Zobacz wątek - WSK 125 brak iskry
NAS Analytics TAG

WSK 125 brak iskry

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

WSK 125 brak iskry

Postprzez Artus2005 » 7/4/2009, 21:03

Witam, panowie mam problem z moja wsk 125 mianowicie pewnego razu jezdziłem nia sobie chodziła elegancko az nagle zgasła i nie zapaliła spowrotem az do dnia dzisejszego. rozebrałem cały iskrownik potem go złożyłem kupiłem nowa cewke zapłonowa,platynki,kondensator,i wczoraj magneto uzywane ale dobre i dalej nic jak kopie to na swiecy nie ma iskry wogule na zadnej ale jak dotkne kabla WN to leciutki pradzik jest aa jak dotkne jedna reka kabla WN a druga np raczki od sprzegła do kopie mocno co to moze byc? pozdro
Artus2005
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48


Postprzez Artus2005 » 7/4/2009, 21:05

Acha i teraz mam tylko 1 cewke (zapłonowa) to chyba nie przeszkadza.
Artus2005
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48


Postprzez reeich » 7/4/2009, 21:27

WSKA ma tylko jedna zaplonowa reszto to oswietlenie wiec powinno działac !kondensator+cewka do przerywacza i musi działac !sprawdz przerwe na plantynkach i czy sie otwieraj 2-3mm przed martwym punktem czyli miejscem w ktorym tlok jest na samej gorze !powodem slabej iskry moze byc za mala przerwa albo kondenstor!
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez Artus2005 » 7/4/2009, 21:35

"WSKA ma tylko jedna zaplonowa reszto to oswietlenie" wiem ale mi chodziło o to że te 2 swietlne wyciagłem i tą od ładowania aku tez został tylko kondensator,platynki i cewka zapłonowa i wszystko jest nowe wiec nie mam pojecia czego nie chodzi. przerwa jest dobra na platynkach,kabel od cewki i kondensatora jest podłaczony do platynek podkładki izolaycyjne sa na młoteczu wiec nie mam pojecia co jej jest mecze sie z nia juz chyba z 6 miesiecy i nic
Artus2005
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48

Postprzez reeich » 7/4/2009, 21:58

jak masz miernik to sprawdz czy aby napewno przerywacz jest odizolowany od reszty iskrownika!pozniej jeszcze zmien kabel wysokiego napiecia !a i jeszcze jedno kondensator musi byc dobrze przykrecony mi to jednak wyglada na kondensator mimo tego ze jest nowy moze byc uszkodzony !
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez tejko » 7/4/2009, 22:19

kolego sprawdz magneto... ja mialem tak samo w swojej a to sie okazalo ze to jednak to... Tez wkladalem inne niby "dobre" i dalej nic Przez taka drobnostke sprzedalem ja za grosze bo nie mialem do niej wiecej sily...

wez pod uwage to ze mialem taki sam problem!!! (dotykalem kablem WN do cylindra to lekka iskra byla a zapalic nie chcial...)

a co do zepsutego kondensatora to watpie poniewaz iskra by byla tylko ze by sie iskrzylo na platynkach....(nie wiem jak w tym motorze ale w innych jest tak ze sie iskrzy)
tejko
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 9/2/2009, 19:38

Postprzez reeich » 8/4/2009, 08:05

tejko moze masz racje z tym magnetem ale ja w swojej karierze z tymi magetowcami sie troche bawilem i nigdy nie spotkalem sie z czyms takim ja zepsute magneto :(
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez Artus2005 » 8/4/2009, 16:56

miernika niestety nie posiadam ale od kumpla moge pożyczyc ale i tak nie wiem jak to sprawdzic a jesli chodzi o te platynki to odizolowany ma być młoteczek od kowadełka czy kowadełko od stojanu ?? i dzieki chłopaki ze pomagacie pozdro
Artus2005
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48

Postprzez Artus2005 » 8/4/2009, 16:58

acha a koło zamachowe można jakos w domu sprawdzić czy raczej nie da rady ??
Artus2005
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48

Postprzez reeich » 8/4/2009, 19:42

http://img154.imageshack.us/my.php?image=596629427.jpg
jak platynki sa rozwarte to nie powinno byc polaczenie pomiedzy 1 a stojanem !
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez firma_90 » 8/4/2009, 21:33

A sprawdzałeś kolego fajke i przewód idący od świecy ?? a co do tej przerwy to powinna wynosić między 0.2 ... 0.3 mm.
Pal gumę, ale miej serce...
firma_90
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/4/2009, 20:03
Lokalizacja: Łomża/Zambrów/Białystok

Postprzez Artus2005 » 9/4/2009, 10:59

acha to zaraz ide po miernik i bede sprawdzał a co do fajki i kabla WN to sa dobre. i mam jeszcze jedno pytanie czy mimo to że cewka zapłonowa jest nowa to może być uszkodzona to czy mozna jakos podłaczc 2 cewki swietlne zeby dawały iskre ??
Artus2005
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17/7/2008, 19:48

Postprzez reeich » 9/4/2009, 14:17

nie mozna bo sa to 2 inne cewki !
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez reeich » 9/4/2009, 14:18

moze byc uszkodzona !a co do swietlnej i zaplonowej to nie mozna bo ta 2 rozne cewki !
Avatar użytkownika
reeich
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 18:45
Lokalizacja: Bąków

Postprzez firma_90 » 10/4/2009, 14:49

Może wał się skręcił, jeżeli tłok jest w górnym zwrotnym położeniu to klin który trzyma koło magnesowe musi być na tym samym poziomie co klin trzyma małą zębatkę od strony kosza sprzęgłowego. Czyli musisz odkręcić lewą stronę pokrywy sprzęgła i porównać czy kliny sa na jednym poziomie, np u dołu z jednej i drugiej strony. Czy te 3 izolatorki które wystają z prawej strony obudowy są całe, nie popękane i maja podkładki izolacyjne. Przewody dochodzące do przerywacza czy jest izolacja plastikowa i zachowana kolejność podłączenia przewodów. Czy koło magnesowe nie obciera o jakąś cewkę lub obudowę- (zero) stuków.. Przy uszkodzonym kondesatorze iskra będzie, ale blado niebieska. Możliwości jest wiele jak wiesz..
Pal gumę, ale miej serce...
firma_90
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/4/2009, 20:03
Lokalizacja: Łomża/Zambrów/Białystok



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości




na gr