cbr 600 f4 vs rr
Posty: 17
• Strona 1 z 1
cbr 600 f4 vs rr
Witam. Mam parę pytań, oraz proszę o opinie w/w modeli. Rocznik powyżej 2001.
Jakie są koszty utrzymania ?
Czy RR jest dużo bardziej agresywna?
Waga obu modeli?
Którą łatwiej się prowadzi?
Jeżeli ktoś by wrzucił wykresy (moc) obu motocykli to było by super.
Jakie są koszty utrzymania ?
Czy RR jest dużo bardziej agresywna?
Waga obu modeli?
Którą łatwiej się prowadzi?
Jeżeli ktoś by wrzucił wykresy (moc) obu motocykli to było by super.
- _BARTEK_
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:24
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Ja moge Ci powiedziec moje odczucia co do tych dwoch moto. Wiec RR wedlug mnie jest bardziej agresywny. Jesli chcialbys cbr kupic na pierwsze moto to f4i. Silnik bardzo elastyczny i ogolnie wedlug mnie moto fajnie oddaje moc.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Honda to Honda kazdy Ci to powie ;D mozesz sie smailo spytac jak to z ta Honda jest ,ale kazdy Ci powie ze Honda to Honda ,jezeli chodzi o koszty utrzymania Hondy to kazdy Ci powie ,ze Honda to Honda xD Mozesz jezdzic nawet na oleju kujawskim jak chcesz obnizyc koszty utrzymania wstawiac drewniane klocki hamulcowe , wszystko zalezy od Ciebie :D
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Jak stawiasz dopiero pierwsze kroki to w zupelnosci wystarczy Ci f-ka bo mocy wystarcza a latwosc prowadzenia wynagradza jakies niedociagniecia wzgledem RR(glownie o wyglad mi chodzi ale to kwestia gustu).
Wykresy mocy i dane masz na stronach producenta albo uzyj googli.Wszystko tam jest.
Wykresy mocy i dane masz na stronach producenta albo uzyj googli.Wszystko tam jest.
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: Śląsk, Newbridge
F4 od 2001 spokojnie kupisz, 600RR dopiero od 2003 roku były produkowane.
RR to bardziej sprzęt na tor i niestety przy wolnej jeździe człowiek się męczy (ręce i nadgarstki) ale to szczególnie doskwiera na początku, z czasem można się przyzwyczaić. Od 5500rpm załączają się dodatkowe wtryskiwacze (są 4-ry podstawowe i 4-ry dodatkowe, w sumie 8, jak w większości moto tej klasy). Prowadzenie tego jest ok, w modelu od 2005 z zawieszeniem up-side-down jest sporo lepsze.
F4i (jedna kanapa dla kierowcy i pasażera) jest to sprzęt sportowo turystyczny aczkolwiek jest jeszcze wersja sport (osobna kanapa dla kierowcy i pasażera i kilka drobnych różnic)
Tym modelem niestety nie miałem przyjemności jazdy.
Zależy do czego potrzebujesz o2o ?
I czy jest to początek przygody czy kolejne moto.
RR to bardziej sprzęt na tor i niestety przy wolnej jeździe człowiek się męczy (ręce i nadgarstki) ale to szczególnie doskwiera na początku, z czasem można się przyzwyczaić. Od 5500rpm załączają się dodatkowe wtryskiwacze (są 4-ry podstawowe i 4-ry dodatkowe, w sumie 8, jak w większości moto tej klasy). Prowadzenie tego jest ok, w modelu od 2005 z zawieszeniem up-side-down jest sporo lepsze.
F4i (jedna kanapa dla kierowcy i pasażera) jest to sprzęt sportowo turystyczny aczkolwiek jest jeszcze wersja sport (osobna kanapa dla kierowcy i pasażera i kilka drobnych różnic)
Tym modelem niestety nie miałem przyjemności jazdy.
Zależy do czego potrzebujesz o2o ?
I czy jest to początek przygody czy kolejne moto.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Zależy do czego potrzebujesz o2o ?
I czy jest to początek przygody czy kolejne moto.
Moto ma być raczej na miasto , rzadziej na traske.
Za małolata miałem okazje pojeździć żetą 250 i paroma innymi pierdułkami ,ale nie było tego jeżdzenia zbyt wiele.
To było by pierwsze konkretne moto.
- _BARTEK_
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 5/11/2008, 20:24
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
oba sa potulne jak baranki , oddaja lagodnie moc , wiec porpostu sie zastanow czy wolisz wygodniejsze f4 czy bardziej sportowe rr .
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
kiedys mialem podobny problem i nie wiedzialem czy F4I czy moze RR........,rzeczywiscie jezeli chodzi o moc to sposob jej oddawania w obu przypadkach nie rozni sie za bardzo , jednak jesli chodzi o komfort i prowadzenie zdecydowanie polecam F4i, motocykl jest bardzo wygodny i latwy w prowadzeniu no i z powodzeniem mozna posmigac z pasazerką
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
Bo kamień polny kosztuje 25zł za tonę.
Jeżeli szukasz sprzętu do polatania to lepsza będzie 600rr. Do szybszych, turystycznych wycieczek lepsza będzie f4 bo jest łatwiejsza w prowadzeniu i liniowo oddaje moc.
Jeżeli szukasz sprzętu do polatania to lepsza będzie 600rr. Do szybszych, turystycznych wycieczek lepsza będzie f4 bo jest łatwiejsza w prowadzeniu i liniowo oddaje moc.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
PAJĄK1984 napisał(a):nie no na bank najlepsza bedzie R1 !!! poprostu rewelacja, lepszego sprzeta nie ma , skoro F4 jest z epoki kamienia lupanego hmmm, az sie zastanawiam czemu sa takie popularne
O R1 nie pytasz to nie doradzam, ale nie potrzebnie się pompujesz bo sam miałem F4 i wiem co mówię kolego. uwierz że gdybym miał jeszcze raz kupić F4 to bym wolał SRADA tańszy i o niebo lepszy! nie powiedziałem ze lepszego sprzęta od R1 nie ma więc nie wiem czemu tak się zwracasz do mnie? a czy motocykl z kamienia łupanego nie może być popularny....??? jest popularny bo jest tani i dość niezawodny. No i tu sie zgodzę z tobą że na bank lepsza od F4 jest R1 choć to zupełnie inna liga.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
a ja uwazam ze r1 do 2003 jest dresiarskim sprzetem. kazdy kto podniecal sie r1 z pierwszych lat produkcji teraz moze ja dostac za mala kase i dlatego traci ten model w oczach bikeow :/. oczywiscie nie chce nikogo obrazic ani urazic ale tak jest i duzo osob potwierdzi ta opinie. ale r1 od 04 to juz inna bajka
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
kolego YZF R1 tu sie nikt nie pompuje.... ....chodzi o to ze jezeli juz komus doradzasz to mow o wadach i zaletach danej maszyny,"jesli cos wiesz" ......bo po co przycinki typu "moto z epoki kamienia łupanego" ja akurat stawiam na wygode i bezawaryjnosc bo gdyby mi chodzilo o te 0,2 sec... to pewnie jezdzilbym CBR 1000 RR po 2005 roku i nawet bym nie pomyslal o R1 !!! ale to czywiscie moja osobista opinia i dalsze rozwlekanie sie na ten temat nie ma sensu..... pzdr.
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
wojtek1303 napisał(a):a ja uwazam ze r1 do 2003 jest dresiarskim sprzetem. kazdy kto podniecal sie r1 z pierwszych lat produkcji teraz moze ja dostac za mala kase i dlatego traci ten model w oczach bikeow :/. oczywiscie nie chce nikogo obrazic ani urazic ale tak jest i duzo osob potwierdzi ta opinie. ale r1 od 04 to juz inna bajka
wszystko tanieje kolego.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość