Zobacz wÄ…tek - Pytanko co do ktm sx125
NAS Analytics TAG

Pytanko co do ktm sx125

Enduro, Cross
_________

Pytanko co do ktm sx125

Postprzez winio1992 » 27/11/2008, 15:10

Witam jestem wlasnie na kupnie ktm sx 125 z 1995r ma on nowy cylinder i tlok ma przejechane gdzies z 3 zbiorniki. Jak go sprawdzic czy jest ok i czy jest w dobrym stanie?? chodzi o silnik, i czy skrzynia i wszystko jest ok. Jak ktos wie to wielkie dzieki za odpowiedz.
winio1992
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 26/11/2008, 11:09
Lokalizacja: Libiąż


Postprzez Manhatan » 27/11/2008, 16:09

Sprawdzić kompresję, czy biegi wchodzą gładko, czy wyskakują, czy nie ma luzów na łożyskach, czy sprzęgło się nie ślizga, czy ciągnie jak trzeba itd...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez winio1992 » 27/11/2008, 20:40

dzieki serdecznie. pozdr
winio1992
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 26/11/2008, 11:09
Lokalizacja: Libiąż

Postprzez Bostorn » 27/11/2008, 22:27

możesz też nagrzac moto, i postawic na betonie czystym, podłozyc karton pod moto itp aby było widac wycieki, zajrzec pod silnik czy nic nie wycieka,

czy lagi nie ciekną od skakania i większych dziur

czy jak zmieniasz biegi skrzynia nie szarpie za mocno, nie stuka i tak jak powyzej kolega napisał
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez piorek9 » 28/11/2008, 09:05

jezeli masz hydrauliczne sprzęgło to sprawdź stan pompki .. czy klamka chodzi miekko itd..
sprawdź czy nie ma luzów na kołach i na tylnym wachaczu (podnieś tył motoru )
a co do tłoka to najłatwiej i najszybiej odkręcić głowice i zdjąć wydech i wtedy przy pomocy latarki mozesz zobaczyc stan tłoka i cylindra( a najlepiej odkręcić cały cylinder)
piorek9
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/8/2007, 13:08

Postprzez Gyezet » 28/11/2008, 19:01

piorek9 napisał(a):a co do tłoka to najłatwiej i najszybiej odkręcić głowice i zdjąć wydech i wtedy przy pomocy latarki mozesz zobaczyc stan tłoka i cylindra( a najlepiej odkręcić cały cylinder)

Tylko jaki sprzedajacy zgodzi sie na takie eksperymenty, jak sciaganie głowicy :?: , o sciąganiu cylindra juz nawet nie wspominajac..
Motorynka---> Wsk 125--->Jawka 50--->Ogar 50--->Wsk 175 "cross"--->MZ 150--->Hyosung GT 250 Comet -----> Bandit 600N K4 i...DR 600

Honda CBR 600 F3;]
Avatar użytkownika
Gyezet
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 10/10/2007, 20:58
Lokalizacja: Podkarpacie, okolice Krosna.

Postprzez Manhatan » 28/11/2008, 23:19

winio napisał, że chodzi o model z 1995r. a te nie miały jeszcze hydrauliki... dopiero modele od 2007r...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez winio1992 » 28/11/2008, 23:20

Dzieki za rady.
winio1992
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 26/11/2008, 11:09
Lokalizacja: Libiąż



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê