Zobacz wątek - cbr 600 f4 vs rr
NAS Analytics TAG

cbr 600 f4 vs rr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

cbr 600 f4 vs rr

Postprzez _BARTEK_ » 21/11/2008, 01:07

Witam. Mam parę pytań, oraz proszę o opinie w/w modeli. Rocznik powyżej 2001.
Jakie są koszty utrzymania ?
Czy RR jest dużo bardziej agresywna?
Waga obu modeli?
Którą łatwiej się prowadzi?
Jeżeli ktoś by wrzucił wykresy (moc) obu motocykli to było by super.
_BARTEK_
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5/11/2008, 20:24
Lokalizacja: BIAŁYSTOK


Postprzez Nigoss » 21/11/2008, 08:32

Ja moge Ci powiedziec moje odczucia co do tych dwoch moto. Wiec RR wedlug mnie jest bardziej agresywny. Jesli chcialbys cbr kupic na pierwsze moto to f4i. Silnik bardzo elastyczny i ogolnie wedlug mnie moto fajnie oddaje moc.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01


Postprzez Piankowy Marynarzyk » 21/11/2008, 08:58

Honda to Honda kazdy Ci to powie ;D mozesz sie smailo spytac jak to z ta Honda jest ,ale kazdy Ci powie ze Honda to Honda ,jezeli chodzi o koszty utrzymania Hondy to kazdy Ci powie ,ze Honda to Honda xD Mozesz jezdzic nawet na oleju kujawskim jak chcesz obnizyc koszty utrzymania :D wstawiac drewniane klocki hamulcowe , wszystko zalezy od Ciebie :D:D
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Pawcio415 » 21/11/2008, 09:11

Jak stawiasz dopiero pierwsze kroki to w zupelnosci wystarczy Ci f-ka bo mocy wystarcza a latwosc prowadzenia wynagradza jakies niedociagniecia wzgledem RR(glownie o wyglad mi chodzi ale to kwestia gustu).
Wykresy mocy i dane masz na stronach producenta albo uzyj googli.Wszystko tam jest.
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: Śląsk, Newbridge

Postprzez Raczek_6 » 22/11/2008, 10:12

F4 od 2001 spokojnie kupisz, 600RR dopiero od 2003 roku były produkowane.
RR to bardziej sprzęt na tor i niestety przy wolnej jeździe człowiek się męczy (ręce i nadgarstki) ale to szczególnie doskwiera na początku, z czasem można się przyzwyczaić. Od 5500rpm załączają się dodatkowe wtryskiwacze (są 4-ry podstawowe i 4-ry dodatkowe, w sumie 8, jak w większości moto tej klasy). Prowadzenie tego jest ok, w modelu od 2005 z zawieszeniem up-side-down jest sporo lepsze.

F4i (jedna kanapa dla kierowcy i pasażera) jest to sprzęt sportowo turystyczny aczkolwiek jest jeszcze wersja sport (osobna kanapa dla kierowcy i pasażera i kilka drobnych różnic)
Tym modelem niestety nie miałem przyjemności jazdy.

Zależy do czego potrzebujesz o2o ?
I czy jest to początek przygody czy kolejne moto.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez _BARTEK_ » 22/11/2008, 20:23

Raczek_6 napisał(a):Zależy do czego potrzebujesz o2o ?
I czy jest to początek przygody czy kolejne moto.

Moto ma być raczej na miasto , rzadziej na traske.
Za małolata miałem okazje pojeździć żetą 250 i paroma innymi pierdułkami ,ale nie było tego jeżdzenia zbyt wiele.
To było by pierwsze konkretne moto.
_BARTEK_
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 5/11/2008, 20:24
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Postprzez Flow » 22/11/2008, 20:29

oba sa potulne jak baranki , oddaja lagodnie moc , wiec porpostu sie zastanow czy wolisz wygodniejsze f4 czy bardziej sportowe rr .
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez norban » 23/11/2008, 16:06

Flow zgadzam sie z tobe w zupelnosci.Roznica mocy nieduza bardziej masz do rozpatrzenia wyglad i konfort jazdy.
RD350>FZR750>CBR1000>ZZR600>2xFZR1000EXUP>RN09
norban
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26/1/2007, 19:55

Postprzez PAJĄK1984 » 24/11/2008, 12:40

kiedys mialem podobny problem i nie wiedzialem czy F4I czy moze RR........,rzeczywiscie jezeli chodzi o moc to sposob jej oddawania w obu przypadkach nie rozni sie za bardzo , jednak jesli chodzi o komfort i prowadzenie zdecydowanie polecam F4i, motocykl jest bardzo wygodny i latwy w prowadzeniu no i z powodzeniem mozna posmigac z pasazerką 8)
PAJĄK1984
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez YZF R1 » 24/11/2008, 14:57

Bartek wszystkie parametry znajdziesz w Googlach uważam ze między F4 i RR jest przepaść... jeśli masz pieniądze kup RR jest młodsza i nie jest z epoki kamienia łupanego jak F4
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PAJĄK1984 » 25/11/2008, 10:50

nie no na bank najlepsza bedzie R1 !!! :shock: poprostu rewelacja, lepszego sprzeta nie ma , skoro F4 jest z epoki kamienia lupanego hmmm, az sie zastanawiam czemu sa takie popularne :lol:
PAJĄK1984
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomotors » 25/11/2008, 11:59

Bo kamień polny kosztuje 25zł za tonę.

Jeżeli szukasz sprzętu do polatania to lepsza będzie 600rr. Do szybszych, turystycznych wycieczek lepsza będzie f4 bo jest łatwiejsza w prowadzeniu i liniowo oddaje moc.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez YZF R1 » 25/11/2008, 20:01

PAJĄK1984 napisał(a):nie no na bank najlepsza bedzie R1 !!! :shock: poprostu rewelacja, lepszego sprzeta nie ma , skoro F4 jest z epoki kamienia lupanego hmmm, az sie zastanawiam czemu sa takie popularne :lol:


O R1 nie pytasz to nie doradzam, ale nie potrzebnie się pompujesz bo sam miałem F4 i wiem co mówię kolego. uwierz że gdybym miał jeszcze raz kupić F4 to bym wolał SRADA tańszy i o niebo lepszy! nie powiedziałem ze lepszego sprzęta od R1 nie ma więc nie wiem czemu tak się zwracasz do mnie? a czy motocykl z kamienia łupanego nie może być popularny....??? jest popularny bo jest tani i dość niezawodny. No i tu sie zgodzę z tobą że na bank lepsza od F4 jest R1 choć to zupełnie inna liga.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wojtek1303 » 25/11/2008, 23:54

a ja uwazam ze r1 do 2003 jest dresiarskim sprzetem. kazdy kto podniecal sie r1 z pierwszych lat produkcji teraz moze ja dostac za mala kase i dlatego traci ten model w oczach bikeow :/. oczywiscie nie chce nikogo obrazic ani urazic ale tak jest i duzo osob potwierdzi ta opinie. ale r1 od 04 to juz inna bajka :D
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez PAJĄK1984 » 26/11/2008, 09:09

kolego YZF R1 tu sie nikt nie pompuje.... 8) ....chodzi o to ze jezeli juz komus doradzasz to mow o wadach i zaletach danej maszyny,"jesli cos wiesz" ......bo po co przycinki typu "moto z epoki kamienia łupanego" ja akurat stawiam na wygode i bezawaryjnosc bo gdyby mi chodzilo o te 0,2 sec... to pewnie jezdzilbym CBR 1000 RR po 2005 roku i nawet bym nie pomyslal o R1 !!! ale to czywiscie moja osobista opinia i dalsze rozwlekanie sie na ten temat nie ma sensu..... pzdr.
PAJĄK1984
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez YZF R1 » 29/11/2008, 11:50

wojtek1303 napisał(a):a ja uwazam ze r1 do 2003 jest dresiarskim sprzetem. kazdy kto podniecal sie r1 z pierwszych lat produkcji teraz moze ja dostac za mala kase i dlatego traci ten model w oczach bikeow :/. oczywiscie nie chce nikogo obrazic ani urazic ale tak jest i duzo osob potwierdzi ta opinie. ale r1 od 04 to juz inna bajka :D


wszystko tanieje kolego.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr