przez Bostorn » 28/11/2009, 08:37
znajomy miał crfe 150 dzieciak jego śmigał nie mało, zawody, treningi itp.. pod koniec sezonu musiał opychac, a że wsadzil ze 3-4 tysie bo po kupnie tłok staną zawory trzeba było wymienic i inne pierdoły to nie wspomnę.
ale pod koniec sezonu kolejne 4 tysie sie szykowały bo:
tłok do wymiany
zawory do wymiany
korba
łożyska
Å‚ancuszek rozrzÄ…du do wymiany
płyny,
klocki hamulcowe
inne pierdoły sprawiły że sie zrobiło prawie 4k...
w 2t za ok 2000zł masz nowy tłok, łożyska na wale,korbe,robocizne nowe oleje, klocki hamulcowe, mozna zregenerowac całe zawieszenie
ja za 3tysie zregenerowalem, poinaprawialem wszystkie łożyska, uszczelniacze, korbowód kupiłem robocizne oplacilem x2 bo 2 roboty były, zawór wydechowy, kilka układów regenerujących zawieszenie, specjalnie trzeba było toczyc pierdółki pod wachacz ,1 podkladka 20zł.. i 80zł tak więc za te 3 tysie zrobiłem wszystko oprócz tłoka, który był w db stanie
a żeby w 4t tak zrobic nie wiem czy bys sie w 5-6k zamkną
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy