blokady senda
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
blokady senda
siema, kupiłem sobie derbi senda 2003r drd i jedzie mi około 80 czy mam jakieś jeszcze blokady a jeśli tak to gdzie
z góry dzienki pozdro
z góry dzienki pozdro
- shrek95
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 17/12/2008, 22:13
- Lokalizacja: kalisz
Moim zdaniem musisz nakleic naklejke mocy w okolice baku i bedzie po sprawie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Chcesz? Mam do sprzedania takowe naklejki wspomniane przez Simona. Duże które dają nawet do 5 dodatkowych km czyli jakieś 20-30km/h więcej i małe po 3km i do 20km/h.
Po taniości oddam bo już na swoim moto nie mam gdzie nakleić.
Jak coś to wal na PW.
Po taniości oddam bo już na swoim moto nie mam gdzie nakleić.
Jak coś to wal na PW.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
z dużej górki jedzie te 80km/h?
myślę że klasyczny sposób na zwiększenie pojemności poprzez odwrócenie tłoka powinien pomóc i rozbujać SONDĘ czy jak to się nazywa do jakiichś 150km/h
myślę że klasyczny sposób na zwiększenie pojemności poprzez odwrócenie tłoka powinien pomóc i rozbujać SONDĘ czy jak to się nazywa do jakiichś 150km/h
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
shrek95 napisał(a): z górki 80 to tój hiski skuter jedzie albo komarek
nie chiński tylko japoński
btw piankowy to twój ziomek?
Ostatnio edytowano 25/2/2009, 12:59 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Hehe kolega chyba nie zrozumiał ironii Ani też zasad ortografii. shrek95 po "****" wchodzisz na forum jak tematy zakładasz w złym dziale i nie korzystasz z opcji szukaj? Daj sensowne argumenty to może ci uwierzę
Landryss25 ile za naklejki? Ja mam już kilka przyklejonych i moja 50tka zamyka licznik.. (999 MPH) xD
Landryss25 ile za naklejki? Ja mam już kilka przyklejonych i moja 50tka zamyka licznik.. (999 MPH) xD
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Re: blokady senda
shrek95 napisał(a):siema, kupiłem sobie derbi senda 2003r drd i jedzie mi około 80 czy mam jakieś jeszcze blokady a jeśli tak to gdzie
z góry dzienki pozdro
A to Diesel czy Benzyna?? Bo jak Diesel, to magnetyzer musisz zamontować, a jak benzyna, to bez naklejki mocy się nie obędzie!
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
http://www.youtube.com/watch?v=dKigNAaCTSQ
szczeku zrób z sentą tak jak w tym filmiku, na pewno pomoże...
szczeku zrób z sentą tak jak w tym filmiku, na pewno pomoże...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Musisz sprawdzic czy nie masz takich "wloskow" na oponach bo one bardzo hamuja motor. Mozesz miec rowniez zblokowane klocki hamulcowe - za bardzo dolegaja
Pozdro niech szmoc bedzie z toba!
Pozdro niech szmoc bedzie z toba!
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Się nic nie znacie - trzeba obniżyć zawias - najlepiej spiłować sprężyny, doczepić sabłófer - jak się nie zmieści, to w przyczepce wozić, potem trzeba sportowy zderzak dołożyć i dopiero to da wzrost prentkości o 5 km/h. A to dopiero poczontek projektó. Potem dojdzie dolewanie nitro do palywa, ale to już hajer skól of jazda, więc wszystko po kolei.
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Hyahahahahahahaha .... jaki gaznik, przeciez jesli to diesel to wtrysk musi byc, pompowtrysk i nie ma bata tak nakreci go na odwroconym tloku ze hej ho poleci doslownie czysta jak nic, ze ełłany beda w lusterkach niknąc
Wogole to mozesz tez zmienic silnik. Jakbys wzial baterie jadrowa (np z bojki nawigacyjnej) wtenczas laczysz to na zespol akumulatorow. Bateria jadrowa niestety daje bardzo maly prad, wiec do jazdy w sumie styknie ale juz nie przyspieszy na elektryku. A tak , bateria nam laduje akumulatory zelowe a je mozemy obciazyc w impulsie 100 krotnie, podobnie jak silnik bezszczotkowy. Teoretycznie, stosujac sterowanie PWM dla takiego silnika, mozemy miec swietne osiagi jesli idzie o przyspieszanie i jednoczesnie podczas spokojnej jazdy doladowywac akumulatory z baterii jadrowej.
Jedyny problem jest taki, ze radzieckie baterie jadrowe waza po 30 kilo ale sie nadadza. Amerykanskie odpowiedniki nie dosc ze daja mniejszy prad to maja takze mocno nizsze napiecie, ale za to waza w granicach 3-5 kg sztuka, wiec mozna by je mostkowac.
Wogole to mozesz tez zmienic silnik. Jakbys wzial baterie jadrowa (np z bojki nawigacyjnej) wtenczas laczysz to na zespol akumulatorow. Bateria jadrowa niestety daje bardzo maly prad, wiec do jazdy w sumie styknie ale juz nie przyspieszy na elektryku. A tak , bateria nam laduje akumulatory zelowe a je mozemy obciazyc w impulsie 100 krotnie, podobnie jak silnik bezszczotkowy. Teoretycznie, stosujac sterowanie PWM dla takiego silnika, mozemy miec swietne osiagi jesli idzie o przyspieszanie i jednoczesnie podczas spokojnej jazdy doladowywac akumulatory z baterii jadrowej.
Jedyny problem jest taki, ze radzieckie baterie jadrowe waza po 30 kilo ale sie nadadza. Amerykanskie odpowiedniki nie dosc ze daja mniejszy prad to maja takze mocno nizsze napiecie, ale za to waza w granicach 3-5 kg sztuka, wiec mozna by je mostkowac.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Akuratnie nie, calkiem powaznie zastanawiam sie nad zrobieniem elektryka i jezdzeniu nim po miescie, jako badz co badz dyplomowany elektronik nieco poczytalem o takowych projektach i nawiazalem kontakt z ludzmi z usa ktorzy takich rzeczy uzywaja na codzien. (m.in news na scigaczu o HybrydTechnology).
Kiedys przypadkowo czytajac o aferach znalazlem informacje iz z bezobslugowych latarni morskich ktos zawinal baterie jadrowe. Baterie jadrowe? Zaczalem szukac i znalazlem zarowno informacje jak i schematy, zastosowanie etc. Generalnie jest to sprawa prosta jak budowa cepa - bateria wykonana jest z oslony i preta materialu radioaktywnego jednakze promieniowanie nie jest szkodliwe (nie te dlugosci fali). Poprzez termoparę, odbierane jest cieplo z pręta i zamieniane na energie elektryczna. Czas pracy takich baterii to okolo 20-40 lat. Stosowane sa powszechnie do zasilania satelit (np gdy baterie sloneczne nie sa doswietlane), w bojach morskich (radiolokacyjnych) i bezobslugowych latarniach morskich. Modele radzieckie byly produkowane nawet w wersjach 300-500 kilowych o dosc duzym pradzie znamionowym, jednakze powszechnie uzywa sie max 1 amperowych dajacych napiecie rzedu 8-16 V (w satelitach nawet nizsze).
Dla tego nie mozna uzyc takiego wynalazku do jazdy, ale mozna doladowywac akumulatorki zelowe - a one moga byc obciazane bardzo bardzo powyzej pradu znamionowego.
Charakterystyka silnika elektrycznego jest taka, ze moc zalezy od obrotow. Teoretycznie moc jest nieskonczona, praktycznie spala sie po prostu przewody. Ale silniki elektryczne maja sprawnosc rzedu 95 % spalinowe rzedu 30% dwusuwy wyzsza pod 50%. Wiec nawet stosunkowo malutki silniczek elektryczny moze generowac moc taka jak np 500cc w czterosuwie z tym ze wymaga cholernie duzo pradu glownie przy ruszaniu i przyspieszaniu, stad oszczedne sterowanie PWM (wypelnieniem sygnalu) a nie rezystancyjne jak w lokomotywach.
Elektryczny motorek robi 100 w 1,6 sek (R1 w 2,3) w teorii, nawet taki film zapodalem gdzies z testow elektrycznego torowego scigacza.
Problem jedynie z ladowaniem Wiec albo ogniwa wodorowe albo takowe baterie, albo ladowanie w nocy przez 12 godzin xD
Kiedys przypadkowo czytajac o aferach znalazlem informacje iz z bezobslugowych latarni morskich ktos zawinal baterie jadrowe. Baterie jadrowe? Zaczalem szukac i znalazlem zarowno informacje jak i schematy, zastosowanie etc. Generalnie jest to sprawa prosta jak budowa cepa - bateria wykonana jest z oslony i preta materialu radioaktywnego jednakze promieniowanie nie jest szkodliwe (nie te dlugosci fali). Poprzez termoparę, odbierane jest cieplo z pręta i zamieniane na energie elektryczna. Czas pracy takich baterii to okolo 20-40 lat. Stosowane sa powszechnie do zasilania satelit (np gdy baterie sloneczne nie sa doswietlane), w bojach morskich (radiolokacyjnych) i bezobslugowych latarniach morskich. Modele radzieckie byly produkowane nawet w wersjach 300-500 kilowych o dosc duzym pradzie znamionowym, jednakze powszechnie uzywa sie max 1 amperowych dajacych napiecie rzedu 8-16 V (w satelitach nawet nizsze).
Dla tego nie mozna uzyc takiego wynalazku do jazdy, ale mozna doladowywac akumulatorki zelowe - a one moga byc obciazane bardzo bardzo powyzej pradu znamionowego.
Charakterystyka silnika elektrycznego jest taka, ze moc zalezy od obrotow. Teoretycznie moc jest nieskonczona, praktycznie spala sie po prostu przewody. Ale silniki elektryczne maja sprawnosc rzedu 95 % spalinowe rzedu 30% dwusuwy wyzsza pod 50%. Wiec nawet stosunkowo malutki silniczek elektryczny moze generowac moc taka jak np 500cc w czterosuwie z tym ze wymaga cholernie duzo pradu glownie przy ruszaniu i przyspieszaniu, stad oszczedne sterowanie PWM (wypelnieniem sygnalu) a nie rezystancyjne jak w lokomotywach.
Elektryczny motorek robi 100 w 1,6 sek (R1 w 2,3) w teorii, nawet taki film zapodalem gdzies z testow elektrycznego torowego scigacza.
Problem jedynie z ladowaniem Wiec albo ogniwa wodorowe albo takowe baterie, albo ladowanie w nocy przez 12 godzin xD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Uuuu to widzę, że jesteś oblatany w temacie Tak to jest - powiedz coś mądrego wśród głupców a nazwą Cię idiotą Myślałem, że w pierwszym poście robisz sobie jaja, bo nic nie zrozumiałem Ale jak tak, to wyciągam swój zestaw małego majsterkowicza
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Szymon, wszystko dobrze, tylko nie zgodze się co do tego że dwusuwowe silniki mają większą sprawność od czterosuwów. Dwusuwowe mają większą moc, ale sprawność mniejszą.
Ogólnie teraz sprawność silników czterosuwowych jest już troche wieksza i sięga około 40%
są też silniki osiągające sprawność 80%, np okrętowe, z tym że tam wszystkie straty energi są wykorzystywane na ogrzewanie itp. Dlatego sprawność wychodzi taka duża.
Natomiast co do pojazdów hybrydowcyh z silnikami elektrycznymi i spalinowymi, to gówno prawda że są bardziej ekologiczne od zwykłych spalinowców. Prawda jest taka że recykling takiego pojazdu ma znacznie wyższy koszt.
Ogólnie teraz sprawność silników czterosuwowych jest już troche wieksza i sięga około 40%
są też silniki osiągające sprawność 80%, np okrętowe, z tym że tam wszystkie straty energi są wykorzystywane na ogrzewanie itp. Dlatego sprawność wychodzi taka duża.
Natomiast co do pojazdów hybrydowcyh z silnikami elektrycznymi i spalinowymi, to gówno prawda że są bardziej ekologiczne od zwykłych spalinowców. Prawda jest taka że recykling takiego pojazdu ma znacznie wyższy koszt.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości