Zobacz wÄ…tek - WYBIERAMY MOTOCYKLE WSZECHCZASOW
NAS Analytics TAG

WYBIERAMY MOTOCYKLE WSZECHCZASOW

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

KTORY PROPONUJESZ NA MOTOCYKL WSZECHCZASOW???

Honda Gold Wing
1
1%
Suzuki SV
5
7%
Honda CBR
14
21%
Suzuki Hayabusa
6
9%
Kawasaki Ninja
12
18%
Zaden z powyzszych, jakies enduro
0
Brak głosów
Zaden z powyzszych, jakis piekny krazownik albo chopper
3
4%
Zakladajacy forum jest glupi - nie zaproponowal niczego konkretnego
26
39%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez barteckstreet » 16/12/2006, 17:40

O wiele ładniejsze od współczesnych benelli. 6 garków - wow
Obrazek
Avatar użytkownika
barteckstreet
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 20/11/2006, 21:16
Lokalizacja: Rawicz


Postprzez maverik » 17/12/2006, 01:58

Wombat napisał(a):lipa ankieta jak dla mnie bo kazdy sadzi co innego. a co roku wychodza motocykle ktore kasuja osiagami wszystko co znal do tej pory czlowiek...
Moze zrobic ankiete - konstrukcje o niepodwazalnym wkladzie w rozwoj motocykli albo cos w tym stylu tu juz bardziej by sie dalo zaszalec....

jak tak patrze po markach to motocyklem wszechczasow jak na razie jest tylko HD... bo co roku zmieniamy nasze japonczyki,,, wychodza nowe modele a stare paru - parunastoletnie odchodza w zapomnienie- jak dobre by nie byly... taka prawda. a HD nawet najstarszy jest jak dobre wino....


Honda CB 750, roczniki w oryginale z '69ego kosztuja tyle co nowe HD
Honda CBX 1000- 6 w rzedzie
Honda CBR - to ona 1sza przekroczyla 100 KM z 600, jesli sie myle poprawcie
Honda Vf- zaczelo sie V4
Yamaha RD - zaczelo sie YPVS, dalej stosowany jako EXUP
Yamaha V-max- chyba nie trzeba rozwijac
Kawasaki ZXR 750 - legenda sportu
Suzuki GSX-R olejak, street'owska legenda- tego silnika nigdy nie zakatujesz :]

to na szybko, tych przykladow wkladu japonii jest o wiele wiecej w historie motocyklizmu, HD dla mnie przy tym to pikus, psuja sie i tlukli w kolko to samo przez x lat, kiedy japonczycy mysleli co zrobic nowego, pozdr

Arkadiusz Tarnowski (Yamaha Fzx 1000 / Kawasaki GPX)
Studio aerografu / lakierowanie 694 150 895
Brwinów ul.Kępińska 64
ADM Motocykle www.adm-motocykle.pl
maverik
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/9/2006, 11:37

Postprzez MiÅ› » 17/12/2006, 12:28

1.Suzuki Hayabusa
2.Yamaha V-Max
3.Honda Goldwing
Avatar użytkownika
MiÅ›
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/11/2006, 16:41
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez johny916 » 18/12/2006, 15:38

jak dla mnie to są 2 moto wszechczasów pierwszy to ducati 888
a drugi to ducati 916... wszystkoi na temat...

no może jeszcze cb 750...


wszystko jestem w stanie załapać że nie ma ducata w ankiecie ale że nie ma tam cb to już przesada... przecież ten moto obrócił motocyklowy świat o 180* w latach 70... a tu sv... :wink: z całym szacunkiem dla włascicieli sv-ek
SUZI GSX600F | sorki za błedy ortograficzne!!! | | jesli chcesz założyć temat tego typu: "jaki moto na początek" powstrzymaj sie!!!! | popatrz najpierw tu: | about628.html
johny916
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 12/8/2006, 21:58
Lokalizacja: okolice nowego sÄ…cza

Postprzez Thrillco » 18/12/2006, 21:58

A ja własnie nie moge zrozumieć dlaczego nie ma Ducati 916 i MV Agusta...toć samo w sobie jest wielką niedoróbką tej ankiety:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Wombat » 19/12/2006, 18:16

maverik napisał(a):

to na szybko, tych przykladow wkladu japonii jest o wiele wiecej w historie motocyklizmu, HD dla mnie przy tym to pikus, psuja sie i tlukli w kolko to samo przez x lat, kiedy japonczycy mysleli co zrobic nowego, pozdr

Arkadiusz Tarnowski (Yamaha Fzx 1000 / Kawasaki GPX)
Studio aerografu / lakierowanie 694 150 895
Brwinów ul.Kępińska 64
ADM Motocykle www.adm-motocykle.pl


popatrz na pierwsze konstrukcje HD... gdzie byla japonia wtedy? w buszu bambusowym kolego.... zrzeszta to ciagle HD stanowi powazny i prezny ruch wszedzie na swiecie... to oni nadaja styl czy sie to komus podoba czy nie. Ja jezdze sam japonia.... ale technika to nie wszystko. i to samo powie ci kazdy wlasciciel HD, Ducati i jeszcze wielu kultowych marek... robionych w mniejszej ilosci egzemplarzy i mniej sztampowo.
pozdrawiam...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Thrillco » 19/12/2006, 23:29

evil napisał(a):
Thrillco napisał(a):A ja własnie nie moge zrozumieć dlaczego nie ma Ducati 916


ślepa cipa!!! :lol:


zamulony niedorozwój!!! :twisted:
HD nadaje styl...no w sumie jak spojrzeć na gixera czy ZX6R A.D.2007...taaaa...esencja stylu HD...normalnie unowocześnione sportstery :roll:
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez piotrek110187 » 20/12/2006, 09:55

dobra chlopaki, to zalozcie ankiete i sprobujcie cos pozniej w niej zmienic... Probowalem, chyba niemozliwe
piotrek110187
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6/11/2006, 13:35

Postprzez Thrillco » 20/12/2006, 09:58

po prostu nie wymieniłes motocykli które mają wieksze prawo do tytułu niż np. SVka czy Gold Wing...a kategoria...inny chopper to już jest poniżej wszelkiej krytyki...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Wombat » 20/12/2006, 12:06

Thrillco napisał(a):HD nadaje styl...no w sumie jak spojrzeć na gixera czy ZX6R A.D.2007...taaaa...esencja stylu HD...normalnie unowocześnione sportstery :roll:


Thrillco drogi; popatrz kiedy japonczycy zaczeli produkowac i kogo nasladowali. kopiowali rozwiazania z maszyn niemieckich, angielskich i amerykanskich.... Poznie j dopiero zaczeli pracowac nad wlasnymi technologiami - zreszta chwala im za to. i to mialem dokladnie na mysli.
co do HD.
nadaje styl... ciezko pownywac motocykle sportowe do motocykli typu custom...
zreszta jak pisza tacy kolesie jak Outlaw ze maja zacofane wlasciwosci jezdne i gowniana technike to jedyne co mi przychodzi do glowy to pytanie do delikwenta czy siedzial na V-rodzie.... Albo wogole co to znaczy zacofane... prawdziwy HD to nie ten co wyjezdza ze sklepu... a akcesoria do HD sa takie ze mozesz z niego zrobic co chcesz... od czegos ala Buell a skonczywszy na pompie do wody :D
Wiesz gixxer jest ladny czy kawa i nie polemizuje z tym - nowa i swieza stylistyka a i owszem masz tutaj racje... tylko ze za 20 lat ta japonia bedzie lezala na smietniku... a ten sam rocznik HD bedzie w czyichs rekach nadal jezdzil. i wiecie czy sie podoba czy nie - o gustach sie nie dyskutuje bo wiadomo... Do tego jeszce pozostaje pytanie o SV wymienione przez Thrillca. Czymze sobie zasluzyl ten model na miano motocykla wszechczasow? uwazam ze niczym po prostu. To ze jest relatywnie popularny i tani nie daje mu zadnej przewagi nad reszta. Predzej Goldwing. Stworzyl klase turystyczna i pokazal ze motocyklem mozna kulac rownie wygodnia jak samochodem. tu jestem za...

Kilka slow na temat triumpha jeszcze. Poza Dytona to nie wiem czy triumph cos soba reprezenruje (nie liczac starych klasycznych modeli ktore sa miodzio po prostu)... Jest niby Rocket.... ale opinia angoli ktorzy jezdza triumphem jest taka ze jakosc pozostawia wiele do zyczenia. zreszta jak ktos jest w londku prosze popatrzec co sie dzieje po sezonie z tymi motocyklami... slady rdzy nawet na kierownicy gdzie normalnie chrom jest gruby jak cholera. do tego kiepskie hamulce i kupa innych rzeczy... ehhh. Outlaw. najlepiej pisac opinie o sprzecie jakiego sie nie zna.
pozdrawiam
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Thrillco » 20/12/2006, 14:18

Pomijając ze Gold Wing nie był w tym temacie pierwszy a raczej Moto Guzzi, to ze japońce nie są wynalazcami tylko ulepszaczami i że jest jeszcze kilka innych Triumphuw poza Rocketem i Daytoną...no i jeszcze tak wspominając że V-Rod ma silnik od niemców...konkretnie od Porsche a nad jego wyglądem pracowali głównie designerzy nie związani z USA...no to poza tym we wszystkim się z Tobą Wombat zgodzę:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Thrillco » 20/12/2006, 20:54

tylko że jak porsche wsadziło tam swoje łapki to rzeczywiście mozna było to wreszcie nazwać silnikiem a nie jednostką do szkolenia ekip remontowych a w dziale projektowym H-D nie siedzą takie typowe amerykance tylko designerzy albo z europy albo kształceni w europie:)A Mr. DAvidson...no cóż...czego się nie robi dla marketingu:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Thrillco » 21/12/2006, 09:50

do końca nikt nie mas racji...ale masz racje...w dupie z tym:) Jedno jest pewne-H-D był , jest i bedzie zawsze najstarszą marką motocykli na swiecie...nawet technologicznie;)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Wombat » 21/12/2006, 13:21

Thrillco napisał(a):Pomijając ze Gold Wing nie był w tym temacie pierwszy a raczej Moto Guzzi, to ze japońce nie są wynalazcami tylko ulepszaczami no i jeszcze tak wspominając że V-Rod ma silnik od niemców...konkretnie od Porsche a nad jego wyglądem pracowali głównie designerzy nie związani z USA...no to poza tym we wszystkim się z Tobą Wombat zgodzę:)


No to gratuluje umiejetnosci czytania.... bo napisalem ze Gold Wing stworzyl klase a nie byl pierwszym, nie napisalem ze sa wynalazcami ale wrecz wyraznie z tekstu wynika ze na poczatku kopiowali technologie hehe zanim zaczeli pracowac nad wlasnymi a skonczywszy na tym ze o silniku Vroda i jego designie tez niewiele wiesz.
Gratuluje Thrillco. jedyne co potrafisz na forum to dosyranie innym. Bo jest roznica pomiedzy wiedziec gdzie dzwonia a wiedza kto i czym dzwoni.... nastepnym razem pomysl trzy razy i 33 razy sprawdz w ksiazce po czym 333 razy poczytaj innych zanim klikniesz "wyslij". To taka przyjacielska rada. po co z siebie robic błazna publicznie.

Outlaw - pax... Jak Twincama zabudujesz w lepsza rame i dasz mu porzadne zawiasy to niejednym zdziwi. ale generalnie masz racje w stosunku do starych modeli ktore opuszczaly fabryke HD... wiele im brakowalo. Ale jak juz wspomnialem.. jest to tylko baza pod prawdziwego HD... no i druga sprawa. Ludzie czasem szukaja czegos co sie wyraznie wycofa w stosunku do tego co sie robi wspolczesnie... nie tylko w stylu ale takze w technologi... Przykladem jest Honda Shadow ktora pierwotnie miala porzadny bezwibracyjny silnik, chodzila gladko i elegancko.... ale ludzie szukali czegos "brutalniejszego" wiec aero... juz trzesly tak samo jak HD... po prostu taki wymog rynku. Zreszta pytanie do kogo adresowane sa wspolczesnie robione motocykle, ktore wygladaja jak latka 75-85, z gaznikiem i minimalna iloscia elektroniki? Dla kazdego cos milego. :D. a w zwiazku ze starymi triumphami tez sie zgodze. klasyk to klasyk... to zawsze jest dobre. kiedys sie inaczej maszyny robilo. dopieszczalo. nie tak jak teraz. I to jest fakt.
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Thrillco » 21/12/2006, 15:09

popatrz jakiś ty madry...szkoda tylko że wymysliłes aktualnie robione motocykle na gaźnik-to wyklucza niestety norma Euro 3, która w wolnym tłumaczeniu oznacza-baj gaźniku. I jeszcze coś-gdzieś ty poparł czy choć pokazał tę swą wielką i nieskończoną wiedzę odnosnie H-D?? Nigdzie...czytasz tylko jakieś gazetki sprzed 10 lat i udajesz mądrego...kolego...i tez proponuję udac się na kurs czytania ze zrozumieniem bojapońce do dziś nie są wynalazcami...nadal tylko ulepszają.
A Goldas nie stworzył żadnej klasy..stowrzyła ją właśnie Moto Guzzi, która swój turystyczny model sprzedawała w krociach i to przez kupę lat...tylko że wtedy jeszcze nie wydawano gazet, z których czerpiesz swoją wiedzę. Goldas to tylko wysoce rozwinięta evolucja motocykjla turystycznego, który z resztą na początku swojej kariery sprawiał Hondzie więcej problemów niż chwały.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Wombat » 21/12/2006, 22:15

jestes pusty jak gwizdek ormowca heheheheheheh. :D:D:D
po co pisac wiecej.
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Thrillco » 21/12/2006, 23:20

zgadza sie..po co pisać więcej jak się wie tyle co zje...a że sie g... je to i g... sie wie nie...cóż..całe szczęście ze ty jestes pełny... jak kanał ściekowy...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê