2T czy 4T
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
To, że cbr jest taka mała, uważam za jej zaletę, ujawnianą w miejskich warunkach. Potrzebowałem właśnie takiego mikrościgacza. No cóż, Honda nie chciała spuścić z ceny...
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Jak kiedys koles postawilem kolo mojej bylej NSRki CBRke 125 to sie zalamalem. Na zdjeciach moto wygladalo bardzo fajnie a na zywo ? :O Normalnie wygladalo jak Simson
Opony bardzo waskie bak tez zreszta wszystko ogolnie taka jak zabaweczka ;p
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Konio napisał(a):Jak kiedys koles postawilem kolo mojej bylej NSRki CBRke 125 to sie zalamalem. Na zdjeciach moto wygladalo bardzo fajnie a na zywo ? :O Normalnie wygladalo jak SimsonOpony bardzo waskie bak tez zreszta wszystko ogolnie taka jak zabaweczka ;p
czuje sie lekko obrazony
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
Mój kolega jeździł Simsonem do 50 roku życia. Uważaj do czego się przyzwyczajasz, bo może być to związek na długie lata...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
hehe ostatnio się przymierzałem do NSR ki i nawet nia troche jeździłem ale czułem że jest o minimum za mała bo niestety mam 187cm wzrostu. Ale jakos się przyzwyczaję do niej i będę hulał ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
-
driver92 - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
- Lokalizacja: Marki k.Warszawy
Moim zdaniem jeżeli chodzi o motocross to bardziej się opłaca 2t chociaż to też zależy.
4T to bardzo dobry wybór do jazdy turystycznej gdyż mało pali a na dodatek nie musimy go tak bardzo kręcic jak w terenie, więc długo pochodzi.
2T natomiast to bardzo dobry motor do dosłownego katowania, robisz remoncik za 1,1k zł lub trochę więcej i motor znowu nadaje się do jazdy a w przypadku 4T 3-4 tyś ;] no i w 2t remont zrobisz nawet sam, nie ma żadnych zaworów ( oprócz wydechowego który jest w większosci wypadków bezawaryjny.
Reasumując, 4T do turystyki, 2T do Motocrossu/katowania
4T to bardzo dobry wybór do jazdy turystycznej gdyż mało pali a na dodatek nie musimy go tak bardzo kręcic jak w terenie, więc długo pochodzi.
2T natomiast to bardzo dobry motor do dosłownego katowania, robisz remoncik za 1,1k zł lub trochę więcej i motor znowu nadaje się do jazdy a w przypadku 4T 3-4 tyś ;] no i w 2t remont zrobisz nawet sam, nie ma żadnych zaworów ( oprócz wydechowego który jest w większosci wypadków bezawaryjny.
Reasumując, 4T do turystyki, 2T do Motocrossu/katowania
XL 125 Varadero
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
to chyba bedzie dobry temat, nie bede zakladac drugiego. czym sie rozni 4T od 2T nie chodzi mi o osiagi, spalanie, dzwiek, itp. tylko o to jak one pracuja, i czemu sie tak nazywaja? slyszalem ze to jest tak, ze w 2-suwie jest jedna praca na jeden obrót tłoka, a w 4-suwie jedna praca wychodzi na 2 obroty, moze ktos wytlumaczyc jak to jest dokladnie?
Ogar 900R > NSR 125 > CBR 600 F3 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
norecqi - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/11/2008, 15:59
- Lokalizacja: Okolice Wawy.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
jezeli chodzi o 125 to najlepiej 2 suw bo ma wieksza moc ..... co do tej cbr125 to bardzo mala jest ... ja osobiscie polecam yamahe yzf r125 ( pomimo tego ze to 4t) ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kubix162 - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 20/1/2009, 19:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości