Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
z Anglii jest taniej. kumpel ma ojca który sciaga auta i czesci z niemiec - wiec 1 rzecz jaka pomyslal kupic moto z niemiec. ale ceny byly takie same jak nie wyzsze niz w PL. wiec kupił w Pl. bo doliczajac kwoty transportu i fakt że w sumie niewiesz co kupujesz to jednak bardziej sie opłaca w PL. na w UK kupiłem np yz 250 z 2002 roku za troszke ponad 4000 zł CR 250 z 2000 roku za tez nieco ponad 4k. wtedy jak patrzyłem taka CR jak moja sprawna z 7 tysi chodziła lekko podobno z włoch tez tanio.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
haha a ze stanów miałbys ? ;P statkiem raczej samolotem to b drogo. popatrz ceny na jakis firmach. akurat jest sporo firm które sciagaja moto z zagranicy dajesz im aukcje oni jada kupuja i ci pod dom transportuja. to tez ma swoja cene. ale czasem i tak taniej wychodzi niz kupic w PL.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
schreiben92 - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 12/4/2010, 21:12
banan szukaj ile gdzie co i jak my cie wyręczac nie bedziemy zalezy jest skąd dokąd na kiedy jaki motor jaka firma. sporo czynników na to sie sklada, ja jak patrzylem do siebie z londynu powiedzmy (mieszkam na wschodzie polski) to koło 1500 - 2000 zł ale wiem ze sa firmy co za 1000 zł dowiozą albo moze i taniej. kumpel np sam autem sobie pojechal od razu wycieczke miał inny kumpel sciagał moto z UK na tirze - tiry make woziły do UK i on zagadał dał dla kierowcy i mu przywiózł tyle ze wtedy moto musial byc kupiony i musial ktos z nim czekac w umówionym miejscu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzięki.
Jak to jest z tymi ktm sx 144 i 150 one mają tylko większy cylinder od 125 czy inne podzespoły są przystosowane do tej pojemności czy to samo co 125???
Czy lepiej poczekać te 3-4 miesiące dozbierać kasy i brać sx 144 czy odrazu za mniejszą kasę brać 125???
Duże są różnice między nimi????
Jak to jest z tymi ktm sx 144 i 150 one mają tylko większy cylinder od 125 czy inne podzespoły są przystosowane do tej pojemności czy to samo co 125???
Czy lepiej poczekać te 3-4 miesiące dozbierać kasy i brać sx 144 czy odrazu za mniejszą kasę brać 125???
Duże są różnice między nimi????
- Banan9977
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27/5/2010, 14:41
jest tu pewna osoba na forum która by mnie chyba zjadła za to co napisze ale i tak napisze
ktm 144 i 150 to jest to samo co 125 tylko ma wiekszy cylek i tłok. popatrz czesci wszystko pasuje 144 oprócz tłoka i cylindra ;D czyli to osłabia konstrukcje. jednak podnosi jej moc. tylko jak dla mnie nie opłaca jeszcze bardziej obnizac zywotnosci wzamian za nieco wiecej mocy kosztem mniejszej masy. jak juz brac mocniejszy sprzet to 250 tam czesci sa wytrzymalsze bo dedykowane pod pojemnosc. ale to tez nie jest tak ze 144 jest motorem który sie sypie co miesiąc. w crossie zaryzykował bym wymiane korby co 3 tłoki. w 144 raczej bym tego nie zrobił ;P nie ma tez az takiej przepasci 125/144. 25 ccm nie zrobi z motorka rakiety na 125 tez da sie nie raz zabic :d nie raz wyżyć. 125 są produkowane dla zawodników żeby móc startowac w klasie 125 motorami z nieco wieksza moca (kilka koni róznicy ) to tak jakby do CR załozyc wiekszy cylek nie da to kosmicznej mocy ale zawszep oprawia sie dół obrotowy no i moc sprzętu. ale jak kupisz 125 nie bedziesz żałował. kupisz 144 wydasz wiecej a tak samo sie bedziesz bawił ;D
ktm 144 i 150 to jest to samo co 125 tylko ma wiekszy cylek i tłok. popatrz czesci wszystko pasuje 144 oprócz tłoka i cylindra ;D czyli to osłabia konstrukcje. jednak podnosi jej moc. tylko jak dla mnie nie opłaca jeszcze bardziej obnizac zywotnosci wzamian za nieco wiecej mocy kosztem mniejszej masy. jak juz brac mocniejszy sprzet to 250 tam czesci sa wytrzymalsze bo dedykowane pod pojemnosc. ale to tez nie jest tak ze 144 jest motorem który sie sypie co miesiąc. w crossie zaryzykował bym wymiane korby co 3 tłoki. w 144 raczej bym tego nie zrobił ;P nie ma tez az takiej przepasci 125/144. 25 ccm nie zrobi z motorka rakiety na 125 tez da sie nie raz zabic :d nie raz wyżyć. 125 są produkowane dla zawodników żeby móc startowac w klasie 125 motorami z nieco wieksza moca (kilka koni róznicy ) to tak jakby do CR załozyc wiekszy cylek nie da to kosmicznej mocy ale zawszep oprawia sie dół obrotowy no i moc sprzętu. ale jak kupisz 125 nie bedziesz żałował. kupisz 144 wydasz wiecej a tak samo sie bedziesz bawił ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
125 w 2t i 250 w4T to jedna i ta sama kategoria. oba moto maja podobna moc i osiÄ…gi na torze wiec podobnie wychodza. kwestia tylko opanowania sprzetu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
nie prawda 250 nie jest wcale taka ciezka. tez na torze da sie poskakac raczej nikt z forum nie wykorzystał by nwet mozliwosci 250 w 100%, a tym bardziej żeby np skoczyc na max możliwosci sprzętu 125 i 250 (2T i 4T) to jest to samo. przeciez to ta sama klasa na zawodach wiec nie moze byc ze 125 jest lepsza bo by 250 nigdy nie zajmowały 1 miejsca... a zajmują obczajcie sobie jakies zawody 125 2t/ 250 4t. praktycznie tylko po wydechu da sie rozróżnić jaki to moto oba podobnie ciagną i tak samo jadą ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://porownanie.katalog-motocykli.pl/ 7kg roznicy ^^
no ale przeciez taka dajmy na to yz bedzie miala lepszy zryw niz ta yzf
No ja wlasnie opieram sie na zawodahc i opini kolesia ktory jezdzi na nich zawodowo
no ale przeciez taka dajmy na to yz bedzie miala lepszy zryw niz ta yzf
No ja wlasnie opieram sie na zawodahc i opini kolesia ktory jezdzi na nich zawodowo
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Co ile wymienia siÄ™ zawory w sxf 250????
Ostatnio edytowano 2/6/2010, 20:06 przez IceMan_007, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- IceMan_007
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/1/2010, 07:29
- Lokalizacja: Tarnów
ścig to zobacz sobie na yt np gsxr 750 vmax i już wiesz ale enduro 750? nigdy nie spotkałem sie z takim kolosem chyba ze cos z tych wiekszych typu yamaha tenere ktm adventure lub bmw gs , one raczej nie sa narwane i maja sprawiac przyjemnosc z jazdy ale to nie znaczy ze sa słabe:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
v max nie zalezy od pojemnosci ;P sa motory które maja 750 pojemnosci np transalp on ma ze 45 koni a sa scigi 750 to maja grubo ponad 100 koni ;P takze pojemnoscia nie ma co sie tez sugerowac :d i wystarczy poszperac w google na temat danych technicznych interesujacego motocykla. co do enduraków bo w sumie turystyki czasami mozna na siłe podczepic do enduraków o poj 750 nie wiem jaki maja v max ale predkosci przelotowe to około 140-160 km h. raczej nie wiecej. oczywiscie v max maja wiekszy ale przy wiekszych predkosciach albo moto zachowuje sie niestabilnie albo silnik wyje ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Co ile trzeba wymieniać zawory w sxf 250??? Ile kosztuje regulacja zaworów?? Czy dało by się wyrobić w 1500zł na sezon przy takim ktm'ie???
Wystarczy wymienić raz na sezon tłok łańcuszek rozrządu i zawory??? Czy może zadziej?? Co ile tłoków korbę?
W enduro o tej samej pojemności ile motogodzin więcej przejedzie na jednym tłoku??
Były jakieś felerne części w crf, yzf i sxf w latach 05-06???
Właściwie to jeszcze nie zdecydowałem sie czy 125 2t czy 250 4t narazie sprawdzam koszta i potrzebuje kilka informacji te o które zapytałem w góry.
Z którego sprzęta potem łatwiej przejść na większą pojemność 125 czy 250 4t????
Wystarczy wymienić raz na sezon tłok łańcuszek rozrządu i zawory??? Czy może zadziej?? Co ile tłoków korbę?
W enduro o tej samej pojemności ile motogodzin więcej przejedzie na jednym tłoku??
Były jakieś felerne części w crf, yzf i sxf w latach 05-06???
Właściwie to jeszcze nie zdecydowałem sie czy 125 2t czy 250 4t narazie sprawdzam koszta i potrzebuje kilka informacji te o które zapytałem w góry.
Z którego sprzęta potem łatwiej przejść na większą pojemność 125 czy 250 4t????
- IceMan_007
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/1/2010, 07:29
- Lokalizacja: Tarnów
nie wiem co ile ale jak raz na sezon to spokojnie mysle ze nawet dluzej czesci pociagna. ale zalezy ile bys jeszcze jezdzil. w 1500 zl powinienes sie wyrobic. tam wiesz 200 zl wiecej czy mniej to tez nie roznica. korba co 2 tlok w 4T. w enduro ciezko mi powiedziec ale mysle ze polowe wiecej. co do felernych samych czesci to nie bylo nic aczkolwiek zapewne niektore rozwiazania techniczne mogly byc uciazliwe. ale to skrajne rzadkie przypadki ( np slyszalem ze w ktmach jakis pekaly korpusy gaznikow) ale jakos tak sie o tym nie mowi i sa to pojedyncze wyjatki, w sumie to wyczyny tu sie zawsze wszystko moze stac. z ktorego sprzeta sie latwiej przesiasc - z obydwu. kumpel mial crm 250 potem sie przesiadm na yz450f i mu sie fajnie smiga. z kolei drugi kumpel zaczynal od 4T a skonczyl na wiekszych 2T. to juz jak co komu wygodniej ale jak moto maja podobne osiagi to i tak samo latwo sie jest przesiąść
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości