[Aktualności] Yamaha wprowadzi oszczędniejsze silniki
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Yamaha wprowadzi oszczędniejsze silniki
Dyskusja na temat: Yamaha wprowadzi oszczędniejsze silniki?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha wprowadzi oszczędniejsze silniki?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha wprowadzi oszczędniejsze silniki?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>BunnyKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.Komentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>
<br><hr>k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami<br><hr>ŻywiecKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami<br><hr>ŻywiecKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Albo najlepeij kup skuter 250 ccm, palący 4-5 litrów <br><hr>wKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami<br><hr>Żywiec<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja temu Panu polecam YBR125 ,o mocy nie mówmy bo go ona nie interesuje ale jest wystarczająca do wyprzedzania autobusów w ruchu miejskim ,sprzęt jeżdzi ponad 100 km/h,ale za to spalanie na poziomie 2,5L wiec go na pewno zadowoli ,ale za przeproszeniem niech się odwali do R1 itp.bo te sprzęty nie są przewidziane dla idiotów od "ecodrivingu" czy jak to nazywają.<br><hr>quaziKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami<br><hr>Żywiec<br>Komentatorzy napisał(a):Albo najlepeij kup skuter 250 ccm, palący 4-5 litrów <br><hr>w<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wystarczyłyby 3 zestawy map zapłonu !! TAk jak w suzuki. Dajesz opcje zamiast 180 - 80 koni i pali Ci 2-3 litry mniej. ZERO filozofii !<br><hr>ElektronikKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
<br><hr>k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Taa, zmiana biegów przy 2500 obrotów i nie przekraczanie 3 tys. obrotów oraz nie otwieranie przepustnicy do końca Wtedy nawet R1 będzie palić 3 litry ;D<br><hr>wKomentatorzy napisał(a):Pewnie będzie to kosztem mocy i jakichś 15 kg dodatkowych oprzyrządzeń... <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):jakich oprzyrządzeń? Poza tym jeśli miałbym dostać R1 spalającą 5-6l/100 i mocy 140KM to czemu nie?<br><hr>Bunny<br>Komentatorzy napisał(a):Csii... nie mów tego głośno bo zaraz cie obskoczą ze 191 koni to niesamowita róznica w porównaniu do 192 bo ledwo jedzie itd.. ja jak najbardziej sie z toba zgadzam. litrówki DAWNO przekroczyly granice mocy ktora robi róznice w uzytkowaniu codziennym - a ilu z nas faktycznie jezdzi po torze? wiekszosc z maszyn sportowych tor widziała tylko w swoich prospektach reklamowych.
<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jak chcesz mieć mniej mocy to se kup 600ccm...a nie wyskakujesz takimi tekstami<br><hr>Żywiec<br>Komentatorzy napisał(a):Albo najlepeij kup skuter 250 ccm, palący 4-5 litrów <br><hr>w<br>Komentatorzy napisał(a):Ja temu Panu polecam YBR125 ,o mocy nie mówmy bo go ona nie interesuje ale jest wystarczająca do wyprzedzania autobusów w ruchu miejskim ,sprzęt jeżdzi ponad 100 km/h,ale za to spalanie na poziomie 2,5L wiec go na pewno zadowoli ,ale za przeproszeniem niech się odwali do R1 itp.bo te sprzęty nie są przewidziane dla idiotów od "ecodrivingu" czy jak to nazywają.<br><hr>quazi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości