Zobacz wÄ…tek - remont silnika Kawasaki KLR 650
NAS Analytics TAG

remont silnika Kawasaki KLR 650

Enduro, Cross
_________

remont silnika Kawasaki KLR 650

Postprzez jack832 » 6/5/2009, 16:20

Witam chciałem zapytac ile kosztuje remont silnika w kawasaki klr 650 czy ktos moze robił w jakich cenach sa czesci?
jack832
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/4/2009, 19:23
Lokalizacja: kraków


Postprzez Bostorn » 6/5/2009, 17:07

allegro??
larson??
i inne sklepy z częsciami


wszystko zależy od tego co chcesz w niej wyremontonowac ;] wymienic i tak dalej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez henio12323 » 6/5/2009, 17:19

dokładnie opisz jakie częsci ci potrzeba. remonty 4T niestety są dosc kosztowne głownie jezeli chodzi o TOP END czyli tłok głowica cylinder. głownie głowice jezeli jest uszkodzona to koszta naprawy/regeneracji/albo nowej są bardzo wysokie jezeli chodzi o silnik ceny takie same prawie jak w zwykłych 2T. napisz co konkretnie chciałbys wymienic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez jack832 » 6/5/2009, 17:36

silnik bierze mi olej i kopci na niebiesko teraz juz przerywa na wysokich obrotach.
jack832
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30/4/2009, 19:23
Lokalizacja: kraków

Postprzez henio12323 » 6/5/2009, 18:52

no to juz niech sie wypowie jakis expert ja niestety o 4t pojęcia nie mam co w razie takiej usterki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 6/5/2009, 19:27

co do kopcenia nie trzeba eksperta;d

morał prosty uszczelki do wymiany :0

jeżeli komprecha dobra, moto dobrze się wcześniej zbierał to silniczek zdrowy

a kopcenie tzn branie tego oleju pewnie spowodowane jest przepuszczalnością uczelek lub złego złożenia silniczka przez co gdzies się dostaje olej do komory spalania
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez adamuzz » 7/5/2009, 11:54

hehe jeżeli kopci to uszczelniacze zaworowe i pewnie pierścienie...jeżeli wyjmujesz tłok to musisz zmienic pierscienie...bo inaczej stare sie dobrze nie ułożą w swoje miejsca i dupa..bedziesz mial kompresje do dupy i znowu rozbierać silnik.wiec jak ktos nie wie nie wypowiadac sie lepiej ;)
Kawasaki ZX636 02'
adamuzz
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
Lokalizacja: Gdańsk



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê