Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 2/10/2010, 20:19

aRdian po co piszesz to samo co ja napisałem ? to troche bez sensu ;P głupie nabijanie postów :P pozatym tam nie idzie papierowa tylko gumowa :) chociaz zalezy w którym miejscu jeszcze ale jak rzyga to głownie wina starej gumowej bo ją ciezko załozyc poprawnie

tak musisz spuscic tez z cylindra. odkręc tą srubke na pompie wody ( zobacz czy nie była moze wklejana czy nie widac oznak kleju czy silikonu - jak była klejona to jej nie ruszaj tylko odkręc wąz) i mozesz nawet ustami dmuchnąc jak dasz rade w korek wlewu płynu w chłodnice. albo w koniec węża to całą woda wyleci. nawet ta cylindra. bo w pompie masz najnizszy punkt i jak odkręcisz śrubke to całą wyleci woda.

a jakie dziury w tłumiku ? jezeli masz popękany wydech to albo spawanie albo wymiana niczym innym nie połatasz. mozna jakies łatki blaszane dac. oczywiscie spawa sie tylko migomatem bo w crossach wydechy są b lekkie a to za sprawa b cienkich scianek. najlepiej po prostu kupic jakis bez dziur. uzywane nie powinny duzo kosztowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez grunder » 2/10/2010, 23:51

znam dobry sprawdzony sposób na łatanie dziur w tłumiku: szpachla i jedziemy, tylko ze to na chwile ci potrzyma :)

Lubię po Tobie napisać Cheniu :)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa


Postprzez henio12323 » 3/10/2010, 08:08

haha ta szpachla :D skądś znam ten pomysł :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez barek253 » 3/10/2010, 09:11

a wystarczy mi 1l plynu chlodniczego?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez grunder » 3/10/2010, 10:04

spokojnie ci wystarczy,
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez wawzon » 5/10/2010, 18:23

Zastanawiam sie nad kupnem moto glownie bedzie to do podjazdow i od czasu do czasu jakies hopy co bedzie najlepsze z tych 3 : Yamaha yz 125 Honda cr 125 czy KTM 125sx

Mysle nad sprowadzeniem motocykla z anglii
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez grunder » 5/10/2010, 18:35

każda sztuka jest dobra wkońcu 2T, ja jestem przekonany do Hondy, bo sam ją mam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez henio12323 » 5/10/2010, 18:45

bylo leniwcu :)

nie wazne co kupisz yc cr rm sx itddd bo wszystko to jest to samo. kwestia tylko w jakim moto kupisz. jak kupisz trupa to nie wazne czy to kx czy rm to zawsze bedzie trup. a jak kupisz igiełke to kazdy ci pojeździ i nie bedziesz załowal ze kupiles
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez arti16 » 5/10/2010, 21:37

Jest jeszcze taka kwestia, że do podjazdów przyda się troche mocniejszego dołu. Niby każdy 125 2T go nie ma ale np sx i yz mają odczuwalną przewage nad cr w dolnym zakresie obrotów :D
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez henio12323 » 5/10/2010, 22:20

z kolei CR wtedy wykasza górnymi :d ale to tez nie jest tak. to zalezy od przelozen - zebatek. kazdy moto jest inaczej zestrojony. np CR wiekszy v max, sx przyspieszenie. ale sx mozna przerobic na v max i wtedy bedzie mial takie same osiagi co Cr. roznica jakas tam bedzie. ale to raczej wyczuwalna dla zawodowca. dla amatora kazdy motor na pewno bedzie dobry.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kamik555 » 6/10/2010, 20:13

Osobiscie nie zamienil bym mojej ktm'ki sx 144 na nic innego:P Jezdzilem na kolegi sx 125 i moim zdaniem moj jest sporo lepszy. Z kolei jak jezdzilem na yz125 fajny/inny ale nie czuc ten brak mocy w porownaniu do mojego natomiast na yz 250 4t bardzo mi sie podobalo (szczegolnie dzwiek- akrapovic) ale brakuje mu tej agresji i zrywnosci co w dwutakcie :D
Jesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.
kamik555
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
Lokalizacja: Radom ^^

Postprzez henio12323 » 6/10/2010, 20:20

co do zrywnosci. to sie nie zgodze. bo to kwestia wprawienia. tez mialem CR i siadlem na kumla yz450 f - i ten motor nie jechal. teraz kupilem ktma troche polatalem na 4T i wiem co bylo nie tak :D - brak doswiadczenia. 4T to calkiem inna jazda. w 2T jest gaz do oporu i szybka zmiana biegow. w 4T trzeba uwazac z gazem i wiedziec kiedy wbic bieg. i wtedy mozna wyciskac. bo yzfkÄ… po prostu oralem a nie jechalem :D to takei roznice :P
co do wytrzymalosci czesci to chyba nie chcesz mi powiedziec ze no tlok czy korbowod do CR nie jest wytrzymaly ? xd
kazde czesci sa wytrzymale o ile sie o nie dba i dobrze uzytkuje. jak bede na zimnym silniku darł v max to wiadomo ze tlok korba padna mi w pół sezonu. ale jak bede dbal to polata ponad sezon :D proste i logiczne. kolejna sprawa te same firmy robia czesci do ktma jak i do hondy czy suzuki wiec beda mialy ta sama wytrzymalosc. a inne czesci to nawet pasuja zamiennie :) wiec nie liczy sie marka tylko stan.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez grunder » 6/10/2010, 20:23

yz 250 4t
yyy nie znam takiej Yamahy...

Jesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.


W tym momencie mnie zdenerwowałeś, bo może jeszcze istnieją inne marki takie ja: HONDA, YAMAHA, SUZUKI?!?!?!?!?!

Ciesze się ze twój ktm jest najlepszy na świecie egoisto <foh>
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Bostorn » 6/10/2010, 20:34

grunder napisał(a):
yz 250 4t
yyy nie znam takiej Yamahy...

Jesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.


W tym momencie mnie zdenerwowałeś, bo może jeszcze istnieją inne marki takie ja: HONDA, YAMAHA, SUZUKI?!?!?!?!?!

Ciesze się ze twój ktm jest najlepszy na świecie egoisto <foh>


jak ktm ma tanie cześci to ja qr..a jestem milioner jeżdze w dziurawych butach i jem krwistego schabowego zapijając burżuazyjnym drinkiem ;d

od kiety ktmy mają tanie cześci?? owszem jezeli masz dobry dostęp, super zniżki i warsztat mechaniczny

jak juz to yz250f 4t=35+km bądź yz 250 2t=55+km
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez grunder » 6/10/2010, 20:37

czesci nie sa drogie
--KTM

Oby tak było, bo sie przesiadam na EXC 450.
Ostatnio edytowano 6/10/2010, 20:42 przez grunder, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez henio12323 » 6/10/2010, 20:39

yz w 4T - w skrócie yz250F juz sie az tak adrianie nie denerwuj jak ktos wiadomej literki nie dopisze :P
bo ja nie znam innej yamahy w 4T jak yzf....
(chyba ze enduro WR)
a co do czesci - to zalezy jakie. sa czesci tansze i drozsze. tloki korbowody to jedna chwala. a 20 zl w ta czy w jedna lub druga to nie jest zadna roznica. no i zalezy od czesci do ktma moze byc tanszy tlok a z kolei do hondy sa tansze korby. ale w rozrachunku wszystko podobnie wyjdzie. to samo jest dla 4T cylek do KTMa 1500 zl do CRFy ponizej 1000 zl. spora roznica. ale do ktma masz sporo tanszych czesci silnikowych :D wiec podobnie wyjdzie no i jak wspomnialem jak wydajesz na remont blisko 2 tys zl. to czy dasz 2100 czy 1900 to chyba az takiej roznicy nie ma. gorzej jak do hondy byl by remont za 3000 a do ktma 2000 wtedy mozna mowic ze do ktma czesci sa tansze :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dts123 » 7/10/2010, 19:35

dlaczego paliwo 98 lepsze
yamaha tt-r 125 l
dts123
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 4/8/2008, 16:04
Lokalizacja: ciecina

Postprzez grunder » 7/10/2010, 19:50

BRAWO! jesteś mądry na tyle, ze ciężko ci poszukac na forum...

Ostatnio był poruszany ten temat: viewtopic.php?t=54290
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez cciezki » 8/10/2010, 21:31

Jak się ma spalanie w np. sx 125 ? Szukałem u wujka google'a i nic :P
cciezki
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2/10/2010, 12:31

Postprzez grunder » 8/10/2010, 21:42

A czort go wie, bak ma ponad 8l. Mi CR w ciągu 3h ciągłej jazdy spaliło wszystko a też ma tej samej poj. bak, SX może sie zachować tak samo.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê