Spalanie CBR 600 F2, VFR 750 RC36, CBR 1000F RC24
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Spalanie CBR 600 F2, VFR 750 RC36, CBR 1000F RC24
Witam
Planuję zakup jednego z wyżej wymienionych motocykli,
Jakich różnic w spalaniu mogę się spodziewać między tymi motocyklami - dodam ze będzie służył do jazdy turystycznej (lekka ręka na manetce)
Podobaja mi się po równo z + na VFR.
Proszę nie pisać że stary i tak dalej - żona i dom na moto teraz nie ma więcej kasy.
Dzięki za odpowiedzi
Planuję zakup jednego z wyżej wymienionych motocykli,
Jakich różnic w spalaniu mogę się spodziewać między tymi motocyklami - dodam ze będzie służył do jazdy turystycznej (lekka ręka na manetce)
Podobaja mi się po równo z + na VFR.
Proszę nie pisać że stary i tak dalej - żona i dom na moto teraz nie ma więcej kasy.
Dzięki za odpowiedzi
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
najmniej z posrod wymienionych pali CBR F2 - w granicach 5,5-6 litra
VFR ma podobne spalanie, niestety z tego co mi wiadomo w miescie diametralnie wzrasta i moze siegnac nawet 8-9 litrow, gdzie w F2 jest widoczna tylko niewielka roznica.
co do CBR 1000 nie wypowiadam sie bo nie wiem.
VFR ma podobne spalanie, niestety z tego co mi wiadomo w miescie diametralnie wzrasta i moze siegnac nawet 8-9 litrow, gdzie w F2 jest widoczna tylko niewielka roznica.
co do CBR 1000 nie wypowiadam sie bo nie wiem.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
F2 w mieście przy ostrej jeździe (jeśli nie ma dysz Dynojet) powinna spalać do 7litrów, średnio j.w.
VFR 750 RC36 w mieście przy delikatnej jeździe w 7 się zamknie, przy ostrej kumplowi spalała 10-12l,
CBR 1000 zależnie stylu jazdy nawet 10l w mieście.
VFR 750 RC36 w mieście przy delikatnej jeździe w 7 się zamknie, przy ostrej kumplowi spalała 10-12l,
CBR 1000 zależnie stylu jazdy nawet 10l w mieście.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
PalÄ… tyle ile wlejesz . Amen
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
patrzy jesli masz na utrzymaniu dom i rodzine. Wiec jesli ktos ma tak pisac to niech sie w tym temacie nie wypowiada bo bedzie warn za spam.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Jaki spam? chyba mylisz pijecia ! jezeli masz dom i rodzine to kupuje sie vana a nie motocykl ktory przewaznie jest czyjas zabawka albo sposobem na wolny czas. jak za taki cos ma byc warn to lepiej wogole nie piszmy na tym forum bo powoli schodzi na ..... ! pozdrawiam
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
wojtek1303 napisał(a):Kupujac motocykl nie patrzy sie chyba na spalanie :/ przynajmniej w moim przypadku !
ma i to bardzo duze. jednym powodem jest ten, ktory podal gumisss. Poza tym jezeli mysli sie o turystyce to spalanie trzeba uwzgledniac przy liczeniu kosztow i planowaniu trasy. Nie kazdy ma stale zrodlo dochodu i przy zakupie motocykla taki czynnik sie uwzglednia.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Weź sie wojtek kur.. ogarnij. Nie kazdy ma tyle kasy, zeby sobie lac po 20 litrów, a to ze ktos ma na utrzymaniu dom i zone to nie znaczy chyba, ze nie moze miec jakiejs "zabawki", hobby ? Kazdemu nalezy sie cos od zycia, nawet jeśli ma rodzinke na glowie i chwała mu za to, ze jeszcze daje rade odlozyc troche grosza na moto i wache ..
Zeby nie było off, to F2 pali chyba kolo 6 litrów, wiec powinna sie nadac.
Zeby nie było off, to F2 pali chyba kolo 6 litrów, wiec powinna sie nadac.
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
W turystyce spalanie to jeden z ważniejszych czynników.Koleś pisze że ma rodzine i dzikować nie będzie więc nie piszcie tekstów "jak stać na moto to na...."Motocykl w dużej części krajów jest tanim źródłem przemieszczania się.To w polsce jest jeszcze zabawka dla kasiastych lanserów.Ten motocykl ma służyć dla relaxu na wczasach i weekendowych wypadów,a nie do sprintu od świateł do świateł.
Zastanów się dobrze ponieważ f2 w turystyce bardzo słabo się sprawdza.VFR dużo lepsza.Widze,że wymieniłeś same sporty.Zastanów się nad typowymi turystykami.Mają miejszą moc,żywotniejsze silniki i palą mniej.
Vstorm,varadero czy poczciwy bandzior lepiej siÄ™ sprawdzÄ….
Zastanów się dobrze ponieważ f2 w turystyce bardzo słabo się sprawdza.VFR dużo lepsza.Widze,że wymieniłeś same sporty.Zastanów się nad typowymi turystykami.Mają miejszą moc,żywotniejsze silniki i palą mniej.
Vstorm,varadero czy poczciwy bandzior lepiej siÄ™ sprawdzÄ….
www.kiteclub.pl | transalp xl650v | | ALOHA
-
kargul - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 6/12/2007, 19:52
- Lokalizacja: z kontenera
kargul napisał(a):Zastanów się dobrze ponieważ f2 w turystyce bardzo słabo się sprawdza.VFR dużo lepsza.Widze,że wymieniłeś same sporty.Zastanów się nad typowymi turystykami.Mają miejszą moc,żywotniejsze silniki i palą mniej.
Vstorm,varadero czy poczciwy bandzior lepiej siÄ™ sprawdzÄ….
Ja swoja przygode z turystyka motocyklowa zaczalem wlasnie z moja F2 i nie widze zadnych powodow by twierdzic, ze ten motocykl nie za bardzo nadaje sie do turystyki i to szczegolnie szybkiej turystyki. Calkiem wygodna pozycja, swietna ochrona przed wiatrem (z akcesoryjna szyba), calkiem sporo miejsca na bagaze, po zainstalowaniu jakis stelazy pewnie byloby jeszcze wiecej, spalanie na poziomie 6,2 litra przy pelnym zaladowaniu i jezdzie z pasazerem przy nieco wyzszych niz turystyczne predkosciach. Serwis calkiem tani i nie sprawiajacy wielu problemow. Chyba niewiele wiecej potrzeba. Owszem VFR, CBR 1000 oraz modele, ktore wymieniles za wyjatkiem bandziora znacznie lepiej odnajduja sie w swoim zywiole, ale sa znacznie drozsze i to nie tylko przy kupnie.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
chyba chodzi ci o cbr 1000 sc24... ja z wymienionych bez zastanowienia wybralbym f2.. sam mam w posiadaniu f3, ktora jest w gruncie rzeczy tym samym motocyklem co f2 pc25.. jak dla mnie cbr f2 jest duzo ladniejszym motocyklem od pozostalych.. ale to sprawa gustu.. wydaje mi sie ze rowniez ze bedzie najbardziej ekonomiczny.. moja cbr pali ok 6 litrow, ale jezdze raczej spokojnie.. a samo spalanie potrafi sie zmienić wraz ze stylem jazdy.. jezeli tak jak piszesz bedziesz jezdzil spokojnie to napewno mile cie zaskoczy f2.. sama f2 jak f3 uchodzi za motocykl niezawodny, nie wiem czy cos w tym jest ja jedynie moge powiedziec ze ze swoja nie mialem wiekszych problemow.. jedynie czesta dolegliwoscia jest nap. lancuszka rozrzadu oraz regulator napiecia.. w porownaniu z cbr 1000f bedzie raczej ekonomiczniejszy z uwagi na wieksza pojemnosc i troche wieksza wage ale raczej z 1000f jest lepszy turystyk,sam nie moge sie wypowiedzieć bo nigdy nie jeżdziłem na tym moto, jedynie moj znajomy mial i bardzo sobie chwali(dodam ze dzis jest posiadaczem cbr1100xx).. jedynie pytanie czy jest to moto dla ciebie.. wybór należy do ciebie.. zycze udanego zakupu.. pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Macie racje. Nie wzialem pod uwage turysyki. Wypowiedzialem sie patrzac tylko i wylacznie na siebie. nie jezdze turystycznie i leje zawsze do pelna a przy gumowaniu nie ma co patrzec na spalanie bo jest duuuuze wiec stad takie moje zdanie. pozdrawiam i przepraszam jezeli kogos wkurzylem pozdrawiam
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
CBR
Witam
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
Na pewno pomoga mi wyeliminować CBR 1000
Mój wybór to CBR 600 f2 i VFR, mam kolege w serwisie Hondy i ten namawia mnie na VFR bo "Nigdy tego nie naprawiałem"
A pozatym ten dzwięk...
Dzięki, ps. z gumowaniem skończyłem - oszczędzam życie dla żony- a tak poważnie poprostu z tego wyrosłem, ale nadal bardzo KOCHAM motocykle - mimo że budzet już nie ten sam
Pozdr
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
Na pewno pomoga mi wyeliminować CBR 1000
Mój wybór to CBR 600 f2 i VFR, mam kolege w serwisie Hondy i ten namawia mnie na VFR bo "Nigdy tego nie naprawiałem"
A pozatym ten dzwięk...
Dzięki, ps. z gumowaniem skończyłem - oszczędzam życie dla żony- a tak poważnie poprostu z tego wyrosłem, ale nadal bardzo KOCHAM motocykle - mimo że budzet już nie ten sam
Pozdr
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
Osobiście bardziej polecam VFR, po za regulatorem napięcia nie ma z nią więcej problemów.
W F2 były 2 wady napinacz i regulator
(wymieniam usterki z którymi spotkałem się osobiście najczęściej)
W F2 były 2 wady napinacz i regulator
(wymieniam usterki z którymi spotkałem się osobiście najczęściej)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość