Pytanko co do ktm sx125
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pytanko co do ktm sx125
Witam jestem wlasnie na kupnie ktm sx 125 z 1995r ma on nowy cylinder i tlok ma przejechane gdzies z 3 zbiorniki. Jak go sprawdzic czy jest ok i czy jest w dobrym stanie?? chodzi o silnik, i czy skrzynia i wszystko jest ok. Jak ktos wie to wielkie dzieki za odpowiedz.
- winio1992
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 26/11/2008, 11:09
- Lokalizacja: Libiąż
Sprawdzić kompresję, czy biegi wchodzą gładko, czy wyskakują, czy nie ma luzów na łożyskach, czy sprzęgło się nie ślizga, czy ciągnie jak trzeba itd...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
możesz też nagrzac moto, i postawic na betonie czystym, podłozyc karton pod moto itp aby było widac wycieki, zajrzec pod silnik czy nic nie wycieka,
czy lagi nie ciekną od skakania i większych dziur
czy jak zmieniasz biegi skrzynia nie szarpie za mocno, nie stuka i tak jak powyzej kolega napisał
czy lagi nie ciekną od skakania i większych dziur
czy jak zmieniasz biegi skrzynia nie szarpie za mocno, nie stuka i tak jak powyzej kolega napisał
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
jezeli masz hydrauliczne sprzęgło to sprawdź stan pompki .. czy klamka chodzi miekko itd..
sprawdź czy nie ma luzów na kołach i na tylnym wachaczu (podnieś tył motoru )
a co do tłoka to najłatwiej i najszybiej odkręcić głowice i zdjąć wydech i wtedy przy pomocy latarki mozesz zobaczyc stan tłoka i cylindra( a najlepiej odkręcić cały cylinder)
sprawdź czy nie ma luzów na kołach i na tylnym wachaczu (podnieś tył motoru )
a co do tłoka to najłatwiej i najszybiej odkręcić głowice i zdjąć wydech i wtedy przy pomocy latarki mozesz zobaczyc stan tłoka i cylindra( a najlepiej odkręcić cały cylinder)
- piorek9
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 24/8/2007, 13:08
piorek9 napisał(a):a co do tłoka to najłatwiej i najszybiej odkręcić głowice i zdjąć wydech i wtedy przy pomocy latarki mozesz zobaczyc stan tłoka i cylindra( a najlepiej odkręcić cały cylinder)
Tylko jaki sprzedajacy zgodzi sie na takie eksperymenty, jak sciaganie głowicy , o sciąganiu cylindra juz nawet nie wspominajac..
Motorynka---> Wsk 125--->Jawka 50--->Ogar 50--->Wsk 175 "cross"--->MZ 150--->Hyosung GT 250 Comet -----> Bandit 600N K4 i...DR 600
Honda CBR 600 F3;]
Honda CBR 600 F3;]
-
Gyezet - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:58
- Lokalizacja: Podkarpacie, okolice Krosna.
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości