Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Smerfetek » 12/2/2015, 23:14

Tzn, ja nie mam żadnego problemu z tym, żeby kupić używany, tylko jaką mam gwarancje tego, że się jeszcze w ogóle nadaję :/ A gdybym miał się rozglądać za używanym do 250zł to czego szukać ?

I mam jeszcze jedno pytanie przy pomiarze obwodu głowy w celu dobrania kasku, mam te 57 ( ze standardowej tabelki rozmiarowej wychodziło by mi M, ale gdzieś słyszałem, ze dla bezpieczeństwa lepiej było by wybrać S (czyli 55-56). Czy to nie będzie zbyt mało ?
Smerfetek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25


Postprzez henio12323 » 13/2/2015, 14:30

szukaj kasków które normalnie kosztują więcej. marka nie ma mocno znaczenia, aby było cos w miare znanego, i nie chinszczyzna. co do gwarancji - jak nie jest obity to mozna brać. ale jak ma 1000rys i pekniecia to nie ma co takiego.

róznie, kazdy ma inną głowe, chodzi o kształt czasami ktoś kto ma duzy obwód wepchnie sie w mały kask, a czasami odwrotnie, obwód moze byc mały i kask niby S ( na przykład) a potem gdzieś cisnie np w uszach. wiec teoretycznie najlepiej to zarzucic na głowe i wtedy mysleć. ja tam nie mam pojęcia jakie mam/miałem rozmiary kasków - jak załozyułem i pasował to brałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez qben142 » 13/2/2015, 16:07

Szukam serwisówki do rmz 250 2011 posiada ktoś?
qben142
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/11/2014, 19:55

Postprzez kris514 » 13/2/2015, 21:48

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kosa1231 » 14/2/2015, 19:40

Dt 125 nie chce odpalać na zimnym silnika , odpalam na zapych wtedy odpali bez problemu , na ciepłym silniku pali od kopa co mogło by być powodem niedawno był robiony remont silnika , zauważyłem że jak jest zimna to ma wysokie obroty ale gdy się rozgrzeje już jest ok . Co mogło być by przyczyną ?
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez Smerfetek » 15/2/2015, 18:23

Pytanie do kogoś kto ogarnai KMX'y :D czy w starszych modelach tych gdzie z prawej strony baku nie ma tej śmiesznej owiewki, da się założyć (w sensie czy będzie pasował) cały zbiornik z owymi owiewkami z rocznika bodajże 99 lub 20 ? http://bit.ly/1L094JN (otwórz link) Ktoś próbował ? Bo wiem, że owiewki tam nie założę, bo nie ma mocowań a ta goła rama strasznie szpeci :/

I jeszcze jedno, wiem, że rozbieranie moto do piaskowania ramy kosztuje około 1000zł... Zależy mi na pomalowaniu ramy, czy szło by to zrobić, jakimś dobrym lakierem w sprayu, bez rozbierania absolutnie wszystkiego ?
Smerfetek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25

Postprzez henio12323 » 16/2/2015, 08:39

kosa - regulacja gaźnika cię czeka

smerfetek - nie wiem co i jak ze zmianą plastików. hehe malowanie takiego czegos sprejem to porazka, jeszcze bez rozbierania to totalna wiocha i to nie wytrzyma kilku wyjazdów i myć. 1000 zł za rozbieranie to bardzo duzo, mysle że jakiś "amatorski" mechanik zrobił by to za stówke o ile by nie było problemów, bo w takich motocyklach rzadko sie rózne rzerczy rozbiera np wahacz, i często jest to mocno pozapiekane. swoją droga tam nie ma nic mocno skomplikowanego i sam mógłbys to zrobic. najgorzej wg mnie to jest z elektryką bo czasami jest upierdliwa żeby ładnie od nowa połozyć ( a moze ja do takich rzeczy cierpliwosci nie mam ;P ) ale tak czy siak 1000 zł to duzo jak za taką usługę.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Smerfetek » 16/2/2015, 13:29

Ej a co myślicie o tym, bo generalnie to chodzi mi o zmianę koloru tej ramy, bo jest taka brzydka turkusowa, a gdybym tak rozebrał moto (nie całe, tylko plastiki wszystkie, bak i te sprawy) tak żeby mieć dostęp jako tako do całej ramy, i przesmyrać tym http://allegro.pl/preparat-do-usuwania-powlok-lakierniczych-400ml-i5087890536.html (otwórz link) Wtedy miałbym goły metal, wypolerować i to bardziej by mnie już zadowalało :) Tylko czy to, jest dobry pomysł ? I czym wtedy pokryć ten metal, żeby chronić go przed korozją ? Co o tym myślicie
Smerfetek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25

Postprzez kris514 » 16/2/2015, 15:25

Albo rozbierzesz do gołej ramy, wyczyścisz ją porządnie papierem i pomalujesz dobrą farbą, albo taka operacja nie ma sensu. Pomalujesz sprayem poleje Ci się benzyna i farba spłynie. Wypolerujesz ramę (chociaż łatwiej było by już ją pomalować) przejedziesz kilka razy przez mokre lub pozostawisz w wilgotnym pomieszczeniu i zacznie rdzewieć. Dostać się do ramy z odkręceniem każdego elementu to mniej niż dniówka roboty. Jakbyś nie rozmyślał co by tu zrobić tylko byś się wziął do roboty to już byś składał.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Smerfetek » 16/2/2015, 15:43

Prawda, zgadzam się tylko, że sam sobie z tym nie poradzę a z elektryką to już w ogóle dobra nic trzeba pozbierać kasy i uderzyć do mechanika :/
Smerfetek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25

Postprzez kris514 » 16/2/2015, 16:19

Jeśli chodzi o elektrykę to zazwyczaj jest tam po prostu z 5 kości i nie da się tam nic pomylić. Zawsze można sobie poznaczyć markerem co gdzie i jak leciało. A odkręcić kilka śrubek i wyciągać po kolei elementy to według mnie żaden problem. Jeśli sam nie zaczniesz to nikt Cię tego nie nauczy.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kosa1231 » 16/2/2015, 18:52

Czy olej 15W40 do skrzyni biegów w dt 125 będzie dobry ? czy lepiej kupić 10W40
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez Stryjek » 16/2/2015, 19:13

Co powiecie o Suzuki TSR 125 z 97 ? Warto brać ? Jak wygląda z częściami ? Bo chyba niezbyt kolorowo
Avatar użytkownika
Stryjek
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8/2/2015, 20:43

Postprzez Musicman1997 » 16/2/2015, 21:28

Kosa1231- lek 10w40 np. castrol 4t
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez henio12323 » 16/2/2015, 22:19

smerfetek beznadziejny pomysł. albo robisz porządnie albo w ogóle.


kosa - serwisówka zaleca 10W40 wiec taki lej

stryjek - jakis nietyp wiec ja bym sie nie pchał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Stryjek » 17/2/2015, 12:31

Co myslicie ? Kawasaki Klx 250 (93-94r), nada sie na pierwsze moto czy raczej za mocny ? W sumie tylko 22 konie.
Avatar użytkownika
Stryjek
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8/2/2015, 20:43

Postprzez henio12323 » 17/2/2015, 14:02

spokojnie się nada, u mnie kolezanka sie na tym uczyła jeździc :D ( fakt nowszymi rocznikami chyba 13 rok który byłna wtrysku i był sporo słabszy i mniej agresywny od starszych roczników) także wybór spoko ;) od siebie polecam ten sprzęcik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Musicman1997 » 17/2/2015, 16:02

MOTIP Professional-przemysłowy smar do łańcuchów. Będzie dobry do dt 125 ?
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez Snaffy » 17/2/2015, 16:11

Jaki środek do czyszczenia gaźnika polecacie? Dotychczas nie używałem żadnego specyficznego. Myślę o zakupie któregoś z niżej wymienionych:
http://allegro.pl/motul-motul-carbu-cle ... 01889.html
http://allegro.pl/valvoline-carburettor ... 46042.html

Myślę, że dużej różnicy nie będzie w poszczególnych środkach ale jeśli ktoś jakiegoś używał i dobrze działa to poproszę o opinie. Pod uwagi biorę tylko środki dostępne w Polsce.
Avatar użytkownika
Snaffy
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez henio12323 » 18/2/2015, 11:23

musicman - kazdy smar jest dobry, mozna nawet i olejem smarować, cały bajer aby smarować wszystko na czas, a to też ma znaczenie gdzie i jak sie jeździ, w jakich warunkach itp itd ja wychodze z załozenia żeby kupowac tanie smary ale duzo smarowac i czesto


snaffy - ja czyszcze DIMERem to płyn do mycia wszystkiego, w odpowiedniej proporcji nieźle czysci gaźnik nawet z takiego stałego brudu. trzeba jedynie uwazać i po przemyciu przepłukać wodą i potem psiknąc np silikonem w spreju bo przy dłuuugim kontakcie alu sie zaczernia. ale sporo serwisów tego uzywa. ja sobie w spryskiwacz leje i fajna piana jest i aż widać jak sie brud usuwa. takie carb cleanery są niezłe ale do samochodów gdzie masz dysze średnicy palca :D i chodzi ogólne przemycie z nagaru czy jakiegos brudu ( np resztek oleju) motocyklowe gaźniki muszą byc mega czyste żeby działały jak trzeba. takie carb cleanery uzywam czasami do mycia ogólnie korpusu itp, bo dobrze rozpuszcza smary. ale tak czy siak dimer idzie w ruch. chyba że mam dostęp do ultradzwięków. no i dimer kosztuje z niecałe 40 zł za 2 ( kilogramy chyba ) i umyjesz kilka set gaźników :D jak nie w tysiącach liczyć. u mnie idzie tego sporo bo myje tym motocykl
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê