Cbr f3 problem.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Cbr f3 problem.
Siema, mam problem tzn wyjechalem sobie pocwiczyc jazde na gumie i probowalem strzelac z sprzegla wszystko szlo ok, az za ktoryms razem zauwazylem jakby mi sprzeglo ciaglo, tzn obroty ida do gory a motor nie jedzie tak jak ma jechac przyspiesza jak skuter cos podobnego, i tak mysle ze tarcze mi sie chyba slizgaja, co wy o tym sadzicie? co to moze byc? wczesniej probowalem tez i wszystko bylo ok nawet z gazu bez sprzegla szlo a pozniej juz nawet z gazu mi sie chyba tarcze slizgaly bo slabo szedl. Pomozcie. dzieki
- plyta06
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 7/4/2009, 13:56
honda to honda nie psuje sie....... mozliwe ze jak ja przprosisz za takie traktowanie znowu bedzie jak nowa;)
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
No spalił sprzęgło przecież, nawet nie ma o czym mówić.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
no dobra załóżmy ze splailem to sprzeglo, czyli do wymiany bylyby tarcze tak? ogladalem juz na allegro koszt rzedu 150zl, a wymiana orientuje sie ktos moze jak to wyglada, daloby rade samemu czy raczej lepiej samemu tam nie kombinowac i do serwisu pojechac i koszt mniej wiecej jak szacujecie?
- plyta06
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 7/4/2009, 13:56
To, ze spaliles sprzeglo to sa moje przypuszczenia, ale na 90% tak wlasnie sie stalo. Nie wiadomo czy do wymiany sa tylko tarcze, czy zdazyles takze przypalic przekladki. Wymiana tarcz sprzeglowych nie jest rzecza super skomplikowana, ale wymaga posiadania specjalnych narzedzi - przynajmniej klucza dynamometrycznego, czasu i cierpliowści. Nie mniej jednak w serwisie koszt wymiany to okolo 100 zł.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
1. Sprawdź luz na lincze sprzęgła - powinien wynosić 2-3 mm.
2. Jak wymieniać to tylko kpl: tarcze, przekładki + sprężyny-a masz wtedy 100% pewność że dłużej polatasz.
3. Naucz się stawiać na koło (jak już musisz) z gazu, idzie spokojnie i można nawet ładny pion złapać.
4. Motocykl służy do jazdy na 2-ch kołach.
2. Jak wymieniać to tylko kpl: tarcze, przekładki + sprężyny-a masz wtedy 100% pewność że dłużej polatasz.
3. Naucz się stawiać na koło (jak już musisz) z gazu, idzie spokojnie i można nawet ładny pion złapać.
4. Motocykl służy do jazdy na 2-ch kołach.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
no wlasnie uczylem sie na poczatku z gazu i tak sobie mi to wychodzilo a wlasnie na scigacz.pl znalazlem takie artykuly o lataniu na kole i tam napisali ze z sprzegla duzo lepiej wchodzi to sprobowalem ale dlugo nie pojezdzilem no coz dzieki chlopaki za pomoc
- plyta06
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 7/4/2009, 13:56
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość