez Bostorn » 9/4/2011, 14:06

mth nie przelicza sie na km, tylko czas pracy silnika

ktmy exc mają i tylko miały silniki od albo 250 2t albo 450 4t no i jeszcze 125 2t i 250 4t

ale exc to nic innego jak hard enduro, lekko zdławione i z bardziej miękkim zawieszeniem niż cross, troszkę dłuższą ma żywotnosc i mniejsze spalanie

dobre exc 450 zadbane odpowiednios serwisowane będzie służyło od wymiany do wymiany oleju
od regulacji zaworów do regulacji i naciągu łańcuszka
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 10/4/2011, 17:15

tez sie łancuszka nie reguluje bo wszystko to robi automatyka :D albo cisnieniowe albo automatyczny spręzynkowy napinacz :P mysle ze około 200-250 mth mozna wykręcic na 1 tłoczku. dlaczego nie wiecej ? a no polata i drugie tyle ale tłok potem zbyt szybko sie zuzywa i po 1 robi jajo z cylindra po 2 w oczach przeskakuje na kolejne selekcje. i tłok przetrzymany do 500tnej motogodziny w selekcji A moze wykończyć nicasil całkowicie. wiec czasem lepiej czesciej wymienic tłoczek niz potem cały zestaw. wiec powiedzmy 3 lata ganiania spoko 1 tłok wytrzyma :D oczywiscie jeszcze zalezy jak kto i ile gania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez barek253 » 11/4/2011, 18:40

lepiej postawic na kolo i jechac tak fula 4t czy 2t
widzialem wiele filmow i przewaznie na 4t stawiaja na kolo wiec mnie to ciekawi
i np 2t da sie z miejsca na kolo postawic i np jechac kawalek czy w 2t to niemozliwe?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê