Zobacz wątek - wiadmomość usunięta
NAS Analytics TAG

wiadmomość usunięta

Katalog motocyklowy firm i serwisów
_________

Postprzez Tomaszekk » 26/1/2009, 09:31

Jak to bywa na forach ograniętych przez wiedzących wszystko... Squni ma już dwa ostrzeżenia a napisał pięc postów... hehehehehehehehe... porażka. Ludzie ogarnijcie się!
ps. zawsze myślałem ze koty mają 7 żyć... jeśli nie latałeś na przętach z MM to może się nie wypowiadaj, obrażasz mnie i innych którzy to robią.
--
Tomaszek
Tomaszekk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2009, 23:18


Postprzez klientmotomotion » 26/1/2009, 09:49

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:22 przez klientmotomotion, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12


Postprzez Tomaszekk » 26/1/2009, 12:16

stwierdzam fakty.
I co ? i to że mnie nikt nie oszukał !
Wręcz przeciwnie, kupiłem dobry motocykl.

Mam jedno pytanie, napisałeś że dzwoniłeś i że usłyszałeś przez telefon że przyczyn takiego stanu rzeczy mże być wiele, powiedz mi, czy chociaż raz pojechałeś motocyklem do MM i poprosiłeś o sprawdzenie tego stanu ?

Z własnego doświadczenia wiem że jeden serwis potrafi robić drugiemu koło dupy, więc może (jak już napisałem wczesniej) oczukał Cię ten który wykonywał naprawy ?
Tomaszekk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2009, 23:18

Postprzez klientmotomotion » 26/1/2009, 13:31

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:22 przez klientmotomotion, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Tomaszekk » 26/1/2009, 14:56

Albo jesteś komplenym baranem albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Troszkę się zaplątałeś, nie wiesz z kim rozmawiasz.

Ale dziękuję że potwierdziłeś moje przypuszczenia. Nie pojawiłeś się w serwisie z motocyklem, nie pojechałeś nawet bez motocykla. Za pomocą internetu próbujesz udowodnć rzeczy które widział tylko Twój mechanik. Czy myślisz że gdybym napisał teraz do komisu że w moim Fordzie Focusie są krzywe koła i chce kase za ich wymiane to oni przeleją mi na konto 1000 zł ? Może nawet moge zadzwonić, ale to nic nie zmieni ! Oni mi nie uwierzą, mogą nawet stwierdzić że już tydzień jeżdze tym samochodem i pewnie sam pokrzywiłem.

Wychodze z założenia że reklamacje składam osoiście jeśli to tylko możliwe, polecam ten sposób jest skuteczniejszy od tego co ty robisz.

Pozdrawiam Cię i życzę samych super hiper motocykli w super cenach..

Tomek - podobnie jak właściciel MM :)
Tomaszekk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2009, 23:18

Postprzez anetafb » 26/1/2009, 15:06

Ja już tego nie moge czytać , też kupiłam w MM sprzęt i jestem zadowolona , a to co tu wypisują niektórzy to jakieś brednie i do tego jeszcze obrażają innych , a fuuuuuuuuu . Działania nieudolnej konkurencji
Avatar użytkownika
anetafb
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/4/2007, 09:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez klientmotomotion » 26/1/2009, 15:29

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:22 przez klientmotomotion, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Tomaszekk » 26/1/2009, 16:05

klientmotomotion napisał(a):To zabawne
Tomku - ja Cię nie wyzywam od baranów - chyba Cię poniosło odrobinę?
piszÄ™.


Nie obrażam Cię, to było pytanie.
Jestem w stanie uwierzyć we wszystko, ale muszę zobaczyć.

Tak z cekawości (jak już włączyłem się w ten wątek) poszukałem opini o Jaskłwski:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... try1137229

Może to nie za wiele, ale potwierdza po części opinię że nie są serwiem który patrzy wyłącznie na dobro klienta.

Każdy serwis, czy samochodowy czy motocyklowy najchętniej wymieniłby Ci cały sprzęt, z tego żyją. Grunt to nie dać się naciągnąć na zbędne koszty.

Odnośnie tej zabawności o której piszesz - Też mnie coś bawi, że nie pojechałeś z reklamacją, że po roku od kupna przypomniałeś sobie o tym, że wymienili Ci napęd jak ci ściągało moto, że mechanik któremu zapłaciłeś przekręcił Cię, że podpisałeś się tak żeby nikt nie był w stanie Cię rozoznać...

Pozdrawiam
The End
Tomaszekk
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25/1/2009, 23:18

Postprzez anetafb » 26/1/2009, 18:42

To że ty jesteś niezadowolony to nie znaczy że ktoś inny może mieć inne zdanie i nie życze sobie żebyś podwarzał moje zdanie, panie nieznajomy.
Avatar użytkownika
anetafb
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/4/2007, 09:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez klientmotomotion » 26/1/2009, 20:33

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:23 przez klientmotomotion, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Bosu » 28/1/2009, 21:44

W ubiegłą zimę również kupiłem w Motomotion mój pierwszy motocykl i żałuję tego do dzisiaj. Owszem dowiedziałem się o rzekomym upadku motocykla na prawą stronę, o tym co zostało naprawione tylko, że niestety nie o wszystkim. W wyniku mojej parkingówki zaczął skądś sączyć się olej. Okazało się, że pokrywa od łańcuszka rozrządu była szpachlowana. Szpachla odprysnęła i do dzisiaj się z tym bujam. Nie mam luźnych 5-ciu stów na dekiel. Niby można powiedzieć, że mogłem pojechać i zareklamować ale ja już tym panom mojego motocykla w ręce nie oddam. A to dlatego, że... po oddaniu moto na umówiony pozimowy serwis (wymiana oleju itp, wszystko ugadane podczas zakupu i w cenie motocykla, tu nie mam zastrzeżeń) miałem ślizg na lewej stronie. I nagle się okazało, że z lewej strony zadupek i bak również był szpachlowany, o czym zespół MM zapomniał mnie poinformować. Moto na nowo do nich na naprawę i... czekałem 4 tyg. na to, aż raczą łaskawie go naprawić. Sam kupowałem części, chłodnicę sam musiałem zawieźć do naprawy bo jeżeli tego bym nie zrobił to ja nie wiem... chyba kolejny miesiąc bym czekał. Dzień w dzień telefony kiedy w końcu zaczną go naprawiać. Właściwie czułem się tam jak nieproszony i upierdliwy klient. :? W chwili obecnej, powli doprowadzam moto do stanu jaki chciałbym mieć przed zakupem. Ale wydaje mi się, że chyba nie o to w tym chodzi, że np. na 5 motocykli uda się kupić ten dobry. Bo to nie rowery, że jak się wywócisz to wstaniesz, podniesiesz i pojedziesz dalej.
Tomaszekk może pisać co chce, ja drugi raz tam nic nie kupię. Żaden z moich znajomych też nie. BA... ja się tam nawet nie pojawię, bo chyba bym ich opie... i nie wiem co jeszcze. Uważam, że robią klienta w wuja i liczy się tylko do czasu gdy przeleje kasę na konto.
Ja niestety, jak to już wcześniej elcommendante napisał, zrobiłem ten błąd, że kupiłem moto pod wpływem emocji. Nie przejechałem się nim podczas zakupu bo była zima i usłyszałem w MM, że mogę to zrobić pod warunkiem, że wpłacę równowartość motocykla. Na szczęście mi się udało TRAFIĆ w moto zostawiające jeden ślad za sobą... ale widać nie wszyscy mają choć tyle szczęścia. Teraz dostałem nauczkę i przy kolejnym zakupie 10 razy się zastanowię zanim podejmę decyzję.
Jednak tak jak pisałem... kupując tam moto myślałem, że taki duży komis nie będzie odstawiał takich numerów, i że bez problemu kupie u nich sprawny przedmiot.
Jakość tej firmy oceniam na pałe!
Nawet co do głupiego akumulatora skłamali. Miał być dobry, a żeby cieszyć się jazdą musiałem kupić sobie nowy.
Pozdro (ale nie dla MM)
Bosu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez klientmotomotion » 29/1/2009, 08:23

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:23 przez klientmotomotion, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Bosu » 29/1/2009, 10:17

8) ja siÄ™ nie Å‚amiÄ™... stwierdzam fakty :lol:
Lepiej uprzedzić przyszłych klientów tego komisu i serwisu co może ich spotkać (aczkolwiek nie musi).
Co do fanclub'u :D to byłoby nas na pewno wielu :twisted:
Bosu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez anetafb » 29/1/2009, 18:52

Ale śmieszny jesteś nieznajomy , na Pudelku zrobił byś karjere.
Avatar użytkownika
anetafb
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/4/2007, 09:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Bosu » 29/1/2009, 19:11

Kto jest tym nieznajomym :?: :shock:
Bosu
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez anetafb » 29/1/2009, 19:18

klientmotomotion
Avatar użytkownika
anetafb
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13/4/2007, 09:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Olo_wawa » 29/1/2009, 20:57

Post został ocenzurowany przez - simonw -
Administratora scigacz.pl
Olo_wawa
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/1/2009, 20:45

Postprzez klientmotomotion » 29/1/2009, 21:33

wiadomość usunięta
Ostatnio edytowano 2/2/2009, 10:24 przez klientmotomotion, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
klientmotomotion
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/1/2009, 14:12

Postprzez Moto Motion » 29/1/2009, 23:21

Ponawiam prośbę o udostępnienia dowodu zakupu Suzuki DL650 przez "klientmotomotion" w firmie Moto Motion, ponieważ z całą pewnością stwierdzam że mieliśmy tylko dwie sztuki i znamy naszych zadowolonych klientów. To co jest opisywane na temat tego motocykl nie jest prawdą. Chociażby to- DL650 nie posiada zawieszenia up side down. Ostrzegam, że jeżeli do dnia 30.01 2009 nie zostaną przedstawione dokumenty zakupu sprawa będzie miała swój dalszy ciąg...
Nie anonimowy Tomasz Lipert...
Moto Motion
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/1/2009, 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Squni » 29/1/2009, 23:49

oooooo!!!!! mamy i samego zainteresowanego ( moto motion)
Może i masz rację z tą fakturą- czy to na pewno chodzi o ten motocykl?
Bo to racja z tymi "lagami". Mnie się wydaję że za naprawę świeżego motocykla poszkodowany zapłacił tak dużo że coś tu nie gra...
Squni
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/1/2009, 23:09

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do Katalogu Firm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê