Yamaha TZR 125 98r problem z tłokiem
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
No wombacie nie zrozumiałeś mnie linka steruje jednoczesnie przepustnica i iglicą a co do mocy uzyskanej z mieszanki to przyznam, wzrasta ale nie w jakims dużym stopniu ale wiadomo jeśli jest za uboga mieszanka to moto nie będzie wchodziło na wysokie obroty kiedy to jest duże zapotrzebowanie na mieszankę wiec nie pisz mi tutaj takich ironicznych zdań w stosunku do mnie, bo idąc twoim rozumowaniem to może najlepiej maxymalnie podnieść iglice i jeździć, może ty tak robisz, niewiem:PP
Senek a ta twoja wypowiedź, powiem krótko idź stąd;d
Twoje 6 zdanie od dołu mnie rozbawiło, powodzenia dalej w tym fachu.
Hmm zaworek iglicowy mam rade poczytaj o tych gaźnikach wg rady wombata i wynieś wnioski, bo jak masz doświadczenie z rometa to wiele mi nie pomożesz.
A ten twój żart pozostawie bez komentarz, nikt Ci nie mówił że nie masz poczucia humoru??
Wombat do Ciebie nic tam nie mam bo sądząc po twojej wypowiedzi to wiesz o co w tym wszystkim kaman tylko mnie nie zrozumiałeś ale mniejsza o to. Proponuje koniec tematu, i tak nic ciekawego się tu nie dowiedziałem a jak chcecie się pokłucić o gaźnikach to zróbcie sobie o tym temat i bedzie lajt. Moja opinia jest taka że zły skład mieszanki nie może wykończyć tłoka w 20min, i jestem o tym przekonany problem tkwi gdzie indziej ale już odechciało mi się kłucić się tu z jakiś senkiem, bo nikt inny na ten temat się nie wypowiada, więc po co to rozgrzebywać? Narazie.
Senek a ta twoja wypowiedź, powiem krótko idź stąd;d
Twoje 6 zdanie od dołu mnie rozbawiło, powodzenia dalej w tym fachu.
Hmm zaworek iglicowy mam rade poczytaj o tych gaźnikach wg rady wombata i wynieś wnioski, bo jak masz doświadczenie z rometa to wiele mi nie pomożesz.
A ten twój żart pozostawie bez komentarz, nikt Ci nie mówił że nie masz poczucia humoru??
Wombat do Ciebie nic tam nie mam bo sądząc po twojej wypowiedzi to wiesz o co w tym wszystkim kaman tylko mnie nie zrozumiałeś ale mniejsza o to. Proponuje koniec tematu, i tak nic ciekawego się tu nie dowiedziałem a jak chcecie się pokłucić o gaźnikach to zróbcie sobie o tym temat i bedzie lajt. Moja opinia jest taka że zły skład mieszanki nie może wykończyć tłoka w 20min, i jestem o tym przekonany problem tkwi gdzie indziej ale już odechciało mi się kłucić się tu z jakiś senkiem, bo nikt inny na ten temat się nie wypowiada, więc po co to rozgrzebywać? Narazie.
-
mario399 - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 12/9/2007, 16:17
- Lokalizacja: gliwice
senekkorzenna napisał(a):Jedno stwierdzenie w Twojej wypowiedzi mnie zaskoczyło ;to że producent daje ubogą mieszankę!
nie może dawać bo by się stało z tłokiem to co opisał mario- a w co świecie nie wierzy,mieszanka ma być optymalna to danego silnika!koniec i kropka tak ma być.
No właśnie może i czasem daje. Nie są to wartości jakieś duże. Zastanawiałem się czy znowu nie napisać elaboratu... tym razem na temat A/f i lambdy... ale właśnie wróciłem z sosnowca i padam na ryj
... wiec masz link zamiast tego.
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2606610.html
polecam zdanie w którym na temat lambdy pojawia się stwierdzenie "w praktyce"....
U maria to mam wrażenie że jest maksymalna kombinacja niekorzystnych składników... nie dość, że może mieć ubogą mieszankę co również może wywoływać spalanie stukowe i podnosi znacznie temperaturę w komorze spalania to na dodatek ma planowaną głowicę co na pewno w przypadku niedostosowania zapłonu do takiego spalania prowadzi. Albo trzeba zmniejszyć wyprzedzenie zapłonu i uregulować mieszankę... albo na dodatek się przesiąść na 98 oktanów.... po to właśnie jest to paliwo.... aby silniki z komprechą 1:13,5 mogły sobie jakoś radzić... :d...
Drogi mario na temat AF.. piszesz że zmiany składu dają nie wiele... zmiana składu ze stechiometrycznego czyli 14,7:1 na 12:1 to zysk ponad kilka procent w mocy jak twierdzą niektórzy fachowcy... kilka procent dla silnika 100 konnego - to kilka koni... a to już jest odczuwalne... nie mówię o elastyczności nawet. Choć silnik jara pewnie nieźle
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Pisałem że zmiany składu dają niewiele w przypadku takowego silnika 125 jaki ma tzr 125, a wiadomo przy dużo większej pojemności to taka regulacja jak i samo paliwo 98 dają różnicę odczuwalna ale coś za coś spalanie idzie w górę;). Tak jak pisałem jest to motocykl używany i sam nie mam pojęcia ile razy głowica była planowana. Kąt wyprzedzenia zapłonu jest stały, nie można go skorygować. Też już myslałem o tym i bede musiał się rozglądnąć za nową głowicą, jedyny błąd jaki popełniłem to nie mierzyłem kompresji po poskładaniu;/ A teraz taka informacja by mi się przydała;(
Próbowałem składać to na uszczelce trójwarstwowej jednak nie wiem czemu puszczała przy prawidłowym składaniu, przy kolejnym tłoku czyli kutym dałem jednowarstwową uszczelke lecz tłok był niższy bodajże o milimetr, a uszczleka była dobierana do tłoka w sklepie w którym brałem te części.
Co do regulacji to iglica jest podniesiona na drugi ząbek od dołu więc jest dosyc wysoko, a na śrubie do regulacji dyszy(tej zewnętrznej) to moto było regulowane na słuch, więc tak bardzo ubogiej mieszanki by nie dostawał.
Próbowałem składać to na uszczelce trójwarstwowej jednak nie wiem czemu puszczała przy prawidłowym składaniu, przy kolejnym tłoku czyli kutym dałem jednowarstwową uszczelke lecz tłok był niższy bodajże o milimetr, a uszczleka była dobierana do tłoka w sklepie w którym brałem te części.
Co do regulacji to iglica jest podniesiona na drugi ząbek od dołu więc jest dosyc wysoko, a na śrubie do regulacji dyszy(tej zewnętrznej) to moto było regulowane na słuch, więc tak bardzo ubogiej mieszanki by nie dostawał.
-
mario399 - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 12/9/2007, 16:17
- Lokalizacja: gliwice
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości