Wyższe obroty na zimnym silniku ?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Wyższe obroty na zimnym silniku ?
witam
Czy to jest normalne że przez chwile po odpaleniu obroty są wyższe a później spadają ?
Nie mam obrotomierza ale tak orientacyjnie na zimnym silniku jest 2500 obrotów a jak się rozgrzeje to spada to najniższych na jakich silnik może chodzić czyli chyba ok 1000 i tak zostaje .
Jak ustawie niższe obroty to na zimnym są niskie ale po chwili zmniejszają się i zaczyna gasnąć .
Jeszcze taka ciekawostka jak dla mnie
Czemu obroty się zwiększają gdy zaczyna brakować benzyny ?
Wczoraj odpaliłem ale zapomniałem odkręcić kranika po chwili zaczął dziwnie chodzić na jakby wyższych obrotach , więc szybko odkręciłem .
Coś może się posypać jakby sam zgasł z braku benzyny ?
Czy to jest normalne że przez chwile po odpaleniu obroty są wyższe a później spadają ?
Nie mam obrotomierza ale tak orientacyjnie na zimnym silniku jest 2500 obrotów a jak się rozgrzeje to spada to najniższych na jakich silnik może chodzić czyli chyba ok 1000 i tak zostaje .
Jak ustawie niższe obroty to na zimnym są niskie ale po chwili zmniejszają się i zaczyna gasnąć .
Jeszcze taka ciekawostka jak dla mnie
Czemu obroty się zwiększają gdy zaczyna brakować benzyny ?
Wczoraj odpaliłem ale zapomniałem odkręcić kranika po chwili zaczął dziwnie chodzić na jakby wyższych obrotach , więc szybko odkręciłem .
Coś może się posypać jakby sam zgasł z braku benzyny ?
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Na zimnym silniku w 2t to normalne że chodzi inaczej, obroty są większe. Jak się rozgrzeje to powinien chodzić normalnie.
A że jak zaczyna brakować paliwa to obroty rosną spowodowane jest tym że zmienia się na chwilę mieszanka podawana do cylindra (jest mniej paliwa w stosunku do powietrza).
A że jak zaczyna brakować paliwa to obroty rosną spowodowane jest tym że zmienia się na chwilę mieszanka podawana do cylindra (jest mniej paliwa w stosunku do powietrza).
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
To normalka
Tez tak mam w Aprili Rs.
Jaki to sprzet ?
Nic sie nie stanie, gdy nie odkrecisz paliwa, oprocz tego ze nie pojedziesz za daleko xd
Tez tak mam w Aprili Rs.
Jaki to sprzet ?
Nic sie nie stanie, gdy nie odkrecisz paliwa, oprocz tego ze nie pojedziesz za daleko xd
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Sprzęt bardzo egzotyczny ten pod kreską
Jeszcze mam pytanie też dotyczące gaźnika , jest sens zmieniać dysze albo może podkręcić żeby więcej paliwa dostawał , to żenada żeby jechać pod górkę na 2 30km/h ....ale to już chyba taki urok większości 50-tek
Ma 21000 przebiegu i kompresja na pewno nie jest zła ale nie wiem czym to konkretnie sprawdzić ?
Ciężka duża rama robi swoje wygląda jak 125cm ale tylko wygląda..
Jeszcze mam pytanie też dotyczące gaźnika , jest sens zmieniać dysze albo może podkręcić żeby więcej paliwa dostawał , to żenada żeby jechać pod górkę na 2 30km/h ....ale to już chyba taki urok większości 50-tek
Ma 21000 przebiegu i kompresja na pewno nie jest zła ale nie wiem czym to konkretnie sprawdzić ?
Ciężka duża rama robi swoje wygląda jak 125cm ale tylko wygląda..
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kamilgostyn
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/10/2008, 21:31
- Lokalizacja: Gostyń
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości