Zobacz wÄ…tek - Suzuki RF 600 nie pali na jeden gar
NAS Analytics TAG

Suzuki RF 600 nie pali na jeden gar

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki RF 600 nie pali na jeden gar

Postprzez fafciuk » 1/3/2009, 20:39

Witam kupilem w styczniu suzuki rf 600 94 r. Koles od ktorego go kupilem mowił ze sa swiece do wymiany bo nie pali na jeden gar, teraz jak sie zminila pogoda wymieniłem siwece NGk CR9E, ale jak sie okazalo to nie sa oryginalne japonskie swiece tylko jakas podroba. A wiec tak, motor pali na wszystkie 4 gary jak ma wyzsze obroty, jak chodzi na jalowym to albo zgasnie sam bez ssania, albo ledwo co klekocze z ssanie. Jak załapie to chodzi normalnie. Podczas jazdy jest oki normalnie sie rozpoedza wchodzi na obroty, ale jezeli zaczynam redukowac bieg i dojeżdzajac do skrzyzownia traci oborty nie rowno pracuje i gasnie , potem ciezko ja odpalic o ile odpali, Przepchamja pare dziesiac metrów i nowu zapali i jakos uda sie dojechac do domu. Wsadzilem 4 owe swiece i wyglada na to ze jedna padła pierwsza z prawej. Wsadziłem stara swiece i jest to samo, spr iskra jest. Jest jeszcze jeden problem poniewaz kabel z fajka od tej swiecy tzn ten 4 wychodzi z cewki On ten moj kolega wsadził go i wcisnąl po bokach dwie zapalki zeby nie wychodzil. Co moze byc pryczyna on mowi ze swieca padla choc byla nowa . Moze byc i to pomyslalem zeby kupic nowe platynowe swiece. Ewentualnie cos innego mechanika. na wolnych obrotach swieca nie chodzi dopieru jak wejdzie powyzej 3-4 tys obrotów zaczyna zalapac o ile załapie . Jak uwazacie ?
fafciuk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/12/2008, 11:10
Lokalizacja: Działdowo


Postprzez Kedar-88 » 1/3/2009, 23:45

posprawdzaj przewody czy nie mają przebicia, usadowienie przy tej cewnce, oczywiście jest coś nie tak skoro zapałkami przewód klinujecie, później oddaj go do czyszczenia i synchronizacji gaźników, tak na wszelki wypadek
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez maatiaas » 2/3/2009, 23:55

ja bym stawial na padniety aku bądź regulator napięcia, prądnica przy wyższych obrotach produkuje wystarczającą ilość prądu, a przy niskich moto ma za mały prąd i przerabia na garach...wiem o czym mówie bo sam miałem identyczne objawy podczas padniętego regulatora
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê