przez maniutek1996 » 6/10/2014, 18:09
W sumie zawsze można spróbować, jak odrzuci to nic mnie to nie będzie kosztowało, wtedy coś pokombinuje, jeszcze muszę tylko znaleźć instalację od kierunków i od klaksonu i podłączyć je.
Pozdro!
Mam problem, a mianowicie moja dr 350 przelatała cały sezon pochłaniając co nie co oleju, (w poprzednim sezonie wcześniejszy właściciel robił remont generalny, co jest 100% potwierdzone)
Ostatnio jednak zaczęło mnie to coraz bardziej denerwować, ciągłe dolewanie oleju... Więc postanowiłem ją rozebrać, zawory przepuszczały po nalaniu na górę benzyny, więc poszedł szlif zaworów, uszczelniacze były wyczuwalnie zbyt luźne, więc zmiana na nowe, silnik poskładany, co prawda dopiero nie całe 20km testowej jazdy było zrobione i co? Dalej kopci jak kopcił, tzn podczas bardzo wysokich obrotów lekko, ale cały czas dym leci z wydechu, a po odpuszczeniu gazu puszcza chmurę...
Moje pytanie to, czy trzeba dać czas na ułożenie się uszczelniaczy i tp? Czy co może być problemem? Tłok i cylinder w bardzo dobrym stanie, ma kompresje taką jaką mieć powinien... Co może być przyczyną kopcenia? Kolor dymu jest biały, może chwilami bardzo delikatnie niebieski, ale minimalnie.