Zobacz wątek - Gmole własnej roboty-czy są legalne?
NAS Analytics TAG

Gmole własnej roboty-czy są legalne?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Gmole własnej roboty-czy są legalne?

Postprzez krydka » 19/2/2009, 21:57

Witam!
Nie jestem pewien czy ten dział, więc jakby co to pokornie proszę o przeniesienie:)
Czy ktoś z was ma gmole wytworzone samodzielnie i czy nie miał jakiś nieprzyjemności związanych z brakiem homologacji? A właściwie to czy do gmoli (tak jak np. do haka holowniczego) potrzebna jest takowa homologacja?
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Postprzez kosta » 19/2/2009, 22:46

ja o niczym takim nie słyszałem
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA


Postprzez malyzck » 19/2/2009, 23:24

wydaje mi sie ze sa legalne, to nie jest element wymagajacy homologacji tak jak bys zmienial swiatla itp
malyzck
Bywalec
 
Posty: 512
Dołączył(a): 31/3/2008, 08:52
Lokalizacja: Kielce

Postprzez YZF R1 » 19/2/2009, 23:44

na pewno nie wymagają homologacji, ale gdy będą zrobione tak że stanowią zagrożenie lub mogą utrudnić prowadzenie pojazdu to na przeglądzie może to nie przejść.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Lukasiusclay » 20/2/2009, 01:26

Jak beda normalne chodz wytworzone samemu to problemu nie bedzie.
Avatar użytkownika
Lukasiusclay
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1/7/2008, 10:12

Postprzez krydka » 20/2/2009, 08:10

Dzieki za odpowiedź. Chcialem je zrobic na kształt oryginalnych wiec na pierwszy rzut oka powinny wyglądać jak nówki ze sklepu-mam taka nadzieje:)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez kosta » 20/2/2009, 11:32

to tak jak z klatką do moto nikt tego nie zabrania a policja chyba też za to nie gania :roll:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez SQ » 21/2/2009, 13:30

kupiłem gmole Givi. żadnych atestów, czy homologacji na nich nie ma, więc zapewne nie potrzebna.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Raczek_6 » 21/2/2009, 22:37

Jak montowałem gmole zakupione w Larssonie to był dołączony Niemiecki TUV. (tam na przeglądach sprawdzają i jest wymagany papier nawet na kierownice)
u nas nikt tego nie sprawdza, ale warto pokusić się o xero takiego papieru.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez dambandit » 22/2/2009, 00:40

Ja tez mam gmole, nic na nich nie ma .A jeśli następne moto będzie znowu jakiś neked to gmole robię sam , tak dla frajdy .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez adam_89 » 22/2/2009, 03:49

Poza frajdą żadne inne czynniki za tym nie przemawiają bo materiał trzeba kupić, powyginać, dopasować generalnie sie narobić a dużo taniej nie wyjdzie zapewne.
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Raczek_6 » 22/2/2009, 20:08

Wychodzi taniej niż akcesoryjne gmole renomowanych producentów, ale czy lepiej ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez melvin » 26/2/2009, 22:20

jakbym miał nakeda to zapodałbym mu klatkę...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Kurt » 26/2/2009, 22:43

Jak ktoś ma dostęp do warsztatu i umie pewne rzeczy samemu zrobić to napewno wyjdzie taniej, czy lepiej to zależy jak bardzo się przyłoży do roboty. Wsumie to nie jest jakaś filozofia takie gmole ale jak ktoś chciałby zlecić cała robotę do jakiegoś zakładu to napewno trochę zapłaci. Myślę,że to się może opłacić przy chopperach gdzie te gmole są duże i drogie bo w nakedach to zwykle mała osłona silnika jest.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez melvin » 26/2/2009, 22:47

bo gmole są dla precli :twisted:

crash pady albo klatka wyglądają o niebo lepiej :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez kosta » 27/2/2009, 12:19

melvin napisał(a):bo gmole są dla precli :twisted:

crash pady albo klatka wyglądają o niebo lepiej :)
proste 8)
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez krydka » 28/2/2009, 00:00

Klatka jak dla mnie zarezerwowana jest dla stuntu a stunterem to ja nie jestem:)
Crash pady do CB500? hmm... nie widziałem takowych;)
poza tym klatka trochę duża jest i trudniej jest się między samochodami przeciskać
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez adam_89 » 28/2/2009, 08:59

Miałem podobny dylemat na jesień. Kupiłem crash pady i całkiem fajnie wkomponowały się w wygląd moto - CBF 500
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez melvin » 28/2/2009, 09:41

http://www.allegro.pl/item557540331_cra ... b_500.html

a klatka chyba aż tak nie przeszkadza w jeździe, latałem na 2ch moto z klatkami i w żadnym mi ona nie przeszkadzała, no może w sc33 bo była chu*owo zrobiona i zaczepiałem o nią butem przy zmianie biegów...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Traperoso » 28/2/2009, 15:23

melvin napisał(a):bo gmole są dla precli :twisted:

crash pady albo klatka wyglądają o niebo lepiej :)


Chyba żartujesz, klatka wygląda jakbyś pospawał motocykl rurami z piwnicy. Wygląda to beznadziejnie. Gmole też mogą wyglądać beznadziejnie, choć tu jest różnica, niektórzy tak sprytnie robią gmole, że na prawdę wygląda to spoko. Tyle, że tu jest mowa bardziej o nakedach, bo w super sporcie trochę trudniej, tam lepiej zapodawać dobry crashpad

http://www.honda-hornet.pl/download.php?id=542

Zajebiście to wygląda, z tym że nie odważyłbym się bez full butów tym jechać, w razie co mogą piszczele zajebiście ucierpieć.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr