Zobacz wątek - yamaha tzr 125 prośba o pomoc
NAS Analytics TAG

yamaha tzr 125 prośba o pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

yamaha tzr 125 prośba o pomoc

Postprzez longer1991-91 » 8/4/2009, 08:18

witam
yamaha pali nie zalewa jej na pierwszym biegu oraz drugim (do 6 tys) wszystko działa w porządku , problem zaczyna się od tych 6 tys obr
dokręca się maksymalnie do 8 tys na każdym wyższym biegu dalej ją muli ,
czy to problem z gaźnikiem czy może coś innego, jak go wyregulować lub co z tym zrobić , motor stał przez całą zimę i nie przypominam sobie tego problemu przed przerwą zimową

ps ypvs jest ustawiony prawidłowo
rocznik moto to 89

więc jeśli ma ktoś jakieś propozycje rozwiązania problemu proszę o pomoc
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40


Postprzez maciek.046 » 8/4/2009, 12:15

sprawdź blokade w dyfuzorze...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez longer1991-91 » 8/4/2009, 17:46

to już sprawdzałem :D ale dzięki ,
bardziej interesuje mnie czy to może być wina gaźnika bo nie wiem czy jest sens się nim bawić czy nic mi to nie da
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez maciek.046 » 8/4/2009, 20:59

gaźnik jaki masz? mikuni?
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez longer1991-91 » 8/4/2009, 21:57

tak mikuni
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez longer1991-91 » 8/4/2009, 21:58

longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez maciek.046 » 8/4/2009, 22:07

przeczyść gaźnik, spróbuj go dobrze ustawić... może za dużo benzyny dostaje...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez longer1991-91 » 9/4/2009, 18:24

a ma ktoś jeszcze jakieś inne pomysły ??
narazie nic nie pomaga ;/
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez longer1991-91 » 10/4/2009, 19:22

dobra dzięki sprawa rozwiązana
przyczyną okazał się być zabrudzony filtr powietrza
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez Grzesiek467 » 15/4/2009, 21:21

ok to moze skoro ten problem rozwiązany to mi może ktoś podpowie... odebrałem od mechanika niedawno moto i zmieniałem tłok na Wossnera.. teraz mam pytanko jak go prawidłowo dotrzeć?? (nie mam nicasylu) :lol:
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez longer1991-91 » 16/4/2009, 16:26

co to tego to jest sporny temat jedni uważają ze należny go wypiłować np na torze
ale jeśli maszyna jest starsza to radze nie próbować
osobiście docierałem tłok jeżdżąc spokojnie do 8 tys obrotów odłączyłem przy tym dozownik oleju i sam przygotowywałem mieszankę w stosunku 35 do 1 moze nawet pomiędzy 35 a 40 do 1
i wszystko pięknie mi chodzi
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez Grzesiek467 » 17/4/2009, 19:52

no ja mam tak dozownik ustawiony ze na pewno bedzie wystarczająca ilość oleju(bo nawet troche chlapie z rury). mi mechanik mowił zeby starać sie jezdzic pomiedzy 8-9 Tys obr. a ile Ty zrobiłeś km jezdrzac tak do 8 tys obr?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez longer1991-91 » 18/4/2009, 11:19

ja zrobilem gdzies koło 300- 400 km
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez Grzesiek467 » 19/4/2009, 10:32

no ja też planuje zrobi c coś ok 300 km takiej spokojniejszej jazdy.. A powiedz mi czy u Ciebie też jak docierałeś było słychać jakies stuki w silniku gdy motor zchodził z obrotow..?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez longer1991-91 » 19/4/2009, 11:43

oj tego nie pamiętam, a szlif cylindra tez robiłeś ??
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez Grzesiek467 » 21/4/2009, 15:24

tak.... ale juz zauwazyłem ze to coś zwiazane z docieraniem bo(chyba) coraz cichsze te stuki sa.. A jaki Ty tłok załozyłeś do Swojej??
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez longer1991-91 » 21/4/2009, 19:11

ja wosnera z hartowanej stali polecam no i upewniÄ™ cie ze stuki od dotarcia bo tez mi siÄ™ coÅ› przypomina
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez Grzesiek467 » 22/4/2009, 15:43

no mam nadzieje.... bo kurcze musze przyznać ze troszke mnie to marwi..
A masz moze jakiś stary gaźnik do sprzedania (mogła by byc sama ta tylnia cześc co jest w niej ta srubka od mieszanki powietrza) albo nie wiesz czy ktoś nie ma?? Bo właściciel przedemną za bardzo ją wkręcił i do tego zrąbał jej główkę i nie mam jak jej ruszyc i moto nie chce bardzo chodzic na wolnych obrotach i duzo słabszy jest..
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez longer1991-91 » 22/4/2009, 19:04

nie mam nic takiego , ale poszukaj na necie widziałem kilka aukcji na allegro , ostatecznie można ją rozwiercić i wkręcić nowa pasującą jakąś ale można gwint przypadkiem popsuć
longer1991-91
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6/4/2009, 20:40

Postprzez Grzesiek467 » 22/4/2009, 20:44

też nad tym myslałem. ale kazda z tych srubek ma na koncu taki stozek ktory reguluje ten przepływ...i jak założe inną to tez moze nie pomoze.. ale nie wiem. bd dalej szukał :?
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê