mam problem... motocykliści pomocy !
Posty: 17
• Strona 1 z 1
mam problem... motocykliści pomocy !
Witam. Mam problem z moim MTX 80 Sad Chodzi o to że coś mnie niepokoi i nie daje mi spać.. wczoraj założyłem nowy tłok i cylinder po szlifie. Dzisiaj próbuje odpalić mtx'a i ****. Pochodził z 3-4 sekundy i zaczął słabnąc i zgasł.. i tak prawie za każdym razem.. albo nie odpali albo odpali ale pochodził te parę sekund i zgaśnie... Proszę, pomocy co to może być ? W sumie motorek stał nieużywany z miesiąc, ale był garażowany! No pojęcia nie mam co jest... PROSZĘ POMÓŻCIE!
p.s.- do środka silnika na bank nic nie spadło no bo miałem przykrytą tą wnękę gdzie powinien być cylek.
p.s.- do środka silnika na bank nic nie spadło no bo miałem przykrytą tą wnękę gdzie powinien być cylek.
- Flatron
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 4/7/2007, 19:18
- Lokalizacja: Kaczory k/Piły
może świeca,a sam wymieniałeś tłok?mogłeś go odwrotnie założyc albo co najbardziej mi się wydaje prwdopodobne to ci zimmering spadł z wału
xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
oskaarek napisał(a):a mi sie wydaje ze jak chodzi przez chwile to jak sie rozgrzeje to puchnie cylinder i ma ciezko wtedy gasnie. Jak ostygnie to znowu zapala bo sie kurczy. Nie za ciasno czasem jest spasowane tlok z cylindrem?
raczej tlok puchnie.......
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
no nie, tłok pięknie wchodzi do cylka (wiem no bo pół roku temu też miałem szlif robiony). a po drugie on nawet nie ma czasu się nagrzać.. jak on chodzi z 3 sekundy i gaśnie.. to za krótko aby się rozgrzał. Co innego 3 minuty, ale on tylko 3 sekundy chodzi
- Flatron
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 4/7/2007, 19:18
- Lokalizacja: Kaczory k/Piły
witam. moto już pali normalnie przeczyściłem gaźnik i gitara. Ale jak odpale, se pochodzi troche aby się rozgrzał i jak chce jechać strasznie go muli i szarpie... dopiero od 3,5 tys. obrotów w góre jest dobrze, a poniżej 3,5 szarpie :/ co to może być ? czy to normalne przy wymianie tłoka i szlifie ? po szlifie ma zrobione 3 km tylko.
- Flatron
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 4/7/2007, 19:18
- Lokalizacja: Kaczory k/Piły
Najpierw docieranie silnika przynajmniej do 500km później testowanie (chyba że to typowy cross bez świateł to docieranie kilka moto godzin)
Obstawiam na regulację składu mieszanki lub brudny filtr powietrza.
Obstawiam na regulację składu mieszanki lub brudny filtr powietrza.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
już było wszystko ok aż tu nagle jak jest zimny niechce zapalić.. jak już raz chwyci wtedy bierze za każdym, ale jak znów się ochłodzi silnik nie chce zapalić... kupiłem nową świece i nadal nic.. Proszę no bo już nie wiem co mam robić
- Flatron
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 4/7/2007, 19:18
- Lokalizacja: Kaczory k/Piły
Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Może powinieneś to jeszcze raz wszystko zobaczyc?? dobrze czy wszystko ok..??
może dysza za duza?? i go zalewa .?
pomyśla nad gaźnikiem..Raczej coś tam pominny się stac.. pozdrawiam
maciek xt 125x
może dysza za duza?? i go zalewa .?
pomyśla nad gaźnikiem..Raczej coś tam pominny się stac.. pozdrawiam
maciek xt 125x
- maciox125xtx
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/1/2009, 17:09
- Lokalizacja: Rybnik
A jak tam jest z układem paliwa ?? Ma jakiś zawór membranowy ?? Bo nie znam tego modelu dokładnie.
Jesli jest takie coś to może właśnie być dziurawa membranka i paliwa nie będzie zasysała lub też przewód od podciśnienia pęknięty... ( taka opcja jak jest zawór membranowy)
P.S. 2t ma to do siebie że jak mu zerżniesz.. **** i postawiszi ostygnie to będzie miał problem z odpaleniem. Tak jak i mój Peugeot. Czasem musze chwile pokręcić żeby zapalił.
Jesli jest takie coś to może właśnie być dziurawa membranka i paliwa nie będzie zasysała lub też przewód od podciśnienia pęknięty... ( taka opcja jak jest zawór membranowy)
P.S. 2t ma to do siebie że jak mu zerżniesz.. **** i postawiszi ostygnie to będzie miał problem z odpaleniem. Tak jak i mój Peugeot. Czasem musze chwile pokręcić żeby zapalił.
Peugeot Speed 1 AC, Honda CBR 600F2, Yamaha R1 RN19
- rumian_1989
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
- Lokalizacja: Raciąż/Warszawa
- rumian_1989
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
- Lokalizacja: Raciąż/Warszawa
i znów powtarza się ta sytuacja :/ Jak zimny nie chce zapalić a jak już zapali no to ok, ale jak znów ostygnie no to nie chce znów zapalić... co to może być ?! było wszytsko ok i tak nagle.. nie był odpalany 2 dni i już się jebło znowu ;(
- Flatron
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 4/7/2007, 19:18
- Lokalizacja: Kaczory k/Piły
- maciox125xtx
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/1/2009, 17:09
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości