Zobacz wątek - Wyższe obroty na zimnym silniku ?
NAS Analytics TAG

Wyższe obroty na zimnym silniku ?

i inne małe pojemności
_________

Wyższe obroty na zimnym silniku ?

Postprzez krzysieg » 2/3/2009, 09:47

witam

Czy to jest normalne że przez chwile po odpaleniu obroty są wyższe a później spadają ?
Nie mam obrotomierza ale tak orientacyjnie na zimnym silniku jest 2500 obrotów a jak się rozgrzeje to spada to najniższych na jakich silnik może chodzić czyli chyba ok 1000 i tak zostaje .

Jak ustawie niższe obroty to na zimnym są niskie ale po chwili zmniejszają się i zaczyna gasnąć .

Jeszcze taka ciekawostka jak dla mnie :)
Czemu obroty się zwiększają gdy zaczyna brakować benzyny ?
Wczoraj odpaliłem ale zapomniałem odkręcić kranika po chwili zaczął dziwnie chodzić na jakby wyższych obrotach , więc szybko odkręciłem .
Coś może się posypać jakby sam zgasł z braku benzyny ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez adam_89 » 2/3/2009, 13:24

Jeśli masz automatyczne ssanie to normalne. Silnik musi się nagrzać więc obroty przez jakiś czas są wyższe, po dojściu do odpowiedniej temperatury spadają to normalnego poziomu .
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez Landryss25 » 2/3/2009, 14:09

Na zimnym silniku w 2t to normalne że chodzi inaczej, obroty są większe. Jak się rozgrzeje to powinien chodzić normalnie.

A że jak zaczyna brakować paliwa to obroty rosną spowodowane jest tym że zmienia się na chwilę mieszanka podawana do cylindra (jest mniej paliwa w stosunku do powietrza).
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Mateusz149 » 2/3/2009, 17:02

To normalka :)
Tez tak mam w Aprili Rs.
Jaki to sprzet ?
Nic sie nie stanie, gdy nie odkrecisz paliwa, oprocz tego ze nie pojedziesz za daleko xd ;)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez krzysieg » 2/3/2009, 19:25

Sprzęt bardzo egzotyczny ten pod kreską :)
Jeszcze mam pytanie też dotyczące gaźnika , jest sens zmieniać dysze albo może podkręcić żeby więcej paliwa dostawał , to żenada żeby jechać pod górkę na 2 30km/h ....ale to już chyba taki urok większości 50-tek :?
Ma 21000 przebiegu i kompresja na pewno nie jest zła ale nie wiem czym to konkretnie sprawdzić ?

Ciężka duża rama robi swoje wygląda jak 125cm ale tylko wygląda..
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Kamilgostyn » 9/3/2009, 22:13

Odpowiedź prosta ;) Fizyka ;)
Kamilgostyn
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4/10/2008, 21:31
Lokalizacja: Gostyń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê