regulacja amortyzatorow/ plastiki/ cbr f3
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Z przodu masz na odbicie i dobicie oraz regulację napięcia sprężyn, podobnie tył.
Z przodu polecam wymienić olej na nowy Motul 10W i wtedy regulacja na świeżym oleju.
A jeśli chodzi o plastiki (tzw wypełnienia) to musisz szukać używanych, albo lepiej zadzwoń do Hondy i dowiedz się ile nowe kosztują (czasami za używane płaci się więcej).
Z przodu polecam wymienić olej na nowy Motul 10W i wtedy regulacja na świeżym oleju.
A jeśli chodzi o plastiki (tzw wypełnienia) to musisz szukać używanych, albo lepiej zadzwoń do Hondy i dowiedz się ile nowe kosztują (czasami za używane płaci się więcej).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
zawieszenie zestraja sie zwykle nie pod mase kierowcy tylko pod styl jazdy i warunki drogowe w sensie nawierzchni. Z przodu masz regulacje 4 stopniowa o ile sie nie myle, z tylu 6-scio stopniowa. Zeby motocykl lepiej wybieral nierownosci i dziury trzeba zestroic zawieszenie bardziej miekko. To jednak moze odbic sie nagatywnie przy dynamiczniejszej jazdzie np. uciekaniem kol. Wlasciwie najbardziej optymalnym rozwiazaniem jest posrednie ustawienie zawieszenia - z przodu 2 kreski z tylu 3-4. Wybierz sie na dluzsza przejazdzke i w trakcie pozmieniaj troche ustawienia i wybierz optymalne dla siebie.
Plastiki tak jak ci juz raczek polecil - poszukaj na allegro i po szrotach.
Plastiki tak jak ci juz raczek polecil - poszukaj na allegro i po szrotach.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości