Zobacz wątek - 929 vs. 750 k1
NAS Analytics TAG

929 vs. 750 k1

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

929 vs. 750 k1

Postprzez melvin » 28/1/2009, 06:45

jako że CB ma już nowego właściciela, szukam dla siebie motocykla, typy są 2 CBR 929 (2000-2001) i GSXR750 k1. moto ma służyć przede wszystkim do latania po mieście, gumowania, czasami tor i pewnie dłuższe trasy też będą się zdarzały(w planach na ten sezon jest dość dużo turystyki)...
ogólnie 929 jest uważana za mniej narowiste moto, GIXER to już konkretny zapie*dalacz i do tego agresywny(oczywiście nie ujmując niczego CBRce)...
które moto będzie wygodniejsze w trasie? jeździłem tylko na 929 w wersji stunt, GSXRem może uda mi się dzisiaj przejechać...
które więcej pali? na którym plecaczkowi będzie wygodniej?
jak z trwałością GSXRa ? bo o HONDZIE wiem że jest wręcz idioto odporna...
ogólnie skłaniam się ku HONDZIE ale motocykle SUZUKI wspominam bardzo dobrze i stylistyka GSXRa całkiem mi podchodzi...
sam nie wiem co wybrać :?
rady, opinie użytkowników mile widziane...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez kosta » 28/1/2009, 08:47

929 po raz wygodniejsza i dla ciebie i dla pasażera, po dwa liniowo oddaje moc więc do gumowania będzie bardziej stabilna, po trzy spalanie pojęcie względne w zależności od stopnia odwinięcia manetki i mnie osobiście stylistyka hondy bardziej sie podoba :P
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA


Postprzez Lone » 28/1/2009, 10:51

Z tego co mówisz, to 929 nadaję się dla ciebie idealnie.
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Kedar-88 » 28/1/2009, 11:17

zdecydowanie 929,a najlepiej 954 ale że ty melvin masz problemy takiego typu to się dziwie....bo doskonale powinieneś wiedzieć żę bierzesz to co Ci lepiej na oku leży
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez melvin » 28/1/2009, 12:44

powiem ci że byłem w 1000% zdecydowany na HONDĘ dopóki nie trafił się ten GSXR który wywołał sporo wątpliwości :(
chyba mam za dużo czasu na myślenie na nocnej zmianie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez adam_89 » 28/1/2009, 12:55

a jest jakiś link do tego gixera/?
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez dambandit » 28/1/2009, 13:47

Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .

Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .

Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez melvin » 28/1/2009, 17:54

adam_89 napisał(a):a jest jakiś link do tego gixera/?

nie ma, moto stoi w jednym z garaży w Piotrkowie...
ogólnie dzisiaj się do niego przymierzałem (nie jeździłem bo było zimno) i GSXR jest zaje*iście poręczny!!! dosłownie idealny :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez cichy » 28/1/2009, 19:16

Cebra będzie lepiej szła na gumę. Więcej mocy będzie z dołu. Tylko te motocykle trochę już technologicznie przestarzałe. Żeby dorównać nowszym sprzętom musiałem zmienić wydech filtr zapodać podać power commandera, zmienić zawiasy, i cały układ hamulcowy, a w szczególności pompę na akcesoryjną radialną, wyższą oponę na tył, krótsze przełożenie. Do tego amor skrętu, wyższe i krótsze podnóżki i można śmigać.
Sprzęt rzeczywiście odporny na katowanie.
Pozostał problem prześwitu ponieważ teraz przyciera lewym deklem, ale jakoś da rade jeździć.
Sprzęt tani i części tanie i ogólnodostępne.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez melvin » 28/1/2009, 19:23

cichy bez przesady, ja nie jeżdżę na tyle dobrze żeby wymieniać zawias itd :(
chcę normalne moto żeby poszatanić po mieście i czasami rekreacyjnie pojeździć po torze jak będzie trochę czasu...
powiedz mi jak ze zużyciem paliwa w twoim egzemplarzu w mieście, trasie, na torze,,,
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez YZF R1 » 28/1/2009, 20:13

też bym był za 929 a może pomyśl o 954.... nie są drogie
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cichy » 28/1/2009, 20:14

Bo ja wiem, nigdy mnie to nie interesowało. na drodze chyba coś koło 7l bierze, a na torze niecałe 10l na 1/2h
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez melvin » 28/1/2009, 20:15

za dobrą 954 trzeba dac dużo więcej niż za 929 do jazdy, do tego 954 jest o wiele agresywniejsza, a nie chce aż takiego zapierda*acza...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez YZF R1 » 28/1/2009, 20:43

954 nie jest aż takim zapierdalaczem.... ale fakt od 929 czuć różnicę
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PavloRBR » 28/1/2009, 22:57

dambandit napisał(a):Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .

Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .

Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki


albo Ty jestes wielkolud albo ja nie wiem CBR 929 jest małe jak 600. 8)8) co jak co ale w życiu sie nie zgodze ze Cebra i to 929 jest mała ... to jest jedno z najwiekszych moto z tych lat jeśli chodzi o sporty o ile nie najwieksze... sam bak i pozycja mówi ze to nie jest zabawka ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez cichy » 28/1/2009, 23:01

Cebra ma szeroki zbiornik dlatego wygląda masywnie, ale jest najlżejsza w swojej klasie, i ma bardzo wąski rozstaw osi.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez dambandit » 28/1/2009, 23:04

PavloRBR napisał(a):
dambandit napisał(a):Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .

Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .

Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki


albo Ty jestes wielkolud albo ja nie wiem CBR 929 jest małe jak 600. 8)8) co jak co ale w życiu sie nie zgodze ze Cebra i to 929 jest mała ... to jest jedno z najwiekszych moto z tych lat jeśli chodzi o sporty o ile nie najwieksze... sam bak i pozycja mówi ze to nie jest zabawka ...



No jak na sporty jestem nieco wysoki . Nie twierdze że to zabawka ale jak na niej siedziałem to wrażenie jak by na małej 600 setce .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez PavloRBR » 28/1/2009, 23:08

Cichy no ja wiem : też jestem za 929 i myśle nad taka ale funduszy brak moze kiedys sie zobaczy ... ale ogólnie wizualnie 929 jest duza w porównaniu choćby z R1... wydaje się bardzo masywna i "krowiasta" odrazu widać ze to Lytr wiec nie wiem jak ja można porównywać do 600ccm ... PS Cichy spotkałeś sie kiedyś z wyje*** 2 biegiem w 929 ?? bo ostatnio miałem okazje taka kupywac i sie okazało juz na miejscu ze przy ok 5 tys wywala bieg wiec o kupnie nie było mowy zwłaszcza ze moto było po przejsciach i ta wada tez napewno była z latania na gumie i wbijaniu biegów wtedy... ale pytam z ciekawości bo ogólnie nie słyszałem o takich przypadkach....
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez melvin » 29/1/2009, 06:32

daj linkę do niej ew napisz skąd było to moto, żebym się na nią nie wpieprz*ł czasem...

i powiem wam że k1 750 jest o wiele poręczniejsze od 929, przynajmniej sprawia takie wrażenie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez cichy » 29/1/2009, 08:22

Drugi bieg to powszechne schorzenie w motocyklach sportowych, szczególnie w Polsce.
Co do porównania motocykli to sprawa jest bardzo trudna, nawet jeżeli ktoś jeździł na obu, To wystarczy założyć nową oponę z przodu i motocykl zachowuje się zupełnie inaczej.
Np rożnica w zrotności opny pilot road i pilot power w mihelinach jest ogromna.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr