Zobacz wÄ…tek - regulacja amortyzatorow/ plastiki/ cbr f3
NAS Analytics TAG

regulacja amortyzatorow/ plastiki/ cbr f3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Raczek_6 » 23/12/2008, 22:30

Z przodu masz na odbicie i dobicie oraz regulację napięcia sprężyn, podobnie tył.
Z przodu polecam wymienić olej na nowy Motul 10W i wtedy regulacja na świeżym oleju.

A jeśli chodzi o plastiki (tzw wypełnienia) to musisz szukać używanych, albo lepiej zadzwoń do Hondy i dowiedz się ile nowe kosztują (czasami za używane płaci się więcej).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez elco » 24/12/2008, 00:54

zawieszenie zestraja sie zwykle nie pod mase kierowcy tylko pod styl jazdy i warunki drogowe w sensie nawierzchni. Z przodu masz regulacje 4 stopniowa o ile sie nie myle, z tylu 6-scio stopniowa. Zeby motocykl lepiej wybieral nierownosci i dziury trzeba zestroic zawieszenie bardziej miekko. To jednak moze odbic sie nagatywnie przy dynamiczniejszej jazdzie np. uciekaniem kol. Wlasciwie najbardziej optymalnym rozwiazaniem jest posrednie ustawienie zawieszenia - z przodu 2 kreski z tylu 3-4. Wybierz sie na dluzsza przejazdzke i w trakcie pozmieniaj troche ustawienia i wybierz optymalne dla siebie.

Plastiki tak jak ci juz raczek polecil - poszukaj na allegro i po szrotach.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław




Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê