Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Advertisement
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez dawidsx » 25/9/2014, 18:13

Czy do '08 crf podejda plastiki od '09?
I czy w zestawie plastików jest te takie jakby "łączenie" między osłonami chłodnicy a tylnymi polami numerowymi
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23


Postprzez kris514 » 25/9/2014, 20:50

Air boxa nie będzie... a czy podejdą jeśli to jest inny model to bez przeróbek się nie obędzie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez odiro » 27/9/2014, 17:38

Mam pytanko, Jaka jest sensowna kwota do zapłacenia za profilaktyczne rozebranie góry silnika w enduraku DRZ 400 (robocizna) ? Chciałbym oddać drz`tke na zimę aby zrobili poważny przegląd i zobaczyli w jakim to jest stanie.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 27/9/2014, 20:30

generalnie cena rozbierania góry silnika jest taka sama, w sensie czy wymieniają cos czy nie to cena za rozbiórke diagnoze i złozenie jest stała. ( bo czy potem zakładaja nowy tłok czy stary im bez róznicy ) ceny wahaja sie od 200 zł za na prawde tanią robote w sumie jeszcze za tyle w serwisie to nie widziałem do 1500 zł. te 1500 to możliwe koszt w ASO. zazwyczaj to koło 500-800 zł taka przeciętna cena.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kania142 » 28/9/2014, 13:41

Czy bez tej pokrywy powinien odpalić? Jak go kopie to wydaje dźwięk jakby miał odpalić ale nie miał obrotów
Załączniki
IMG_20140928_142233.jpg
IMG_20140928_142233.jpg (43.16 KiB) PrzeglÄ…dane 1711 razy
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez kris514 » 28/9/2014, 13:45

Tam jest olej jeśli odpali to zacznie nim rzygać więc odpalić powinien odpalić ale lepiej tego nie robić :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kania142 » 28/9/2014, 13:50

no właśnie sytuacja taka że to to wiem ale ujebałem tą pokrywę a mi sie ostatnio magnet odkrecił to rozrząd ustawiłem i zawory regulowałem. i tak chcialem zobaczyć czy odpali bez pokrywki bo dopiero za tydzien przyjdzie nowa a on tylko warczy jakby miał odpalić ale nie chce sie wkrecic
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez kania142 » 28/9/2014, 14:06

lewego powietrza tam nie ciągnie przez ten otwór ?
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez kris514 » 28/9/2014, 14:29

chłopie mówię jak jest, skoro Ci się magneto odkręciło to może Ci klina ścięło i stąd ten problem no i oczywiście na forum bez wulgaryzmów proszę :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kania142 » 28/9/2014, 17:07

Opisze całą sytuacje otóż odkręciła się nakretka na magnecie i jak kreciłem wtedy magnetem to rozrząd sie raz krecił raz nie wiec dokreciłem to i normalnie krecił. Kopłem pare razy nic patrze rozrzad przestawiony wiec ustawiłem go nakretke zakleiłem, luzy zaworowe ustawiłem. Kopie a on tak warczy jak trzymie mu gaz jakby miał za strzała odpalić i wziuuu ale nie robi wziuu :C Na pokrywie magneta widać ze troche tam otarł o nią. I co to może być ? Moze być to od źle ustawionych zaworów bo górny dosyć wąsko ustawiłem ( wężej niz ostatnio gdy dobrze potem chodził)
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez henio12323 » 28/9/2014, 20:25

no to ci kolega wyżej napisał - skoro sie raz rorząd kręcił raz nie to obracałes kołem magensowym a jak miał nagle kompresje to wszystko stawało a ty obracałes magnetem po wale - wiec na 99% scieło ci klina. teraz dokręciłes randomowo byle jak załapało spoko, ale musi byc koło ustawione na klinie inaczej puszcza ci iskre w nieodpowiednim miejscu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kania142 » 29/9/2014, 09:42

to tak sciagniecie magneta wymiana badz dorobienie klina i ewentualne ustawienie iskrownika, zalozenie magneta i gotowe powinno zadzialac? dzieki za odpowiedzi
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez henio12323 » 30/9/2014, 06:25

iskrownika sie nie ustawia.


dodatkowo musisz sprawdzić rozrząd i ustawienie zaworów, bo jak ustawaiłes rozrząd na znaku T a on był byc może w ogóle nie w tym miejscu w jaki miał być.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kania142 » 30/9/2014, 15:47

Okazało sie ze wypadł ten klin jak narazie jakoś chodzi ale dopiero jak zamówie pokrywe sie zobaczy
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Postprzez GTTT » 2/10/2014, 17:19

Czy ktoś ma na zbyciu zbiorniczek wyrównawczy do Yamahy DT 125 r 94r. ? Ewentualnie sam koreczek, bo dokładnie na nim mi zalezy :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez maniutek1996 » 5/10/2014, 21:19

Witam, mam full przelot w moim enduro, a zamierzam pojechać na przegląd, pewnie nie przejdzie na pustym, producent podaje około 116dB. Na szybko wpadłem na pomysł wsadzenia puszki po coca coli do wydechu, (bo pasuje idealnie) i przykręceniu jej na czas przeglądu, ale teraz pytanie, czy coś takiego przejdzie? Czy może się ktoś uczepić tego, że z wydechu wystaje mi puszka po coli? ;D
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez henio12323 » 5/10/2014, 21:29

hehe wszystko zalezy od diagnosty, teoretycznie jak idzie na przegląd i jest odpowiednio cichy, nie wystaje nic ostrego ( itp itd wszystko co jest opisane w przepisach ) to mozesz nawet węza ogrodowego wypuscic żeby nim leciało ;P ale ja mimo akrapovica czasami bez db killera póki co każdy przegląd przechodziłem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez maniutek1996 » 6/10/2014, 18:09

W sumie zawsze można spróbować, jak odrzuci to nic mnie to nie będzie kosztowało, wtedy coś pokombinuje, jeszcze muszę tylko znaleźć instalację od kierunków i od klaksonu i podłączyć je.
Pozdro!

Mam problem, a mianowicie moja dr 350 przelatała cały sezon pochłaniając co nie co oleju, (w poprzednim sezonie wcześniejszy właściciel robił remont generalny, co jest 100% potwierdzone)
Ostatnio jednak zaczęło mnie to coraz bardziej denerwować, ciągłe dolewanie oleju... Więc postanowiłem ją rozebrać, zawory przepuszczały po nalaniu na górę benzyny, więc poszedł szlif zaworów, uszczelniacze były wyczuwalnie zbyt luźne, więc zmiana na nowe, silnik poskładany, co prawda dopiero nie całe 20km testowej jazdy było zrobione i co? Dalej kopci jak kopcił, tzn podczas bardzo wysokich obrotów lekko, ale cały czas dym leci z wydechu, a po odpuszczeniu gazu puszcza chmurę...
Moje pytanie to, czy trzeba dać czas na ułożenie się uszczelniaczy i tp? Czy co może być problemem? Tłok i cylinder w bardzo dobrym stanie, ma kompresje taką jaką mieć powinien... Co może być przyczyną kopcenia? Kolor dymu jest biały, może chwilami bardzo delikatnie niebieski, ale minimalnie.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez surQwaski » 9/10/2014, 16:17

Siemano, czy DT 80 daje rade w lesie i np. przy podjazdach albo zjazdach ? :D
surQwaski
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/10/2014, 19:02
Lokalizacja: Nysa

Postprzez kania142 » 9/10/2014, 18:20

Witam po raz kolejny :D. Przejdzmy do całej historii. Otóż strzeliła mi ta pokrywka o której tam pare postów przed pisałem. Kleiłem nie trzymało, wiec wpadłem na pomysł zeby dac dłuzszą srube dekiel przekrecic i zakrecic nakretką z obydwóch stron. Krótko mowiąc po dokreceniu (raczej za ciasno) Starter nożny szedł bardzo luźno i jak sie go kopalo to magneto sie nie obracało. To ojciec tam grzebał to sciagnelismy calą tą pokrywe od strony kopniaka, przeciscilo sie tą sprężyne bo były na niej jakies opiłki. Ok załozone spowrotem chodzi łał. Ja w srode odbieram nowa pokrywke i zakładam elegancko nic nie cieknie. Wiec zapalony emocji wyruszam przed furtkę kopię bestie :D warczy jak dziki po czym wciskam sprzegło i trzymie wrzucam 1 i jak mi szarpło jakbym sprzeglo szybko puscił mimo ze trzymalem wcisniete do konca. Ogolnie to jak był wylaczony to jak wrzucilem 1 i nacisnąłem sprzeglo to nie poszło go popchac bo sprzeglo w ogóle nie "łapie". No to regulowałem tam najpierw na lince a potem tam pod tą pokrywką gdzie jest kopniak. I zrobiło sie tak ze jak startowałem z 1 to jak miałem wcisniete sprzegło to mi motor mi ciągną a jak puściłem to jakby na luzie tylko ryczał w ogóle nie ciągną. A gdy jeszcze troche regulowalem to znowu ten kopniak sie zepsuł i luźno szedł. I tu moje pytanie czy sprzęgło do wymiany czy coś innego ? A jeszcze dodam ze jak idzie ta linka sprzegla od klamki to na zewnątrz pokrywy jest taka ala wajcha i na niej jest taka zlota sprezyna i ojciec mi powiedział ze jest zlamana czy to tez moze być czemuś winne ?
kania142
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 6/2/2013, 13:06

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê