Zobacz wÄ…tek - <i>[skutery]</i> Zipp Quantum
NAS Analytics TAG

[skutery] Zipp Quantum

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 6/7/2010, 12:44

Komentatorzy napisał(a):chce kopić zipa takiego i czy się opłaca proszę o podpowiedz ? ---> Silnik Jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność
49 cm
Sprężanie
7,9:1
Moc maks.
4,35 KM przy 7500 obr/min
Maks. moment obrotowy
4,00 MN przy 6500 obr/min
Zasilanie
gaźnik
Akumulator
12V/4Ah
Podwozie
Rama z rury stalowej
Zawieszanie p/t
widelec teleskopowy
podwójny element resorując-tłumiący
Hamulec p/t
Hamulec bębnowy
Opony p/t
110/90 -110/90 R12
Pojemność zbiornika paliwa 5 l<br><hr>?<br>
Komentatorzy napisał(a): po opisie już widzę że to Quantum gt5, więc zależy ile pieniążków chcesz na niego wydać oraz który to rocznik, oraz nowy czy używany.<br><hr>pawel503<br>
no to jest zip quantum 2t rocznik 2009 czy 2010 nie pamiętam i jest nowy.. opłaca mi się ? i czy ma dobre osiągi ?<br><hr>?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/7/2010, 15:59

Komentatorzy napisał(a):chce kopić zipa takiego i czy się opłaca proszę o podpowiedz ? ---> Silnik Jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność
49 cm
Sprężanie
7,9:1
Moc maks.
4,35 KM przy 7500 obr/min
Maks. moment obrotowy
4,00 MN przy 6500 obr/min
Zasilanie
gaźnik
Akumulator
12V/4Ah
Podwozie
Rama z rury stalowej
Zawieszanie p/t
widelec teleskopowy
podwójny element resorując-tłumiący
Hamulec p/t
Hamulec bębnowy
Opony p/t
110/90 -110/90 R12
Pojemność zbiornika paliwa 5 l<br><hr>?<br>
Komentatorzy napisał(a): po opisie już widzę że to Quantum gt5, więc zależy ile pieniążków chcesz na niego wydać oraz który to rocznik, oraz nowy czy używany.<br><hr>pawel503<br>
Komentatorzy napisał(a):no to jest zip quantum 2t rocznik 2009 czy 2010 nie pamiętam i jest nowy.. opłaca mi się ? i czy ma dobre osiągi ?<br><hr>?<br>
to jest Gt5 jednak hehe..<br><hr>?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez pawel503 » 7/7/2010, 00:21

dziwne pytanie czy ci się opłaca, jak nie podałeś przebiegu, stanu, używany czy nowy no i najważniejsze ZA ILE? jak mamy Ci powiedzieć czy się opłaca jak nic oprócz danych katalogowych z których nic nie wynika nie podałeś. skuter ogólnie dobry ale zależy ile chcesz przeznaczyć bo może się okazać że za pieniążki które masz da się wyrwać coś o wiele lepszego i markowego! Jeśli jest on z salonu, to stanowczo ODRADZAM!!! raz że kosztowne przeglądy gwarancyjne (obowiązkowe 100-150zł) a jest ich ze 4, do tego nic nie pogrzebiesz bo gwarancje stracisz i jeszcze to docieranie, po za tym jak to nowy to wydasz około 4000zł a za te pieniądze dostaniesz już Yamahę Aerox kilkuletnią, bezawaryjną i z o wiele lepszymi osiągami.
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Komentatorzy » 7/7/2010, 03:57

Komentatorzy napisał(a):dziwne pytanie czy ci się opłaca, jak nie podałeś przebiegu, stanu, używany czy nowy no i najważniejsze ZA ILE? jak mamy Ci powiedzieć czy się opłaca jak nic oprócz danych katalogowych z których nic nie wynika nie podałeś. skuter ogólnie dobry ale zależy ile chcesz przeznaczyć bo może się okazać że za pieniążki które masz da się wyrwać coś o wiele lepszego i markowego! Jeśli jest on z salonu, to stanowczo ODRADZAM!!! raz że kosztowne przeglądy gwarancyjne (obowiązkowe 100-150zł) a jest ich ze 4, do tego nic nie pogrzebiesz bo gwarancje stracisz i jeszcze to docieranie, po za tym jak to nowy to wydasz około 4000zł a za te pieniądze dostaniesz już Yamahę Aerox kilkuletnią, bezawaryjną i z o wiele lepszymi osiągami.<br><hr>pawel503<br>
to jest nowy za 3500zl i się pytam czy ma dobre osiągi i ile pojedzie po odblokowaniu ? i nie chce żadnego markowego a na pewno nie (Yamahę Aerox ;] ) bo mi się ona nie podoba jest mała trochę ;| i na każdym forum piszą aby ja kopić ja jej nie chce ;p i dla tego się pytam o tego zipa ;p ile pojedzie itp<br><hr>?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pawel503 » 8/7/2010, 02:11

zipp po odblokowaniu średnio 70 pojedzie. odradzam Ci zakup nowego, wiem co mówię, te skutery są "niezbywalne" jak będziesz chciał go zmienić to będziesz miał problem ze sprzedaniem. zaufaj, ja myślałem tak samo jak ty, a teraz w brodę sobie pluje że nie kupiłem markowej używki, a ze sprzedażą mojego mam problem nawet za 1500zł.
z resztą zrobisz jak uważasz, i skoro wszędzie na forach piszą o markowych skutach to może coś w tym jest co? Ja stykam się ze skuterami na co dzień i siedzę w tym długo, jestem administratorem strony poświęconej trójmiejskim skuterom, więc zastanów się dobrze zanim kupisz "nowego krzaka"
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2010, 12:40

Komentatorzy napisał(a):2005 czyli z jednym amortyzatorem, bez dodatkowego wahacza i bębnowym hamulcem z tyłu, ale i tak miał byś problem z zamontowaniem. <br><hr>pawel503<br>
no ale felgi są nie potrzebne.Piździk jest od tego żeby jeździć :D<br><hr>mati
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pawel503 » 9/7/2010, 01:57

no ale felgi są nie potrzebne.Piździk jest od tego żeby jeździć :D

O czym ty chłopie piszesz? to idź jeździć i nie wypisuj durnot.
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez pawel503 » 9/7/2010, 17:42

Może ktoś tym razem pomoże mi! otóż od jakiegoś czasu na nowym cylku (65cc WM-motor i nowym seryjnym wale oraz nowych łożyskach wału i uszczelniaczach) skuter na wysokich obrotach jak jest nagrzany nagle traci moc i zwalnia do około 20km/h potem spowrotem się rozpędza i tak cały czas, zdjąłem cylinder z tłokiem i okazało się że sworzeń jest kompletnie zdarty i poharatany, myślałem że to jego wina, wymieniłem go na dobry i po złożeniu sytuacja się powtarza, czyli wysokie obroty=utrata mocy. Skuter w ogóle nie reaguje na manetkę gazu, nie mam już pomysłu co to może być, cylek bez zadziorów, tłok ma kilka a pierścienie OK. łożysko igiełkowe też nowe. może to moduł CDI szwankuje?
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2010, 12:29

Komentatorzy napisał(a):Może ktoś tym razem pomoże mi! otóż od jakiegoś czasu na nowym cylku (65cc WM-motor i nowym seryjnym wale oraz nowych łożyskach wału i uszczelniaczach) skuter na wysokich obrotach jak jest nagrzany nagle traci moc i zwalnia do około 20km/h potem spowrotem się rozpędza i tak cały czas, zdjąłem cylinder z tłokiem i okazało się że sworzeń jest kompletnie zdarty i poharatany, myślałem że to jego wina, wymieniłem go na dobry i po złożeniu sytuacja się powtarza, czyli wysokie obroty=utrata mocy. Skuter w ogóle nie reaguje na manetkę gazu, nie mam już pomysłu co to może być, cylek bez zadziorów, tłok ma kilka a pierścienie OK. łożysko igiełkowe też nowe. może to moduł CDI szwankuje?<br><hr>pawel503<br>
wysokie obroty=wysoka temperatura=puchnięcie tłoka wykonanego z marnej jakości materiałów. Kup jakiś lepszy kit 70cc np. trochę lepszej niż seryjna taiwańskiej firmy power force. Sam mam i nie narzekam.<br><hr>omen93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pawel503 » 10/7/2010, 15:10

Tyle że nie wygląda mi to na puchnięcie tłoka, ale może i masz rację, na razie założę dyszę mniejszą bo w serii jest 68 a ja mam teraz 84 i nową świece dam, i zobaczymy, jak dalej będzie się to dziać to moduł podepnę inny, a jak i to nie pomoże to zmiana cylka na jakiś lepszy, myślałem o oryginalnej zippowskiej serii 50cc jest po 77zł na allegro.
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2010, 18:45

Komentatorzy napisał(a):Tyle że nie wygląda mi to na puchnięcie tłoka, ale może i masz rację, na razie założę dyszę mniejszą bo w serii jest 68 a ja mam teraz 84 i nową świece dam, i zobaczymy, jak dalej będzie się to dziać to moduł podepnę inny, a jak i to nie pomoże to zmiana cylka na jakiś lepszy, myślałem o oryginalnej zippowskiej serii 50cc jest po 77zł na allegro.<br><hr>pawel503<br>
A dlaczego zmieniłeś cylek? Oryginalny dokonał żywota? Jaki przebieg?
U mnie zipek z '07 juz ma 13k przebiegu i na razie nic nie wskazuje na wymianę, choć jeździłem na paliwie bardzo kiepskiej jakośći.<br><hr>arek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pawel503 » 10/7/2010, 23:07

A dlaczego zmieniłeś cylek? Oryginalny dokonał żywota? Jaki przebieg?
U mnie zipek z '07 juz ma 13k przebiegu i na razie nic nie wskazuje na wymianę, choć jeździłem na paliwie bardzo kiepskiej jakośći.


Z mojej winy chłopak wyciągnął kopyta na 9000km, każdy posiadacz uantuma wie jak denerwująca jest kontrolka oleju (nawet przy litrze w zbiorniku) postanowiłem ją odłączyć, no i zapomniałem o oleju, potem mój cylek wyglądał tak:

Obrazek
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

cylinder

Postprzez piro324 » 11/7/2010, 19:28

Witam
Chciałby sobie zwiekszyć predkosc i moc silnika i mysle o wymianie cylindra w zippie quantum może mi doradzicie jaki by mi pasował który spełnił by moje oczekiwania ?moze ktosc podał by mi linki z allegro takich cylków no i czy w ogóle to jest dobry pomysł z tą wymiana i ile ewentualnie mógbym wycisnać po wymianie .Pozdrawiam i z góry dziekuje za kazda podpowiedz
piro324
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 7/4/2010, 18:05

Postprzez pawel503 » 12/7/2010, 00:48

zalóż pierw sportowy wydech Technigas next-R albo coś tej klasy, plus sportowe wario np malossi multivar i będzie Ci z 90 leciał przypuszczam.
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2010, 11:01

mam zamiar stuningowac zipka, i tak, chce kupic cylinder, 70ccm dosyc dobry, chyba kevlarowy od kumpla, nieuzywany oczywiscie. i pytanie, co jeszcze warto wymienic? tlumik? z tego co wiem to drogi jest i nie wiem czy mi sie oplaca.. ;)
a moze da sie odblokowac seryjny tlumik jakos?

chyba ze znacie jakis inny tuning zeby go troche rozpedzic, do 80-90 km/h? pozdro<br><hr>mateooo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2010, 11:02

mam zamiar stuningowac zipka, i tak, chce kupic cylinder, 70ccm dosyc dobry, chyba kevlarowy od kumpla, nieuzywany oczywiscie. i pytanie, co jeszcze warto wymienic? tlumik? z tego co wiem to drogi jest i nie wiem czy mi sie oplaca.. ;)
a moze da sie odblokowac seryjny tlumik jakos?

chyba ze znacie jakis inny tuning zeby go troche rozpedzic, do 80-90 km/h? pozdro<br><hr>mateooo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pawel503 » 13/7/2010, 13:38

Komentatorzy napisał(a):mam zamiar stuningowac zipka, i tak, chce kupic cylinder, 70ccm dosyc dobry, chyba kevlarowy od kumpla, nieuzywany oczywiscie. i pytanie, co jeszcze warto wymienic? tlumik? z tego co wiem to drogi jest i nie wiem czy mi sie oplaca.. ;)
a moze da sie odblokowac seryjny tlumik jakos?

chyba ze znacie jakis inny tuning zeby go troche rozpedzic, do 80-90 km/h? pozdro<br><hr>mateooo


poszukaj kilka stron wstecz, jest tuning zippa opisany chyba ze sto razy, nawet przeczytaj mój post nad twoim, tak ciężko samemu poszukać? a coś takiego jak kevlarowy cylinder nie istnieje.
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2010, 15:59

Komentatorzy napisał(a):mam zamiar stuningowac zipka, i tak, chce kupic cylinder, 70ccm dosyc dobry, chyba kevlarowy od kumpla, nieuzywany oczywiscie. i pytanie, co jeszcze warto wymienic? tlumik? z tego co wiem to drogi jest i nie wiem czy mi sie oplaca.. ;)
a moze da sie odblokowac seryjny tlumik jakos?

chyba ze znacie jakis inny tuning zeby go troche rozpedzic, do 80-90 km/h? pozdro<br><hr>mateooo<br>
Przedewszystkim jeżeli chodzi o cylinder to żeliwny, ponieważ można zrobić szlif, firma to- polini, metrakit, malossi, tec, stage6, jeżeli chodzi oczywiście o najlepsze marki, do cylka na pewno gaźnik 17,5 mm będzie świat i ludzie, wariator sportowy, może sprzęgło a jaki i sprzęgło to i dzwon, ale to sprzęgło bez przymusu, pozatym jeżeli chcesz wycisnąć pełną moc z cyklka to wydech klasy sport -pokroju next r, leovince zx, yasuni z o ilę się nie mylę. Jeżeli brał byś taki cylek jak np, metrakit hand made o mocy 8,5-12km no to już trzeba myśleć przynajmniej o zmianie łożysk, jeżeli masz przebieg większy niż 10-15tyś no to wał też.<br><hr>omen93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2010, 15:59

Komentatorzy napisał(a):mam zamiar stuningowac zipka, i tak, chce kupic cylinder, 70ccm dosyc dobry, chyba kevlarowy od kumpla, nieuzywany oczywiscie. i pytanie, co jeszcze warto wymienic? tlumik? z tego co wiem to drogi jest i nie wiem czy mi sie oplaca.. ;)
a moze da sie odblokowac seryjny tlumik jakos?

chyba ze znacie jakis inny tuning zeby go troche rozpedzic, do 80-90 km/h? pozdro<br><hr>mateooo<br>
Przedewszystkim jeżeli chodzi o cylinder to żeliwny, ponieważ można zrobić szlif, firma to- polini, metrakit, malossi, tec, stage6, jeżeli chodzi oczywiście o najlepsze marki, do cylka na pewno gaźnik 17,5 mm będzie świat i ludzie, wariator sportowy, może sprzęgło a jaki i sprzęgło to i dzwon, ale to sprzęgło bez przymusu, pozatym jeżeli chcesz wycisnąć pełną moc z cyklka to wydech klasy sport -pokroju next r, leovince zx, yasuni z o ilę się nie mylę. Jeżeli brał byś taki cylek jak np, metrakit and made o mocy 8,5-12km no to już trzeba myśleć przynajmniej o zmianie łożysk, jeżeli masz przebieg większy niż 10-15tyś no to wał też.<br><hr>omen93
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez pawel503 » 13/7/2010, 16:51

Komentatorzy napisał(a):
Komentatorzy napisał(a):mam zamiar stuningowac zipka, i tak, chce kupic cylinder, 70ccm dosyc dobry, chyba kevlarowy od kumpla, nieuzywany oczywiscie. i pytanie, co jeszcze warto wymienic? tlumik? z tego co wiem to drogi jest i nie wiem czy mi sie oplaca.. ;)
a moze da sie odblokowac seryjny tlumik jakos?

chyba ze znacie jakis inny tuning zeby go troche rozpedzic, do 80-90 km/h? pozdro<br><hr>mateooo<br>
Przedewszystkim jeżeli chodzi o cylinder to żeliwny, ponieważ można zrobić szlif, firma to- polini, metrakit, malossi, tec, stage6, jeżeli chodzi oczywiście o najlepsze marki, do cylka na pewno gaźnik 17,5 mm będzie świat i ludzie, wariator sportowy, może sprzęgło a jaki i sprzęgło to i dzwon, ale to sprzęgło bez przymusu, pozatym jeżeli chcesz wycisnąć pełną moc z cyklka to wydech klasy sport -pokroju next r, leovince zx, yasuni z o ilę się nie mylę. Jeżeli brał byś taki cylek jak np, metrakit and made o mocy 8,5-12km no to już trzeba myśleć przynajmniej o zmianie łożysk, jeżeli masz przebieg większy niż 10-15tyś no to wał też.<br><hr>omen93


przy tej mocy to nawet jak ma nowy wał to trzeba by go wymienić, ale tuning który opisałeś to ponad 1000zł, a jeśli chodzi o "krzaka" to nie warto, sport wydech next r i wario sportowe multivar i będzie już dobrze jechał. nie wiem tylko po co ten temat kręci się w koło, za kilka postów ktoś zamiast poszukać i poczytać znów za da pytanie "jak moge stuningować..."
Zipp Quantum RuLeZ
Avatar użytkownika
pawel503
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 19/6/2009, 01:10
Lokalizacja: Sopot

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê