problem z moca f3
Posty: 8
• Strona 1 z 1
problem z moca f3
siemano mam taki problem: otoz mamy z znajomym 2 cbrki. f3 z 97r. przejechal sie na mojej ja na jego i cos odczulismy nie tak moja chociaz ma kompresje ponad 9 na kazdym a wzorowa to 11 zachowuje sie jak motorynka przy jego. zero szarpniecia. nic. poprostu jakby to byla 50 a nie 600. gazniki zawory mam wyregulowane olej itp nowy. kanaly w cylindrze wyczyszczone. jedynie co mnie nie pokoi to raz kiedys szwankujÄ…cy reg napiecia - nagrzewa sie i rozladowuje aku naladuje je spowrotem i jest ok. - do dluzszej trasy. oraz takie stukanie w okolicach silnika wydechu nie wiem ale z przodu. to nie jest metaliczne stukanie jakim jest rozrzad itp. tylko to jest bardzije na zasadzie takiego puk puk puk puk jak by cos lekko uderzalo. w sumie nie jest mocny i nie przeszkadza ale moze to byc wina tego. nic innego mi nie przychodzi do glowy.... no to chlopaki licze na pomoc... bo nigdzie nie moge znalezc wytlumaczenia. od kiedy mi tak stuka. zrobilem z 2 tysiasce km i nic sie nie dzieje wiecej poza tym ze ma dosc malo mocy. na wysokich od 8 tys w gore jest w miare oki ale na niskich jak by wgl nie dochodzila lapie zamule. na 3/4 manetki jezdzi tylko minimalnie wolniej o ile nie podobnie jak na calej. swieczki wymienione nie ma przebicia iskra jest. z gory dzieki ;]
... gdy zakladam kask inaczej patrze na swiat...
- kuba17
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2008, 11:21
- Lokalizacja: okolice wrocka;)
Obie sÄ… seryjne czy majÄ… jakieÅ› zmiany?
układ wydechowy, filtr powietrza - wkład K&N ?, gaźniki -jakie dysze, i jak jest wpisana w dokumentach moc w kW ?
W starszych CBR 600 moc była dławiona do 34, 50 oraz 98KM, wersja odblokowana ma 105KM.
A no i oczywiście najważniejsze - przełożenie czyli ile zębów na małej i dużej zębatce ?
To po za mocą również ma wpływ na jazdę i odczucia.
układ wydechowy, filtr powietrza - wkład K&N ?, gaźniki -jakie dysze, i jak jest wpisana w dokumentach moc w kW ?
W starszych CBR 600 moc była dławiona do 34, 50 oraz 98KM, wersja odblokowana ma 105KM.
A no i oczywiście najważniejsze - przełożenie czyli ile zębów na małej i dużej zębatce ?
To po za mocą również ma wpływ na jazdę i odczucia.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
wydech mam oryginalny on pseudo przelot tzn zwykly przerobiony tak jakby obie seryjne gazniki i dysze w oryginale, moc w dokumentach nie wiem szczeze mowiac. zebatki mamy obaj seryjne. nie pamietam ile ale takie same. aa i filtry rowniez oryg. mysle ze to nie blokada tylko cos u mnie niestety.
... gdy zakladam kask inaczej patrze na swiat...
- kuba17
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2008, 11:21
- Lokalizacja: okolice wrocka;)
1. Edytuj posty.
2. Sprawdź świece, filtr powietrza i jeśli nie wiesz kiedy i czy w ogóle był robiony to polecam serwis zaworów i gaźników.
Może być blokada lub była i ktoś nie zmienił wszystkiego co powinien.
A skÄ…d sprowadzone CBR ?
Czasami jak jest blokada na króćcach to jest na nich napisana moc w kW:
25, 37, 72.
2. Sprawdź świece, filtr powietrza i jeśli nie wiesz kiedy i czy w ogóle był robiony to polecam serwis zaworów i gaźników.
Może być blokada lub była i ktoś nie zmienił wszystkiego co powinien.
A skÄ…d sprowadzone CBR ?
Czasami jak jest blokada na króćcach to jest na nich napisana moc w kW:
25, 37, 72.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
tak wiek wiem specjalnie nie edytowalem zeby odswierzyc temat ale oki no a gdzie tu moze byc blokada w takim moto ? a filtr wymienialem miesiac temu a gazniki zawory byly regulowane na poacztku sezonu czyli marzec jakos ;> moze kwiecien
edit: sugerujesz modul zwezke wydechu czy cos ;> bo ona slabsza na malych obrotach a na wiekszych lepiej ale to chyba nie to. chociaz duzo lepiej. jak masz tez f3 to prosze cie o wrzucenie tego co pisze na module to porownamy najlepiej jak by ktos jeszcze mial. chyba ze sugerujesz co innego ? pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
edit: sugerujesz modul zwezke wydechu czy cos ;> bo ona slabsza na malych obrotach a na wiekszych lepiej ale to chyba nie to. chociaz duzo lepiej. jak masz tez f3 to prosze cie o wrzucenie tego co pisze na module to porownamy najlepiej jak by ktos jeszcze mial. chyba ze sugerujesz co innego ? pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
... gdy zakladam kask inaczej patrze na swiat...
- kuba17
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2008, 11:21
- Lokalizacja: okolice wrocka;)
Mnie zastanawiają te stuki o których wspominasz...
To może być nawet panewka na wale. A sprzęgło ci się nie ślizga Skąd jesteś, bo jak chcesz to ja jutro jestem w chacie, to możeszz podjechać i posłucham tych stuków.
To może być nawet panewka na wale. A sprzęgło ci się nie ślizga Skąd jesteś, bo jak chcesz to ja jutro jestem w chacie, to możeszz podjechać i posłucham tych stuków.
- ewangelista
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
- Lokalizacja: Wrocław
nie niestety z tych podzespolow wszystko jest ok... niestety bo jak by cos z tego padlo to bym wiedizal chociaz co wymienic. am panewka to nie jest napewno bo to inny stuk. to taki jak by dostawal lewe powietrze moze. ale nic nie znalezlismy z mechnaikiem... na zadnym wezu ani nic. a cebra stracila na mocy sadze to chocby po tym ze na 1 z gazu nawet zajaczka nie da rady zrobic. a kompresja i wszystko inne jest ok podobno... ;/ gazniki zawory regulowane wczoraj dla pewnosci. filterek tez nowy. czy byly do niej jakies blokady ? czy cos. na wysokich obrotach jest spoko tylko na niskich gorzej... pozdrawiam,.
... gdy zakladam kask inaczej patrze na swiat...
- kuba17
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 27/7/2008, 11:21
- Lokalizacja: okolice wrocka;)
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości