SPORTOWY TŁUMIK
Posty: 4
• Strona 1 z 1
SPORTOWY TŁUMIK
Witam!
Chcę wymienić tłumik końcowy w Hondzie CBR F4 (PC35) na sportowy, prawdopodobnie Leo Vince SBK z możliwością pełnego "otwarcia". Czy i o ile poprawi to charakterystykę mojego silnika? Czy muszę także wymieniać filtr na sportowy, bo w zeszłym roku kupiłem za ponad 300 zł filtr którego podobno nigdy się nie wymienia, tylko co 10 tysiaków przedmuchuje i macza w jakimś płynie. Ponoć ma większą przepustowość powietrza niż oryginalny, dlatego może mógłby zostać w zestawieniu ze sportowym tłumikiem? No i najważniejsze pytanie: wiem że po zmianach typu sportowy tłumik/filtr powinno się "dostroić" motocykl pod nowe peryferia. W jaki sposób robi się to w silniku gaźnikowym? Czy w serwisie Hondy zrobią to fachowo, czy może lepiej udać się do wyspecjalizowanego zakładu który zajmuje się takimi rzeczami?
No i jeszcze na koniec chciałbym się dowiedzieć od jednośladowej braci co myślicie o tłumikach firmy Termignoni, Shark Exhaust System, BOS? Wydaje mi się, że Leo Vince będzie najbardziej odpowiedni do mojego motocykla, ale może któraś z wymienionych firm też będzie się nadawać. Przyznam się bez bicia, że za bardzo nie znam tych firm (oprócz Termignoni rzecz jasna), ale mam możliwość kupić je dosyć tanio.
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam!!!
Chcę wymienić tłumik końcowy w Hondzie CBR F4 (PC35) na sportowy, prawdopodobnie Leo Vince SBK z możliwością pełnego "otwarcia". Czy i o ile poprawi to charakterystykę mojego silnika? Czy muszę także wymieniać filtr na sportowy, bo w zeszłym roku kupiłem za ponad 300 zł filtr którego podobno nigdy się nie wymienia, tylko co 10 tysiaków przedmuchuje i macza w jakimś płynie. Ponoć ma większą przepustowość powietrza niż oryginalny, dlatego może mógłby zostać w zestawieniu ze sportowym tłumikiem? No i najważniejsze pytanie: wiem że po zmianach typu sportowy tłumik/filtr powinno się "dostroić" motocykl pod nowe peryferia. W jaki sposób robi się to w silniku gaźnikowym? Czy w serwisie Hondy zrobią to fachowo, czy może lepiej udać się do wyspecjalizowanego zakładu który zajmuje się takimi rzeczami?
No i jeszcze na koniec chciałbym się dowiedzieć od jednośladowej braci co myślicie o tłumikach firmy Termignoni, Shark Exhaust System, BOS? Wydaje mi się, że Leo Vince będzie najbardziej odpowiedni do mojego motocykla, ale może któraś z wymienionych firm też będzie się nadawać. Przyznam się bez bicia, że za bardzo nie znam tych firm (oprócz Termignoni rzecz jasna), ale mam możliwość kupić je dosyć tanio.
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam!!!
- HoueK
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 13/1/2006, 22:59
od zmiany wydechu i filtra to nie wiele się zmieni. zaryzykował bym stwierdzenie że nic oprócz dzwięku ale i tak warto:)) filtr odpuśc jeśli nie robisz nic z dolotem
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
-
lipek_amg - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
- HoueK
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 13/1/2006, 22:59
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości