Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 28/8/2010, 19:44

a to lozysko jest jedno czy dwa?
i gdzie ono sie znajduje w ramie czy na kierownicy?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez henio12323 » 28/8/2010, 20:09

dwa. w głowce ramy sie znajduje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez barek253 » 28/8/2010, 20:20

i pewnie znowu bede mial problem z wybiciem tak jak mialem z tym wahaczem :(
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 28/8/2010, 20:27

tam az tak trudno nie jest. chociaz tez potrafia sie zapiec. ale tam nie ma tyle syfu co w wahaczu i kołach. potem mocno nasmaruj. ja zrobiłem tak ze cały srodek wypełniłem smarem :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez barek253 » 29/8/2010, 10:28

a moglo sie tak stac bo mialem lekka glebe ze kierownica sie przekrecila?
bo przedni blotnik mialem rowno na srodku kola a teraz tak jakby sie przekrecil w lewo troche




ps.
jesli postawie moto na podstawce i ruszam tylnim kolem to ma taki minimalny luz z prawej strony
czy to lozysko? jedno czy obydwa?
mozna z tym jezdzic?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 29/8/2010, 13:27

nie moze miec z 1 strony :P musi miec z obu. mozna ale szkoda bo rozwalaja ci sie gniazda - lepiej zmienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 29/8/2010, 14:25

Ile moga kosztowac tarcze sprzeglowe do ttr 125?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez mentorsct » 29/8/2010, 16:01

Cena 119zł na allegro, plus 15zł koszt przesyłki Paczka pocztowa priorytetowa.

Tu masz link:
http://allegro.pl/tarcze-sprzegla-yamah ... 25775.html
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez mentorsct » 29/8/2010, 19:43

Witanko, chciałem zapytać tak teoretycznie z jakich przyczyn może wybuchnąć silnik i czy to jest jakiś konkretny strzał, nie wiem pękają kartery czy coś? Głównie mi chodzi o przyczynę co może spowodować wybuch. Dzięki za wyjaśnienie.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez henio12323 » 29/8/2010, 20:58

tak pisza wybuchnac - nie chodzi o eksplozje oczywiscie. chodzi o jakas wade np moze peknac tłok, peknac zawór - pokrzywic sie, tłok udeza w zawór i hiroszima , korbowód wał moze nawet tłok zawory moze głowica moze ulec uszkodzeniu. kartery tez. ale to oddzielna kwestia. jednemu pójdzie zawór zblokuje silnik i sie tragedii nie narobi a komus innemu moze porozwalac cały silnik :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 29/8/2010, 21:58

Da sie jakos zamaskowac pekniecia na tylnim blotniku ? ostatnio podczas jazdy na kole za duzo dalem gazu bardzo mi sie to nie podoba sa jakies sposoby ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 29/8/2010, 22:22

jest jeden sposób - kupno nowego błotnika :D inaczej sie nie da :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mentorsct » 30/8/2010, 08:48

Zgrzej go na ciepło pistoletem do plastiku, potem jak zastygnie weź szlifierkę i listek, taki drobny papier ścierny, przeszlifuj a potem możesz pomalować. Ale plastik to nie metal ze ładnie zrobisz. Będzie widać. Ja swój pęknięty błotnik i boczek tak zrobiłem a potem na to okleinę dałem.
Albo zrób jak radzi henio, kup nowy.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez zbyho222 » 30/8/2010, 13:27

Panowie w moim ktm złamałemk tzw kopniaka.... postarałem sie i załozyłem nowego.... jednak chyba zle bo nie odbija go ... mogłem go zle poskładać.... jak naprawic ten bład....
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mentorsct » 30/8/2010, 14:57

Złamałeś samą kopkę czy wyłamałeś kopniak z wałkiem z kartera?
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez henio12323 » 30/8/2010, 17:08

haha niby jak crossa pomalowac ? chyba zartujesz. to jeszcze gorzej taka fuszerka bedzie wygladała. jak juz to rzeczywiscie mozna jakos polepic to np sprubowac lutownica - tyle ze wiekszosc plastików nie lubi sie kleic tylko sie topi i pomniejsza tak jakby. ale jak juz udało by ci sie skleic to tylko przeszlifuj i tyle. nie ma co malowac. 2 sprawa to moze byc na chwile bo tego niby nie widac ale błotniki okropnie drgaja. miałem w CR pekniecie i posciskałem drutami, opaskami plastikowymi i wszystko poszło :D


co do kopniaka to włąsnie jak złamałes kopke to z wałkiem ? czy sama kopke. musisz rozebrac dekiel i zobaczyc co jest nie tak. albo cos sie wyłamało w starterze albo cos sie obluzowało.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 31/8/2010, 04:57

no Wyłamało cała kopke Z wałkiem..... I kur..... nie odbija jej bo załozyłrm nowa.... w 95% procentach chyba zle poskładałem spróbuje od nowa ... prosze o wasze rady....
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mentorsct » 31/8/2010, 06:33

henio12323 - się nie śmiej cwaniaczku, bo można pomalować. Ja swojego malowałem (odświeżałem) od podstaw bo był strasznie porysowany itp. Mam w pracy kolegę mechanika który jest lakiernikiem, dał mi kilka rad i faktycznie to działa i nawet plastik jak przymalowałem to trzyma kolor jak by był w tym właśnie kolorze.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez mentorsct » 31/8/2010, 06:35

zbyho222 - w manuala zaglądałeś może tam jest to opisane. Jak by co mam książkę do SX 520. Wersja eng.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez henio12323 » 31/8/2010, 19:20

haha a ja dalej sie smieje. bo malowanie plastików w crossach to porazka. z kumpla tez sie smiałem bo malował plastiki u lakiernika od zderzaków specjalna plastyczna farba. mówił ze nic sie nie stanie ze jest super odporna. bez zadnych gleb po pół roku plastiki wygladały gorzej niz przed malowaniem :P 2 sprawa puszka farby kosztuje powiedzmy 15-20 zł - nowy błotnik powiedzmy 50 zł.... opłaca sie malowac ? watpie :P ale jak kto chce. :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê