Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW K1300R]</i> BMW K 1300 R – duża bawarka
NAS Analytics TAG

[BMW K1300R] BMW K 1300 R – duża bawarka

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 3/4/2009, 11:48

Komentatorzy napisał(a):Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):w tej klasie raczej nie liczy sie vmax bo i tak ciężko ją osiągnąć... :P a co do wyboru b-kinga - ja bym wybrał właśnie jego a nie BMW z bardzo prostego powodu - nie jest na tyle gorszy technicznie (jeśli rzeczywiście w ogóle jest) zeby go całkiem skreślać, ale wygląda dużo lepiej od K1300, które wg mnie jest przekombinowane, zbyt futurystyczne (no ale o gustach się nie dyskutuje :)<br><hr>gh<br>
Komentatorzy napisał(a):nie B-King nie jest futurystyczny, ani troche... taki neo klasyk...hehe, to dopiero kosmita wsrod motorow, ale tak jak wspmniales o gustach sie nie dyskutuje..., poza tym polecam przejazdzke na K, a dopiero potem decyzje co bym wybral...<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):źle się wyraziłem, nie miałem na myśli że bk nie jest futurystyczny tylko że po prostu są to dwa różne motocykle (wygląd), a mi bardziej pasuje wizja ludzi z suzuki ;) peace<br><hr>gh<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja na codzień jeżdżę K1200R Sport po Warszawie. Może motocykl nie jest szczytem poręczności (ze względu na swoją długość) ale spokojnie daje sobie radę w ruchu - jest bardzo stateczny przy niskich prędkościach przez co wogóle nie czuć jego masy. Co do BK to raz spróbowałem na dniach otwartych (45 min. wycieczka krętymi rogami po okolicach Krakowa) i że w miom odczuciu fatalnie wygląda to nie ważne ale to że siedzi się na nim jak na kiblu w samolocie to już nie jestem mu w stanie wybaczyć. Przy wzroście 180 cm nie należę do osób wysokich a podczas jazdy przez dziwaczne ukształtowanie plastików nie mogłem przytulić nóg do baku (jazda w rozkroku...?!?) Co do mocy to w tej klasie motocykli nie ma co dyskutować...z pewnością mistrzom prostej koni nie zabraknie. Różnica jest (i to spora) przy pokonywaniu zakrętów. BK prowadzi się zdecydowanie lepiej niż wóz drabiniasty ale do...szukam dobrego słowa ...finezji zestrojenia zawieszenia beemki naprawdę DUŻO mu brakuje. Tak nawiasem dziwie się że ambasadorem (bo tak się to chyba nazywa) BK jest Saleta - chłop jak dąb - jak on się na nim mieści (btw chciałbym zobaczyć jego fotki w ruchu - facet musi wyglądać jakby na psie jeździł :P<br><hr>Kajo<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem oba motocykle (B-King i K1300R) to kaszana. Konstruowanie takich stylistycznych dziwolągów, o mocy kilkakrotnie przekraczającej umiejętności metroseksualnych lanserów ubranych w nowiutkie kombinezony Dainese, ważących z płynami ponad 250 kilo - to ślepy zaułek ewolucji. Jedyna korzyść jest taka, że firma za pieniądze owych lanserów szlifuje i doskonali technologie, które potem trafiają (oby) do normalnych sprzetów nadających się do codziennej jazdy i niebudzących tak jednoznacznych skojarzeń. W przypadku motocykli obowiązuje prawo malejącej użyteczności krańcowej - poszukiwanie coraz to bardziej extremalnych doznań (pod postacią eskalacji mocy i wielkości sprzętu) dowodzi moim zdaniem poważnych problemów psychicznych i genitalnych właściciela owego "sprzęta". Nie rozumiem, ale mimo wszystko pozdrawiam.<br><hr>leon_k<br>
Dorgi kolego, twoj komentarz pachnie zawiscia oraz komunizmem! Najlepiej nich wszystkie motory beda takie same, uzeteczne, jednek marki, i o tej samej odpowiednio malej mocy. To samo tyczy sie kombinezonow. Co za belkot wyglaszasz. Czemu wogole zakladasz czasem czarny sweter a czasem szary?, powinnienes nosic tylko szary! Ciesze sie ze ludzi takich jak ty jest malo na swiecie bo bylo by tu strasznie nudno i ponuro, wszystko takie same. Tak aporopos to moze sam sie wybierzesz to psychologa po porade w tej sprawie. Motory o ktorych piszesz sa znakomite w tym w czym sa, i jesli ktos uzna ze to motor dla niego to uszanuj to a nie p....dol bzdur!<br><hr>Rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/4/2009, 01:24

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
to jest strona dla motocyklistów nie używajcie wulgarnych słów typu skuter ja się czuję urażony bo widzę różnice pomiędzy słowem motocyklista a suszarkowiec gdyby chociaż jeden wiedział że zostały one stworzone dla kobiet :)<br><hr>Matomoto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/2/2010, 19:19

Widziałem ten motocykl ostatnio na żywca i zdjęcia nie oddają 1/10 jego wspaniałej sylwetki. Aż chce się padnąć na kolana i do niego modlić - po prostu genialny design, doskonałe materiały i ten silnik! Marzył mi się zawsze B-King, ale już mi się nie marzy ;) To BMW może się śnić po nocach. Zakochałem się ;D<br><hr>Bajedronka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/7/2010, 08:22

Na allegro znalazłem fajny używany egzemplarz w Pruszkowie, nawet chciałem go kupić (na żywo robi większe wrażenie :-)). Niestety zabrakło mi kasy (swoją R1 sprzedałem taniej niż zakładałem) :-(<br><hr>Norek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/9/2010, 11:05

Komentatorzy napisał(a):Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Za wartość tych dodatków można kupić w dobrym stanie motor ....szerokość skutera ???? jakiego ????? może jeszcze napiszesz że pali tyle co skuter??? 50 cm hehehehh Nie rozumiem jak można pisać ze motor o pojemności 1200 cm jest idealny na miasto i korki plakać sie chce ....Może ty faktycznie pracujesz w BMW????? to zmienia postać sprawy....szef kazał hehheh<br><hr>Tony<br>
Jest to motocykl uniwersalny.Sprawdzi się na szosie jak i w mieście.Jest wąski.W korkach po mieście niema problemu!<br><hr>mtocyklista z Warszawy.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/9/2010, 14:08

Suchy opis co zrobiono, szkoda, ze niema zadnych opisow z wrazen odniesionych podczas jazdy.

<br><hr>Pat123
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/1/2011, 04:12

At the time of launch BMW Motorrad claimed that the K1200R was the world's most powerful naked bike. However, this is no longer true following the launch of the 184 hp (137 kW) Suzuki B-King. British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.[2]

Przetlumacze;
K1200r jest lepsze niz b-king.
<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K1200R" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K1200R</a>
sprawdz jak nie wierzysz<br><hr>syderius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/1/2011, 04:18

pozwolcie ze dodam jeszcze jeden komentarz. przejechalem sie k1300r a mam k1200r. ooo tak 1300 jest lepsze od 1200 ale mimo tego ze jest to mozliwe wcale nie czulem potrzeby aby zamienic moje 1200 na 1300tke. wreszcie kiedy szostka 1600 wejdzie na rynek... kto wie...<br><hr>syderius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê