yamaha tzr 125 prośba o pomoc
Posty: 20
• Strona 1 z 1
yamaha tzr 125 prośba o pomoc
witam
yamaha pali nie zalewa jej na pierwszym biegu oraz drugim (do 6 tys) wszystko działa w porządku , problem zaczyna się od tych 6 tys obr
dokręca się maksymalnie do 8 tys na każdym wyższym biegu dalej ją muli ,
czy to problem z gaźnikiem czy może coś innego, jak go wyregulować lub co z tym zrobić , motor stał przez całą zimę i nie przypominam sobie tego problemu przed przerwą zimową
ps ypvs jest ustawiony prawidłowo
rocznik moto to 89
więc jeśli ma ktoś jakieś propozycje rozwiązania problemu proszę o pomoc
yamaha pali nie zalewa jej na pierwszym biegu oraz drugim (do 6 tys) wszystko działa w porządku , problem zaczyna się od tych 6 tys obr
dokręca się maksymalnie do 8 tys na każdym wyższym biegu dalej ją muli ,
czy to problem z gaźnikiem czy może coś innego, jak go wyregulować lub co z tym zrobić , motor stał przez całą zimę i nie przypominam sobie tego problemu przed przerwą zimową
ps ypvs jest ustawiony prawidłowo
rocznik moto to 89
więc jeśli ma ktoś jakieś propozycje rozwiązania problemu proszę o pomoc
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
to już sprawdzałem ale dzięki ,
bardziej interesuje mnie czy to może być wina gaźnika bo nie wiem czy jest sens się nim bawić czy nic mi to nie da
bardziej interesuje mnie czy to może być wina gaźnika bo nie wiem czy jest sens się nim bawić czy nic mi to nie da
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
dokladnie to cos takiego http://www.allegro.pl/item602944973_gaz ... okini.html
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
przeczyść gaźnik, spróbuj go dobrze ustawić... może za dużo benzyny dostaje...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
ok to moze skoro ten problem rozwiązany to mi może ktoś podpowie... odebrałem od mechanika niedawno moto i zmieniałem tłok na Wossnera.. teraz mam pytanko jak go prawidłowo dotrzeć?? (nie mam nicasylu)
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
co to tego to jest sporny temat jedni uważają ze należny go wypiłować np na torze
ale jeśli maszyna jest starsza to radze nie próbować
osobiście docierałem tłok jeżdżąc spokojnie do 8 tys obrotów odłączyłem przy tym dozownik oleju i sam przygotowywałem mieszankę w stosunku 35 do 1 moze nawet pomiędzy 35 a 40 do 1
i wszystko pięknie mi chodzi
ale jeśli maszyna jest starsza to radze nie próbować
osobiście docierałem tłok jeżdżąc spokojnie do 8 tys obrotów odłączyłem przy tym dozownik oleju i sam przygotowywałem mieszankę w stosunku 35 do 1 moze nawet pomiędzy 35 a 40 do 1
i wszystko pięknie mi chodzi
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
no ja mam tak dozownik ustawiony ze na pewno bedzie wystarczająca ilość oleju(bo nawet troche chlapie z rury). mi mechanik mowił zeby starać sie jezdzic pomiedzy 8-9 Tys obr. a ile Ty zrobiłeś km jezdrzac tak do 8 tys obr?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
no ja też planuje zrobi c coś ok 300 km takiej spokojniejszej jazdy.. A powiedz mi czy u Ciebie też jak docierałeś było słychać jakies stuki w silniku gdy motor zchodził z obrotow..?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
tak.... ale juz zauwazyłem ze to coś zwiazane z docieraniem bo(chyba) coraz cichsze te stuki sa.. A jaki Ty tłok załozyłeś do Swojej??
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
ja wosnera z hartowanej stali polecam no i upewniÄ™ cie ze stuki od dotarcia bo tez mi siÄ™ coÅ› przypomina
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
no mam nadzieje.... bo kurcze musze przyznać ze troszke mnie to marwi..
A masz moze jakiś stary gaźnik do sprzedania (mogła by byc sama ta tylnia cześc co jest w niej ta srubka od mieszanki powietrza) albo nie wiesz czy ktoś nie ma?? Bo właściciel przedemną za bardzo ją wkręcił i do tego zrąbał jej główkę i nie mam jak jej ruszyc i moto nie chce bardzo chodzic na wolnych obrotach i duzo słabszy jest..
A masz moze jakiś stary gaźnik do sprzedania (mogła by byc sama ta tylnia cześc co jest w niej ta srubka od mieszanki powietrza) albo nie wiesz czy ktoś nie ma?? Bo właściciel przedemną za bardzo ją wkręcił i do tego zrąbał jej główkę i nie mam jak jej ruszyc i moto nie chce bardzo chodzic na wolnych obrotach i duzo słabszy jest..
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
nie mam nic takiego , ale poszukaj na necie widziałem kilka aukcji na allegro , ostatecznie można ją rozwiercić i wkręcić nowa pasującą jakąś ale można gwint przypadkiem popsuć
- longer1991-91
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40
też nad tym myslałem. ale kazda z tych srubek ma na koncu taki stozek ktory reguluje ten przepływ...i jak założe inną to tez moze nie pomoze.. ale nie wiem. bd dalej szukał
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
.......?? <- czas na zmiane
- Grzesiek467
- Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
- Lokalizacja: Tarnów
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości