Zobacz wątek - <i>[Kawasaki]</i> Kawasaki ER5 w użytku
NAS Analytics TAG

[Kawasaki] Kawasaki ER5 w użytku

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 17/6/2010, 22:35

Komentatorzy napisał(a):Witam,

Czym różnią się ER 5 i ER 5 Twister?

Pozdrawiam,<br><hr>wolf<br>
podpisuje sie pod tym :) <br><hr>Szymii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/6/2010, 16:08

Komentatorzy napisał(a):Witam serdecznie jakis tydzien temu kupilem motor Kawasaki ER 5. Motocykl przejechal z miejsca zakupu 300km i postawilem go u kolegi w garazu w celu zalatwienia papierow. Po tygodniu chcialem isc odpalic moto no i tutaj zaczynaja sie problemy. Rozrusznik dwa razy okrecil i zaczelo sie trykotanie przekaznika. W tym samym czasie z motocykla zaczelo leciec paliwo. Myslalem ze moze przelew dlatego zlekcewazylem to i postanowilem naladowac akumulator. Dzien pozniej z naladowanym akumulatorem motocykl zaczal krecic i przepalac ale nie odpalil na dobre. Znowu zaczelo leciec paliwo. Zaczelo sie rozbieranie motocykla w celu diagnostyki miejsca wycieku paliwa. No i zaczne od tego ze caly filtr powietrza razem z komora powietrzna byl zalany paliwem jak sie okazalo po glebszej diagnostyce paliwo z niewiadomych przyczyn znalazlo sie w silniku. Jesli ktos mial podobny problem lub wie jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy bardzo prosze o kontakt. Z gory dziekuje<br><hr>Mefjozo<br>
hej. byc moze ze miales ustawiony kranik na PRI i wtedy leci paliwo grawitacyjnie i zalalo silnik!!, normalnie gdy jest ustawione na on lub res gaznik sam musi zaciagnac paliwo podcisnieniem.<br><hr>doktor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 22/6/2010, 02:22

witam.posiadam er-ke od roku.niedawno oddalem do regulacji bo zaczął nierówno pracować.odebrałem maszynke w dobrym stanie bo było wszystko ok. i zbierała się pięknie.zatankowałem do pełna i po przejachaniu kilkudziesięciu km zaczęły się problemy.jeden cylinder zaczął nierówno pracować przy niskich obrotach.na wolnych zdarzało mu się nawet zgasnąć całkowicie i palił tylko na lewy gar.ale powyżej 2-3 tyś, obr. było ok.myślałem że to paliwem więc zatankowałem jeszcze na kilku innych dobrych markowych stacjach ale dalej to samo.zdarzyło się również że paliwo kapało z prawego gażnika.przejechałem kilkaset km i jest coraz gorzej.teraz z trudem pali na prawy gar i strasznie kopci.nieda sie tak jeżdzić i maszyna stoi.gość ktory wykonywał regulacje niezrobi mi nic na gwarancji bo juz upłynął ponad miesiąc a poza tym przy odbiorze było wszystko ok.dziś biore się ostro za naprawe tylko niewiem co może być przyczyną.przypuszczam że coś nie tak z gażnikiem.pewnie zalewa cylinder bo zauważyłem coś ciekawego.jak był niski stan paliwa to było prawie ok a po zatankowaniu przerywa.podczas jazdy np. jak staje na światłach to jeśli wcześniej jechałem powiedzmy na 4tyś obr. to na chwile jest ok. z obrotami a dopiero po chwili zaczynał świrować.jak odpalam silnik i dam za dużo ssania to od razu jest problem z obrotami prawego cylindra lub go zalewa i wtedy trudno zapalić.pisałem w czasie przeszłym bo teraz bardzo trudno uruchomić silnik na 2 gary.właściwie tylko czasami prawy gar złapie i zaraz gaśnie.nawet jak sam chodzi na postoju bez mojej ingerencji.prosze kolegów o pomoc w rozpoznaniu usterki bo się pogarsza i mam obawy o silnik.<br><hr>timon125
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Mefjozo » 18/7/2010, 07:27

Witam moj problem zostal rozwiazany a mianowicie wymienilem kranik i jest wszystko OK. Po rozkreceniu starego kranika okazalo sie ze w paliwie byl cienki pasek folii o dl 100mm a szer 2mm wkrecil sie i podszedl pod membrane. Niestety nigdzie nie mozna znalezc zestawow naprawczych do naszych kranikow dlatego postanowilem nie ryzykowac i wymienic kranik. Podsumowujac polecam zamontowac filtr paliwa za 5 zl bo nigdy nie wiadomo co w tych stacjach nam naleja.


A teraz mam jeszcze jeden problem odnosnie predkosciomierza, a mianowice przebyte km pokazuje ok tylko ze predkosc znacznie zaniza przy 50km/h pokazuje niecale 30km/h a przy 100km/h pokazuje 60km/h czy ktos wiec co moze byc przyczyna. Z tego co sie dowiedzialem po rozkreceniu wskazowka jest napedzana magnetycznie i nie za bardzo wiem co moge z nia zrobic. Dziekuje za sugestie i pozdrawiam.:)
Mefjozo
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14/6/2010, 21:55
Lokalizacja: Pn

Postprzez Komentatorzy » 20/7/2010, 19:32

Komentatorzy napisał(a):Witam moj problem zostal rozwiazany a mianowicie wymienilem kranik i jest wszystko OK. Po rozkreceniu starego kranika okazalo sie ze w paliwie byl cienki pasek folii o dl 100mm a szer 2mm wkrecil sie i podszedl pod membrane. Niestety nigdzie nie mozna znalezc zestawow naprawczych do naszych kranikow dlatego postanowilem nie ryzykowac i wymienic kranik. Podsumowujac polecam zamontowac filtr paliwa za 5 zl bo nigdy nie wiadomo co w tych stacjach nam naleja. A teraz mam jeszcze jeden problem odnosnie predkosciomierza, a mianowice przebyte km pokazuje ok tylko ze predkosc znacznie zaniza przy 50km/h pokazuje niecale 30km/h a przy 100km/h pokazuje 60km/h czy ktos wiec co moze byc przyczyna. Z tego co sie dowiedzialem po rozkreceniu wskazowka jest napedzana magnetycznie i nie za bardzo wiem co moge z nia zrobic. Dziekuje za sugestie i pozdrawiam.:)<br><hr>Mefjozo<br>
a moze masz kolego licznik w milach???<br><hr>piotr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/7/2010, 14:04

Komentatorzy napisał(a):Witam moj problem zostal rozwiazany a mianowicie wymienilem kranik i jest wszystko OK. Po rozkreceniu starego kranika okazalo sie ze w paliwie byl cienki pasek folii o dl 100mm a szer 2mm wkrecil sie i podszedl pod membrane. Niestety nigdzie nie mozna znalezc zestawow naprawczych do naszych kranikow dlatego postanowilem nie ryzykowac i wymienic kranik. Podsumowujac polecam zamontowac filtr paliwa za 5 zl bo nigdy nie wiadomo co w tych stacjach nam naleja. A teraz mam jeszcze jeden problem odnosnie predkosciomierza, a mianowice przebyte km pokazuje ok tylko ze predkosc znacznie zaniza przy 50km/h pokazuje niecale 30km/h a przy 100km/h pokazuje 60km/h czy ktos wiec co moze byc przyczyna. Z tego co sie dowiedzialem po rozkreceniu wskazowka jest napedzana magnetycznie i nie za bardzo wiem co moge z nia zrobic. Dziekuje za sugestie i pozdrawiam.:)<br><hr>Mefjozo<br>
Komentatorzy napisał(a):a moze masz kolego licznik w milach???<br><hr>piotr<br>
jak wczesniej pokazywal dobrze to nie. ja tez mialem cos takiego. wymienilem licznik i dziala dobrze(jak dlugo bedzie dzialal to nie wiem). Moze sie rozmagnesowal magnes ktory go napedza.<br><hr>berni172
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2010, 19:33

szukam amortyzatorów do kawasaki er 500a mogą być używane<br><hr>DAero
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2010, 11:10

Komentatorzy napisał(a):szukam amortyzatorów do kawasaki er 500a mogą być używane<br><hr>DAero<br>
<a href="http://moto.allegro.pl/item1155872271_hagon_amortyzatory_suzuki_dr_gs_gsx_gn_vs_intruder.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://moto.allegro.pl/item1155872271_hagon_amortyzatory_suzuki_dr_gs_gsx_gn_vs_intruder.html</a>

Hagon Road za 699.<br><hr>berni172
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2010, 21:41

Prawko zdane;] mam zamiar kupic ten motocykl ,mam pytanie czy motor ten jest awaryjny?czy czesci sa do niego drogie? prosze o jak najszybsza opowiedz.<br><hr>Martez
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/7/2010, 19:06

Komentatorzy napisał(a):Prawko zdane;] mam zamiar kupic ten motocykl ,mam pytanie czy motor ten jest awaryjny?czy czesci sa do niego drogie? prosze o jak najszybsza opowiedz.<br><hr>Martez<br>
ja jeździłem nim rok i nic mi sie z ER 5 nie działo - sprawował się bardzo dobrze teraz właśnie sprzedałem i troszke żałuje bo jak na pierwszy motocykl naprawde rewelacyjny wybór.<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2010, 21:46

Komentatorzy napisał(a):Prawko zdane;] mam zamiar kupic ten motocykl ,mam pytanie czy motor ten jest awaryjny?czy czesci sa do niego drogie? prosze o jak najszybsza opowiedz.<br><hr>Martez<br>
Komentatorzy napisał(a):ja jeździłem nim rok i nic mi sie z ER 5 nie działo - sprawował się bardzo dobrze teraz właśnie sprzedałem i troszke żałuje bo jak na pierwszy motocykl naprawde rewelacyjny wybór.<br><hr>Tomek<br>
ja jeżdżę drugi sezon i nie narzekam. Zastanawiam się nad sprzedażą bo chciałbym kupić coś większego. według mnie niema nic lepszego na początek.<br><hr>berni172
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/8/2010, 17:49

witam
jakie są objawy że to już czas zmienić świece??
Moja er 5 coÅ› ostatnio na maksa jedzie do 165km/h a kiedyÅ› prawie 180.
silnik też daje mocne drgania.
<br><hr>doktor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

moc

Postprzez tristo77 » 30/8/2010, 14:20

Kawka mojej zony ma w papierach 25 kW (34 KM), a normalnie er piątki mają chyba ze 35 kW. Motek jest z 2002 r., jeździł wcześniej u Niemiaszków w nauce jazdy (pod słońce widać napis fahreschule, czy jakos tak na kanapie - nie udalo sie komus zmyc ;))
Czy w tym modelu mozna odblokowac zablokowane kucyki? I jak sie za to zabrac?
tristo77
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/4/2009, 14:53
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2010, 08:31

prosze o pomoc potrzebuje sie dowiedziec z jaka silo wartosc dokreca sie panewki na wale korbach i walkach rozrzadu w kawasaki er5 prosze o pomoc i z gory dziekuje za odp szukam i nie moge znalesc
<br><hr>qubeker5
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez bua » 9/9/2010, 17:24

Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem zainteresowany kupnem tej kawki. prawko do odbioru za tydzień to może uda mi się jeszcze skorzystać z końcówki sezonu.
bua
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9/9/2010, 17:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2010, 16:57

Komentatorzy napisał(a):Witam wszystkich forumowiczów. Jestem zainteresowany kupnem tej kawki. prawko do odbioru za tydzień to może uda mi się jeszcze skorzystać z końcówki sezonu. <br><hr>bua<br>
Jeśli chcesz kupić er5 to polecam na początek idealny<br><hr>berni172
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2010, 21:13

witam chciałbym wymienić tarcze zegarów w tej kawasaki i za nic nie mogę ściągnąć wskazówek, ma ktoś jakieś propozycje jak to zrobić? Bardzo proszę o odp <br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2010, 16:54

Czy posiada ktoś DOBRY SKAN schematu instalacji e kawie ER-5, najlepiej jak najstarszej wersji....potrzebuje do założenia alarmu... jeśli ktoś ma to proszę o maila assquad@o2.pl

ps. KUPIE GMOLE do powyższego modelu... jak ktoś ma to prosze o oferte mailem<br><hr>dwuja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/12/2010, 00:55

witam.poszukuje magneta do gpz 500s...prosze pisać jeżeli mialby ktos do sprzedazy(za jaka cene) e-mail balu164@wp.pl<br><hr>bzzik20
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/1/2011, 17:22

Sprzedam ER5 z 2001r. jakby co to jest aktualnie na otomoto za 4900 /Oborniki wlkp. w stanie na prawde dobrym<br><hr>Szymon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê