Zobacz wątek - Plastry pod łancuch, blokada - regulacja prędkości
NAS Analytics TAG

Plastry pod łancuch, blokada - regulacja prędkości

i inne małe pojemności
_________

Plastry pod łancuch, blokada - regulacja prędkości

Postprzez MECHA-MOT » 29/11/2008, 15:50

Witam.

Czy słyszał ktoś o takich "plastrach" które nakleja sie na wahacz pod łancuchem by zabezpieczyć powierzchnie lakieru przez uderzeniami lancucha i smarami?

2. Jak zamontować jakąś blokade do chinczyka ?
Skuter... 4t. kuzynowi trzeba bo karte dostal a za mocno odwala dzieciak. Jak cos kolwiek zamontowac tak by w kazdej chwili kgdy ktos inny chciałby pojechac to by nie jechal 30km/h
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika


Postprzez KAPELA911 » 29/11/2008, 16:25

W chińskich 4T masz ten kabelek różowy pod pokrywą od strony tłumika i on jest połączony z modułem(przesyła informacje o szybkości tylniego koła) i jak masz odblokowany do koońca skuter to pewnie jest przecięty albo odłączony to trzeba by go podłączączyć i zamontowac na kablu przełącznik. I to po9winno ograniczyć go,ale nie wiem jak dużo.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez Koval135 » 29/11/2008, 17:54

Są moduly zaplonowe,z przełacznikiem,które moga blokowac prędkosć do 45 km/h i w każdej chwili se mozesz wylaczyc i masz odblokowane.Tyle,ze nie wiem czy do tego moto akurat są.

Co do tych plastrów,raczej dlugo nie wytrzymie,u mnie w rowerze po roku intensywnej jazdy w terenie sie zdarł,wiec w moto to wcale.W RS mam nakladke na wachaczu,nie wiem z czego to,teflon czy jakieś inne tworzywo,coś jak plastik.Ale widzialem juz gdzies takie do kupienia,poszukaj allegro albo przez google :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Landryss25 » 29/11/2008, 18:56

To się nazywa ,,ślizg łańcucha".
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez MECHA-MOT » 29/11/2008, 19:32

a np. taka regulacja na lince przyspiesznika ? da coś czy jak to wyjdzie ? wiecie o co chodzi ? np. przy regulacje sprzęgła jest takie pokrętełko?


nie chodzi mi o ślizg łancucha. W rowerach własnie a takie najczęsciej jaklejane... slizg lancucha mam ale nadal uderza i brudzi.


Jest:

http://allegro.pl/item482183388_naklejk ... honda.html
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez KAPELA911 » 29/11/2008, 20:43

nie wiem o co Ci chodzi. Koval ma dobry pomysł z tym modułem, kiedyś jakiś gość miał taki w rs 125. Ale jak takiego nie znajdziesz to pokombinuj tak jak mówiłem.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Landryss25 » 29/11/2008, 23:05

To są naklejki na boki wahacza. Naklejane masz w rowerze. A w którym miejscu Ci wali skoro masz ślizg? A może się już przetarł? Albo wali właśnie o ślizg.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez krzysieg » 30/11/2008, 00:28

Chodziło mu oto żeby poluzować linkę gazu ,wtedy nie będzie się otwierać przepustnica do końca i będzie wolniej jechał-przy skuterze to chyba nie głupi pomysł i proste .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez MECHA-MOT » 30/11/2008, 00:33

krzysieg odczytał to tak jak chciałem opisać. Spróbuje to tak zrobić... preciez jesli gaźniki wyregulwoane to gasnąć nie będzie.... po prostu przepustnice ustawie dobrze.


Lancuch wali na slizgiem. po prostu chce zeby estetyka była zachowana
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez MECHA-MOT » 30/11/2008, 17:04

Wiesz... tam sa takie cyferki... to sie określa mianem punktu.... to oznacza ze sugestie mozna rozdzilić...

A co miałem 2 tematy zakładać ? wtedy bys mi zarzucił ze zasmiecam ;]
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez skwy » 30/11/2008, 18:24

W chińczyku można w łatwy sposób zrobić ograniczenie prędkości
1.ograniczyć skok przepustnicy
2.ograniczyć ruch wariatora.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez MECHA-MOT » 30/11/2008, 18:31

ale chodzi by w kazdej chwili mozna było zwiekszyc predkosc lub zmiejszyc a nie by trzeba w przypadku przepustnicy rozkrecac gaźnik
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez skwy » 30/11/2008, 18:35

To bym zrobił tak jak koledzy wcześniej radzili albo zabawa z linka albo zabawa z kablem i włącznikiem w module
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Dandi93 » 30/11/2008, 20:08

Ogranicznik na line, samemu można zrobić
Ja robiłem blokadę na spaliny. Prędkość można regulować
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez MECHA-MOT » 30/11/2008, 22:32

poszukam tego przewodu od modułu ale ciekawe ile to da róznicy prędkości
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez KAPELA911 » 1/12/2008, 14:25

nie wiem ile da różnicy ale zawsze warto spróbować nawet jak mu obetnie do 50 to bedzie dobrze, może przy tej prędkości nie odwali nic głupiego i nauczy się myslenia.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez MECHA-MOT » 2/12/2008, 00:18

ogołem z tym drewnem cos sie porobiło. Nie chce odpalać. Stał ok. 2 mcy. Od czego zacząć diagnostyke ?
MECHA-MOT
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
Lokalizacja: Mika

Postprzez KAPELA911 » 2/12/2008, 15:00

Sprawdź podstawowe rzeczy czyli dopływ mieszanki i iskre.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê