Zobacz wątek - JAK ZWIĘKSZYĆ DAWKĘ PALIWA W CHIŃSKIM 4T (FERRO 605-4)
NAS Analytics TAG

JAK ZWIĘKSZYĆ DAWKĘ PALIWA W CHIŃSKIM 4T (FERRO 605-4)

i inne małe pojemności
_________

JAK ZWIĘKSZYĆ DAWKĘ PALIWA W CHIŃSKIM 4T (FERRO 605-4)

Postprzez dawid360 » 23/1/2009, 19:52

HELP :(
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze


Postprzez dawid360 » 23/1/2009, 19:57

Pomozcie mam ferro i niewiem jak zwiekszyc dawkę
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze


Postprzez maciek.046 » 23/1/2009, 19:59

wyjmujesz gaźnik, odkręcasz pokrywkę tą na górze co wychodzi z niej linka (tu możesz mieć problem bo te śrubki są mocno przykręcone- dlatego żeby było trudno zdjąć blokadę)
wyjmujesz przepustnice całą a następnie musisz dostać się do iglicy...
zabezpieczenie na iglicy włóż na jeden ząbek poniżej...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez dawid360 » 23/1/2009, 20:01

dzieki
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez dawid360 » 23/1/2009, 20:06

moze wiecie jakie sa blokady w ferro 605-4 ?? dzieki z góry
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez maciek.046 » 23/1/2009, 20:06

jak czegoś nie będziesz wiedział to pisz do mnie śmiało... Robiłem na prawdę sporo chińczyków i wiem co i jak w nich :)
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez dawid360 » 23/1/2009, 20:12

to napisz jaka jest blokada ktora najwiecej daje
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez maciek.046 » 23/1/2009, 20:46

sorry... pomyliło mi się...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez dawid360 » 24/1/2009, 13:41

Chce zwiekszyc dawke z powodu ze szkoda mi wydawać kase na tuning tego chińskiego badziewia.
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez maciek.046 » 24/1/2009, 13:51

moim zdaniem to nic Ci to nie da... możesz tylko pogorszyć sytuację i będzie chodził gorzej niż teraz...
ale mogę się mylić...
nie wiem wogóle czy to jest sens tuningować...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez Movi » 24/1/2009, 13:53

Nie wiem czy w ogóle jest sens kombinować z polepszaniem osiągów w klasie 50-250.. to nie są motorki które są po to aby miały Bóg wie jakie osiągi i nikt tego nie przeskoczy. Chcesz osiągów, kupuj 600>
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez dawid360 » 24/1/2009, 14:53

600-tke mam ale niemoge jezdzic bo niemam prawa jazdy
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez dawid360 » 24/1/2009, 15:13

szybkość i przyśpieszenie
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez maciek.046 » 24/1/2009, 15:25

a blokady masz ściągnięte?
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez dawid360 » 24/1/2009, 15:34

nie ani jednej
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez maciek.046 » 24/1/2009, 15:44

to może zacznij od tego a nie od tuningu... wszędzie jest pełno informacji krok po kroku jak odblokować skuter...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez DYWERSANT » 24/1/2009, 15:44

dawid, tuning'u tanim kosztem nie ma. Możesz ew. pokombinować z rolkami, sprężynkami jeżeli chcesz mieć lepszy start, ale jak pisałem wcześniej takie coś wielkiego sensu nie ma. Jeżeli chciałbyś mieć skuter-rakietę to musiałbyś zainwestować w większy cylek, wario, sprzęgło itd.
Jaką wersję skutera masz? który rocznik? Do ilu ma licznik? Jaki silnik?
Może coś zaradzimy :wink:
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez wiklad » 24/1/2009, 16:32

Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Movi » 24/1/2009, 17:28

dawid360 napisał(a):600-tke mam ale niemoge jezdzic bo niemam prawa jazdy


To jak zrobisz prawko będziesz miał osiągi, a póki co ciesz się że w ogóle jeździsz i doskonal technikę.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez maciek.046 » 24/1/2009, 18:19

senekkorzenna napisał(a):DYWERSANT ma rację maciek.046 nie ma blokad w chińskich T4

są blokady
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr