[biblioteka] Wyścigi motocyklowe - ile to kosztuje?
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ale gdzie sie scigac? W poznaniu? A decybele pozwola?
I ceny sa mocno przesadzone... R1 2007r = 7000€ przygotowana na ful , kumpel chce sprzedac...<br><hr>www.henaresbikersteam.com
I ceny sa mocno przesadzone... R1 2007r = 7000€ przygotowana na ful , kumpel chce sprzedac...<br><hr>www.henaresbikersteam.com
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Scigam się w klasie stock 600 a w 2007 scigałem w pucharze r6 i koszty opon jesli ma zamiar się robić postępy to minimum 2-3 komplety w pucharze na jedną edycje zawodów a 3-5 w stock 600 . oczywiście nowych. paliwo to są naprawde małe koszty jedno okrązenie na torze to około 0.7 l w 1000 i 0.9 l w 600 (wyzsze obroty). czyli bęzyny starcza nam na około 20 okr. co oznacza ze i tak musimy już myslec o zmianie opon bo optymalnie trzymają tylko przez 10 okrązen a potem już słabną. Pozdrawiam<br><hr>Paweł #88
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolego #88 chyba przesadziles troszke z tymi oponami ... zwlaszcza jesli to 600 i robisz czas kolo 1.42/1,43 bo spokojnie po tyle robia ludzie ktorzy jada na 2 kompletach opon na runde .Komentatorzy napisał(a):Scigam się w klasie stock 600 a w 2007 scigałem w pucharze r6 i koszty opon jesli ma zamiar się robić postępy to minimum 2-3 komplety w pucharze na jedną edycje zawodów a 3-5 w stock 600 . oczywiście nowych. paliwo to są naprawde małe koszty jedno okrązenie na torze to około 0.7 l w 1000 i 0.9 l w 600 (wyzsze obroty). czyli bęzyny starcza nam na około 20 okr. co oznacza ze i tak musimy już myslec o zmianie opon bo optymalnie trzymają tylko przez 10 okrązen a potem już słabną. Pozdrawiam<br><hr>Paweł #88<br>
mi w 1000 starcza tyle , lecz wiadomo ze jesli kasowo bym wyrobil to przydal by sie 3 komplety<br><hr>MARTINO #61
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
10 kółek? Jesteś pewien? W takim razie jak odbywają sie zawody WSB, gdzie oni jeżdżą po 20 okrażeń i wiecej? Poza tym po tych 10 kółkach to jest duży spadek przyczepności?<br><hr>GraKomentatorzy napisał(a):Scigam się w klasie stock 600 a w 2007 scigałem w pucharze r6 i koszty opon jesli ma zamiar się robić postępy to minimum 2-3 komplety w pucharze na jedną edycje zawodów a 3-5 w stock 600 . oczywiście nowych. paliwo to są naprawde małe koszty jedno okrązenie na torze to około 0.7 l w 1000 i 0.9 l w 600 (wyzsze obroty). czyli bęzyny starcza nam na około 20 okr. co oznacza ze i tak musimy już myslec o zmianie opon bo optymalnie trzymają tylko przez 10 okrązen a potem już słabną. Pozdrawiam<br><hr>Paweł #88<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak się potrafi kombinować, to można całkiem tanio motocykl przygotować, poza tym popadanie w duże koszty ma sens dopiero przy bardzo wysokim poziomie jeźdźca, ponieważ nawet najlepiej przygotowany motocykl nie pojedzie za nas i śmiesznie będzie zostać objechanym na superbiku przez stockową sześćsetę.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
oczywiście ze można jechać na 2 kopletach opon ja nie mówie ze nie ale ja napisałem ze jesli chce się skutecznie trenować to potrzeba ich więcej a co do trzymania tych 10 okr to prawda co nie oznacza ze po 10 są do smieci ale nie maja już tak dobrego trzymania. A w wsbk maja zupełnie inne opony niż my tu w naszym kraju. robione specjalnie dla potrzeb wsbk<br><hr>Paweł #88Komentatorzy napisał(a):Scigam się w klasie stock 600 a w 2007 scigałem w pucharze r6 i koszty opon jesli ma zamiar się robić postępy to minimum 2-3 komplety w pucharze na jedną edycje zawodów a 3-5 w stock 600 . oczywiście nowych. paliwo to są naprawde małe koszty jedno okrązenie na torze to około 0.7 l w 1000 i 0.9 l w 600 (wyzsze obroty). czyli bęzyny starcza nam na około 20 okr. co oznacza ze i tak musimy już myslec o zmianie opon bo optymalnie trzymają tylko przez 10 okrązen a potem już słabną. Pozdrawiam<br><hr>Paweł #88<br>Komentatorzy napisał(a):kolego #88 chyba przesadziles troszke z tymi oponami ... zwlaszcza jesli to 600 i robisz czas kolo 1.42/1,43 bo spokojnie po tyle robia ludzie ktorzy jada na 2 kompletach opon na runde .
mi w 1000 starcza tyle , lecz wiadomo ze jesli kasowo bym wyrobil to przydal by sie 3 komplety<br><hr>MARTINO #61<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie ze lepiej wymieniac co trening , jednak z 10 okrazeniami to lekka przesada.Komentatorzy napisał(a):Scigam się w klasie stock 600 a w 2007 scigałem w pucharze r6 i koszty opon jesli ma zamiar się robić postępy to minimum 2-3 komplety w pucharze na jedną edycje zawodów a 3-5 w stock 600 . oczywiście nowych. paliwo to są naprawde małe koszty jedno okrązenie na torze to około 0.7 l w 1000 i 0.9 l w 600 (wyzsze obroty). czyli bęzyny starcza nam na około 20 okr. co oznacza ze i tak musimy już myslec o zmianie opon bo optymalnie trzymają tylko przez 10 okrązen a potem już słabną. Pozdrawiam<br><hr>Paweł #88<br>Komentatorzy napisał(a):kolego #88 chyba przesadziles troszke z tymi oponami ... zwlaszcza jesli to 600 i robisz czas kolo 1.42/1,43 bo spokojnie po tyle robia ludzie ktorzy jada na 2 kompletach opon na runde .
mi w 1000 starcza tyle , lecz wiadomo ze jesli kasowo bym wyrobil to przydal by sie 3 komplety<br><hr>MARTINO #61<br>Komentatorzy napisał(a):oczywiście ze można jechać na 2 kopletach opon ja nie mówie ze nie ale ja napisałem ze jesli chce się skutecznie trenować to potrzeba ich więcej a co do trzymania tych 10 okr to prawda co nie oznacza ze po 10 są do smieci ale nie maja już tak dobrego trzymania. A w wsbk maja zupełnie inne opony niż my tu w naszym kraju. robione specjalnie dla potrzeb wsbk<br><hr>Paweł #88<br>
moze jak robi sie czasy w okolicy 1,38 to tak jest ale raczej nikt nie zrobi na poczatku . Moja zyciowka na seryjnym 1000 k7 z uszkodzonym zawieszeniem 1.42 i opony (kiepskie dunlopy jak na tor d209) przewaznie starczaja na kwalifikacje + wyscig a podobno zjada mi szybciej przez ta usterke ktora mam (krzywa laga ) i tyl amor w kiepskim stanie .
na jedna runde potrzeba dwa komplety tzn . treningi i wymiana na kwalifikacje + wyscig lub treningi i pierwsze kwalifikacje na jednych a nastepne i wyscig na drugich <br><hr>MARTINO #61
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ta kwestia w polskich realiach pozostaje jedynie w swerze marzen.............duze szczescie jesli znajdziesz sponsora ktory choc po czesci zapłaci za starty,a poki co to hobby ciezkie dla wlasnej kieszeni<br><hr>ravKomentatorzy napisał(a):Szkoda, że przy tych wszystkich nakładach nikt nie pisze ile można na tym sporcie zarobić? np ile płaci organizator za pierwsze 3 miejsca w poszczególnych kategoriach.<br><hr>IRON<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jesli chodzi ci o faktyczne koszty to podam ci na swoim przykladzie , startowalem w klasie rooke pow 600 , na zupełnie seryjnym motorze bo i na takim mozna po podstawowych zmianach. Motor honda cbr 1000 '08 36000Komentatorzy napisał(a):Chciałbym przeczytać tekst o faktycznych kosztach zawodników poniesionych np. w 2008r z tytułu udziału w zawodach i na co te pieniążki wydali lub przynajmniej szacunkowe koszty.<br><hr>fz1<br>
owiewki+stelaż 1800 ,podnozki 800 , pianka 80 , przewody ham. stalowe 250 u mnie to było wszysko , ale trzeba jeszcze doliczyc wymiane napedu koszt zebatek i lancucha ok 600-700, opony na poczatku mozna odkupic dobre uzywki za ok 300 ktore wystarcza do treningu , na poczatku smialo wystarcza a na wyscig nalezy miec nowy kmpl(choc i bez tego tez czasem przez sile da rade) ktory pozniej mozesz wykorzystac na kolejny trening . Ogolnie na weekend wydawałem ok 2-3 tys tj, dojazd(z warszawy)nocleg wyzywienie ok 800zl ,paliwo 200,wpisowe+treningi 450 ,opony i opłaty za ich zmiane 1000+. taki zestaw wystarcza zeby wygrywac ...uwiez mi .Oczywiscie trzeba liczyc sie z ew. gleba i uszkodzeniami motocykla a to sie niestety zdarza. Mozna tez doliczyc mnostwo akcesoriów i modyfikacji a wtedy to studnia bez dna . podstawowe to amor skretu,stojaki,i crashpady<br><hr>rav
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wystarczy zeby wygrywac ??? w stockach ???? chyba zarty sobie robisz W stockach na uzywkach lub nawet na nowymjednym komplecie na runde chcesz byc na podium ? wo ale Ty masz talent bo rozumiem ze mowisz o sobie ... Nikogo innego chyba tam takiego brak w stockach .jakie czasy robisz przy takim motocyklu seryjnym ?<br><hr>MARTINO #61Komentatorzy napisał(a):Chciałbym przeczytać tekst o faktycznych kosztach zawodników poniesionych np. w 2008r z tytułu udziału w zawodach i na co te pieniążki wydali lub przynajmniej szacunkowe koszty.<br><hr>fz1<br>Komentatorzy napisał(a):jesli chodzi ci o faktyczne koszty to podam ci na swoim przykladzie , startowalem w klasie rooke pow 600 , na zupełnie seryjnym motorze bo i na takim mozna po podstawowych zmianach. Motor honda cbr 1000 '08 36000
owiewki+stelaż 1800 ,podnozki 800 , pianka 80 , przewody ham. stalowe 250 u mnie to było wszysko , ale trzeba jeszcze doliczyc wymiane napedu koszt zebatek i lancucha ok 600-700, opony na poczatku mozna odkupic dobre uzywki za ok 300 ktore wystarcza do treningu , na poczatku smialo wystarcza a na wyscig nalezy miec nowy kmpl(choc i bez tego tez czasem przez sile da rade) ktory pozniej mozesz wykorzystac na kolejny trening . Ogolnie na weekend wydawałem ok 2-3 tys tj, dojazd(z warszawy)nocleg wyzywienie ok 800zl ,paliwo 200,wpisowe+treningi 450 ,opony i opłaty za ich zmiane 1000+. taki zestaw wystarcza zeby wygrywac ...uwiez mi .Oczywiscie trzeba liczyc sie z ew. gleba i uszkodzeniami motocykla a to sie niestety zdarza. Mozna tez doliczyc mnostwo akcesoriów i modyfikacji a wtedy to studnia bez dna . podstawowe to amor skretu,stojaki,i crashpady<br><hr>rav<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość