REJESTRACJA | LOGOWANIE

[skutery] Zipp Quantum

| Odpowiedź » | Nowy temat »
Autor Wiadomość

jarek9191

Świeżak

Posty: 4

Cytuj

Witam

Wymienilem modul i zalozylem swiece 70. Przez pierwszy dzien bylo dobrze lecial jakies 75k/m. Teraz nie chce mi odpalac/ swieca jest zalana(na starym module odpala a tym tez czasem). Mysle ze siweca nie jest odpowiednia to tego modulu. Jak zalozyc swiece do odblokowanego modulu. Prosze o link lub nazwe. Z gory dzieki.

|

 

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

mam skuterka 2t i mam w nim jeden problem bo gdy skuter sie rozgrzeje bardzo mocno sie muli i na calym gazie ma cizko ruszyc pomozcie prosze


mati

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

witam.mam pytanie gdzie są blokady w zippie quantumie 2008rok.prosze o odpowiedź.z góry dzięki.Smile

bury

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
mam skuterka 2t i mam w nim jeden problem bo gdy skuter sie rozgrzeje bardzo mocno sie muli i na calym gazie ma cizko ruszyc pomozcie prosze


mati
podejrzewam ze masz źle wyregulowany gaźnik-zabogata mieszanka

xxx

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

witam mam pytanie ile pali zipp quantum na 100km bo mi okolo 4 do 5 litrów i czy moze wyregulowac gaznik zeby mniej palił

DENY

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
witam mam pytanie ile pali zipp quantum na 100km bo mi okolo 4 do 5 litrów i czy moze wyregulowac gaznik zeby mniej palił

DENY
Mi pali 2,8 litra. Coś dużo ci pali.

tom979

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
witam mam pytanie ile pali zipp quantum na 100km bo mi okolo 4 do 5 litrów i czy moze wyregulowac gaznik zeby mniej palił

DENY
Komentatorzy napisał:
Mi pali 2,8 litra. Coś dużo ci pali.

tom979
jak się ma zablokowany i jedzie 40 km/h zamiast 80 to tyle pali

Ciało

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
witam mam pytanie ile pali zipp quantum na 100km bo mi okolo 4 do 5 litrów i czy moze wyregulowac gaznik zeby mniej palił

DENY
Komentatorzy napisał:
Mi pali 2,8 litra. Coś dużo ci pali.

tom979
Komentatorzy napisał:
jak się ma zablokowany i jedzie 40 km/h zamiast 80 to tyle pali

Ciało
A ile pali jak się jedzie 80 km/h? Na razie mam na dotarciu i sobie spokojnie jeżdżę.

tom979

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Witam ... Jaki stożkowy filtr powietrza najlepiej zamontowac w Wuantumie z 2006r. ? ( prosze o podanie w mm szerokosci )

Alexx

|

mati1-1991

Świeżak

Posty: 14

Cytuj

Elo kupiłem ostatnio Wariator naraku HS z tuleją o wymiarez wewnętrznym 13mm. Pojechałem z nim do serwisu i mi powiedzieli ze tuleja nie wchodzi na wał Sad. Co moge z tym zrobic i czy kupiłem dobry rozmiar tego wariatorka? Prosze o szybką odpowiedź Smile z góry dziękuje

|

galaretka007

Świeżak

Posty: 1

Skąd: Augustów

Cytuj

Cześć Very Happy
chce kupić sobie skuter Cool i zastanawiam się czy brać zipp simply, qantum czy axis a może kingway'a albo keeway'a Question Rolling Eyes

Proszę o szybko odpowiedz Wink

|

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

jaki byście doradzili skuter zipp ???? jakie są najlepsze

bioly

|

korzonek18

Świeżak

Posty: 1

Cytuj

widze ze duzo osob narzeka na przerywanie silnika, i zalewanie swiecy.mianowicie ten silnik jest bardzo wrazliwy na paliwo jakie mu sie leje bo tak jakby "wyodrebia" on z paliwa to co tym paliwem nie jest.mialem ten sam problem i po wilogodzinnej mozolnej pracy, zlalem paliwo i wlalem lepszego(renomowanej stacji, drozszego) i problem zniknal nawet na swiecy ktora zalewalo.od tej pory tankuje tylko dobre paliwo i nie mam z tym problemu.
natomiast mam do was forumowiczow pytanie :
po przekreceniu kluczyka na zaplon zaczyna mi spod licznika pykac, jakby byl kierunek wlaczony, albo awaryjne. taki to jest odglos.a nic sie nie swieci, ani kierunek nie miga,ani awaryjne. czy silnik wylaczony czy wlaczony jak jest przekrecony kluczyk na zaplon cyka non stop.
prosze o pomoc

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
jaki byście doradzili skuter zipp ???? jakie są najlepsze

bioly
Kup sobie Quantuma. To jest dwusów. Czyli ma większego powera niż czterosówy. Trochę więcej pali ale niewiele więcej. Jest przestronny i sporo można przewieźć.

tom979

|

blomis

Świeżak

Posty: 1

Cytuj

Witam
Mam takie pytanie jaki olej lac do zipp quantum-a ktory jest w przecietnej cenie bo jak narazie kupowalem taki jaki mi proponowali w serwisie ktory kosztowal 30zl/l;D

|

|

mateo94

Świeżak

Posty: 2

Cytuj

witam, mam problem z zippem quantumem z 2005r. otorz mialem przejechane 4500km i na lato chcialem poczuc wiecej emocji wiec zamowilem cylinder 65cm2, po drobnych problem cylinder doszedł do mnie wiec ze starszym sie wzielismy i zalozylismy, na poczatku chodzil dobrze, jak go docieralem nie bylo zadnych problemow, aby zwiekszyc kompresje zalozylem swiece 3-punktowa od vw passata z trzema podkladkami zeby tlok nie walil o swiece, chodzilo dobrze, lecz gdy skonczylem go docierac i zaczloem jezdzic szybciej pojawil sie wielki problem mianowicie gdy jade sobie skuterkiem licznikowe 65km/h nagle skuter gasnie i w ciagu 20-30m zatrzymuje sie, wiec poczekalem jakies 20 sekund znowu odpialilem chodzi juz myslalem ze wszystko dobrze odjechalem pare metrow dalej znowu to samo, mialem przy sobie orginalna swiece i zmienilem ja, do domu dojechalem, nastepnie jak jezdzilem delikatnie nie nic sie dzialo, lecz gdy przyjechali koledzy no to gazu wiecej i po okolo 20 km znowu to samo;/

dodam ze wymiana cylinda na teoretycznie wiekszy nic nie dala poniewarz cylinder mial prawie takie same wymiary jak orginalny, pisalo na obu cylindrach to samo, juz dokladnie nie pamietam co ale mniej wiecej cos takiego"3xymc8"



prosil bym o szybko pomoc gdyz boje sie dalej gdzies jechac, a pogoda piekna. mam lekkie podejrzenie ze moze to byc przegrzewanie sie swiecy ale nie wiem, albo ten przewod podcisnieniowy czy jakis cos idzie z gaznika do tlumnika kawalek sie przetarl ale zalozylem i jest szczelny wiec nie wiem.



z gory dzieki i jeszcze raz prosze o szybko pomoc:)

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
Witam Mam takie pytanie jaki olej lac do zipp quantum-a ktory jest w przecietnej cenie bo jak narazie kupowalem taki jaki mi proponowali w serwisie ktory kosztowal 30zl/l;D

blomis
orlen syntetyk kosztuje 15 zł co tam lałes olej roslinny

marcin19

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Komentatorzy napisał:
widze ze duzo osob narzeka na przerywanie silnika, i zalewanie swiecy.mianowicie ten silnik jest bardzo wrazliwy na paliwo jakie mu sie leje bo tak jakby "wyodrebia" on z paliwa to co tym paliwem nie jest.mialem ten sam problem i po wilogodzinnej mozolnej pracy, zlalem paliwo i wlalem lepszego(renomowanej stacji, drozszego) i problem zniknal nawet na swiecy ktora zalewalo.od tej pory tankuje tylko dobre paliwo i nie mam z tym problemu. natomiast mam do was forumowiczow pytanie : po przekreceniu kluczyka na zaplon zaczyna mi spod licznika pykac, jakby byl kierunek wlaczony, albo awaryjne. taki to jest odglos.a nic sie nie swieci, ani kierunek nie miga,ani awaryjne. czy silnik wylaczony czy wlaczony jak jest przekrecony kluczyk na zaplon cyka non stop. prosze o pomoc

korzonek18
u mnie takie pykanie występuje po umyciu skuterka. Gdzieś jakaś wilgoć zachodzi... u mnie jak postoi na słoneczku lub sie przejade problem znika do następnego umycia;p

elvis

|

Iwan166

Świeżak

Posty: 28

Cytuj

mati1-1991 napisał:
Elo kupiłem ostatnio Wariator naraku HS z tuleją o wymiarez wewnętrznym 13mm. Pojechałem z nim do serwisu i mi powiedzieli ze tuleja nie wchodzi na wał Sad. Co moge z tym zrobic i czy kupiłem dobry rozmiar tego wariatorka? Prosze o szybką odpowiedź Smile z góry dziękuje

Na wale moze byc róznica rzedu 0.25mm tzn wał moze byc wiekszy niz byc powinien. Wystarczy ze delikatnie spiłujesz wał np. pilnikiem i tulejka powinna wejsc.

|

|

Komentatorzy

Mieszkaniec forum

Posty: 16772030

Cytuj

Mam Quamtuma GT5 i jest to super skuter , działa wszystko bez zastrzeżeń ... jedyny problem jaki miałem to cewka mi się spaliła . Mam go już prawie dwa latka i naprawdę polecam duży wygodny no i nawet szybki jak się go rozblokuje Very Happy

Mati0000

|

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załaczać pliki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum

POLECAMY

NAJNOWSZE

angliapolska.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

.