Tuning Kawasaki KX 80 1992
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Tuning Kawasaki KX 80 1992
http://img150.imageshack.us/my.php?imag ... akidd3.jpg
Oto moje niedawno zakupione kawasaki.
Ma ponoć 15 km i 6 biegów.
Ale chciałbym podwyźszyćjego moc.Rzecz w tym że nie chcęzmieniać nic w silniku tylk otakie rzeczy jak:Filtr,sportowy tłumik itp.
http://moto.allegro.pl/item140452129_fi ... s_moc.html
Czy taki filtr warto kupić?I czy naprawdę zmienia on trochę głos?
Oto moje niedawno zakupione kawasaki.
Ma ponoć 15 km i 6 biegów.
Ale chciałbym podwyźszyćjego moc.Rzecz w tym że nie chcęzmieniać nic w silniku tylk otakie rzeczy jak:Filtr,sportowy tłumik itp.
http://moto.allegro.pl/item140452129_fi ... s_moc.html
Czy taki filtr warto kupić?I czy naprawdę zmienia on trochę głos?
- modeusz
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:09
Re: Tuning Kawasaki KX 80 1992
[quote="modeusz"]
Ale chciałbym podwyźszyćjego moc.Rzecz w tym że nie chcęzmieniać nic w silniku tylk otakie rzeczy jak:Filtr,sportowy tłumik itp.
quote]
chcesz prawdziwego tunningu bez grzebania w silniku i zeby jeszcze efekt byl wspolmierny do kosztow to sprzedaj to i kup 125, 250 jak malo 500 itd... nie wiem po co ludzie pchaja kupe kasy w jakikolwiek tunning (jesli jest to w rozsadnych granicach albo ma inne uzasadnienie typu; kocham ten motocykl i nie chce innego - to rozumiem) jesli z reguly w tej cenie + cena porzedniego moto, mozna kupic lepsze moto i efekt bedzie niewspolmiernie lepszy niz efekt jakiegokolwiek tunningu.... albo jesli juz zmienic silnik na wiekszy - typowa przekladka - to najlepszy tunning wg mnie. jak chcecie tuningu to kupujcie sprzet ktory sie nadaja do tuningu. a nie najtansza padake w ktora ile sie nie wlozy kasy to i tak padaka zostanie. jesli kupuje male moto - to w jakims celu; z reguly aby sie pomeczyc rok np nauczyc sie jezdzic a pozniej je sprzedac i kupic cos porzadniejszego... poco topic kase? chyba ze sie spi na niej i juz naprawde nie ma co z nia zrobic
pozdr moich antyfanow i szpicera tez buahah
Ale chciałbym podwyźszyćjego moc.Rzecz w tym że nie chcęzmieniać nic w silniku tylk otakie rzeczy jak:Filtr,sportowy tłumik itp.
quote]
chcesz prawdziwego tunningu bez grzebania w silniku i zeby jeszcze efekt byl wspolmierny do kosztow to sprzedaj to i kup 125, 250 jak malo 500 itd... nie wiem po co ludzie pchaja kupe kasy w jakikolwiek tunning (jesli jest to w rozsadnych granicach albo ma inne uzasadnienie typu; kocham ten motocykl i nie chce innego - to rozumiem) jesli z reguly w tej cenie + cena porzedniego moto, mozna kupic lepsze moto i efekt bedzie niewspolmiernie lepszy niz efekt jakiegokolwiek tunningu.... albo jesli juz zmienic silnik na wiekszy - typowa przekladka - to najlepszy tunning wg mnie. jak chcecie tuningu to kupujcie sprzet ktory sie nadaja do tuningu. a nie najtansza padake w ktora ile sie nie wlozy kasy to i tak padaka zostanie. jesli kupuje male moto - to w jakims celu; z reguly aby sie pomeczyc rok np nauczyc sie jezdzic a pozniej je sprzedac i kupic cos porzadniejszego... poco topic kase? chyba ze sie spi na niej i juz naprawde nie ma co z nia zrobic
pozdr moich antyfanow i szpicera tez buahah
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
hmmm nie wiem jak dokładnie jest rozwiązany dolot powietrza w Twoim motorku, ale ja bym takiego filtra nie kupywał. taki Filtr spowoduje tylko to że będzie miał silnik łatwiej zaciągnąć powietrze, a to w przypadku dwusuwu nie jest zbyt dobre. Wiesz na końcu da to taki efekt jakbyś poprostu ściągnął filtr powietrza z gaźnika, a wtedy jak pewnie już zauważyłeś moc motoru troche spada. Acha jeszcze dostaniesz taki efekt że z tym filtrem powietrza będzie Ci głośniej chodzić, będzie bardziej warczał, no chyba że chcesz takiego efektu.
Jak już chcesz coś takiego sobie zakładać, to tylko jakiejś dobrej firmy tuningowej (np. K&N ) i to model dedykowany do Twojego silnika, bo tak to tylko sobie pogorszysz osiągi, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego
Jak już chcesz coś takiego sobie zakładać, to tylko jakiejś dobrej firmy tuningowej (np. K&N ) i to model dedykowany do Twojego silnika, bo tak to tylko sobie pogorszysz osiągi, jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
u mnie w miescie mozna filtry KN zamowic jesli ich nie ma na polce w kazdym wlasciwie sklepie motocyklowym... moze z wyjatkiem jednego... niewazne
mozna w necie, jest masa cala sklepow internetowych os klepu scigacza poczawszy a na nie wiem czym skonczywszy....
z tlumikiem to sie najpierw sam siebie zapytaj czy warto... czy to ci da tyle ze warto w niego tyle kasy wladowac.... nikt ci nie doradzi bo np ja powiem ze nie a iny powie ze tak i nie bedziesz za chiny wiedzial kogo sluchac taka prawda.... wybor nalezy i tak do ciebie. podlub w necie i poszukaj opinie na temat ile wymiernych rzeczy daje zmiana tego tlumika a wtedy sam sobie latwo i szybko odpowiesz czy jest to ci potrzebne...
mozna w necie, jest masa cala sklepow internetowych os klepu scigacza poczawszy a na nie wiem czym skonczywszy....
z tlumikiem to sie najpierw sam siebie zapytaj czy warto... czy to ci da tyle ze warto w niego tyle kasy wladowac.... nikt ci nie doradzi bo np ja powiem ze nie a iny powie ze tak i nie bedziesz za chiny wiedzial kogo sluchac taka prawda.... wybor nalezy i tak do ciebie. podlub w necie i poszukaj opinie na temat ile wymiernych rzeczy daje zmiana tego tlumika a wtedy sam sobie latwo i szybko odpowiesz czy jest to ci potrzebne...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości